Sain tietää, että tapailemani mies on käynyt huorissa. Ennen mua kylläkin, mutta...

  • Viestiketjun aloittaja Cipz
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28863910]Varaudu vihapostitulvaan.;)[/QUOTE]

Mulla on kaksi korvaa. Toisessa lukee sisään ja toisessa ulos. Hyvin harva asia jää tohon väliin. Lisäksi mulla on virkajakkaraa hieronut perse, joka kestää istumista ja potkimista paremmin kuin papin vatsa kahvia.
 
Nyt heräsin ihmettelmään, miksi palstan naiset eivät tuomitse prostituoitua vaan yökkäilevät miehen pääle? Kun varattu mies on hairahtanut vieraaseen, ilmaiseen, naiseen niin syyllinenhän onkin se nainen, ei sunkaan viaton mies!
 
Nyt heräsin ihmettelmään, miksi palstan naiset eivät tuomitse prostituoitua vaan yökkäilevät miehen pääle? Kun varattu mies on hairahtanut vieraaseen, ilmaiseen, naiseen niin syyllinenhän onkin se nainen, ei sunkaan viaton mies!
Minä en näin ajattele. Syyllistäisin mieheni panemisesta vain naista, jonka tunnen läheisesti ja jolta odotan lojaaliutta. Kuitenkin tuossakin tilanteessa ehdottomasti suurin syyllinen olisi mieheni.
 
"vieras"
Mikäli joku teini-ikäisenä olisi maksanut kokeilu mielessä seksistä, ohittaisin sen olankohautuksella ja "nuoruuden hölmöilynä". Muussa tapauksessa asia olisi täydellinen turn off, sillä seksistä maksaminen jos mikä kertoo täydellisesti kaiken tarvittavan miehen naiskuvasta. Ei sitä sen enempää tarvitse selittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
M32
[QUOTE="vieras";28864006]Naisen esineellisestämisestä ja halusta käyttää valtaa.[/QUOTE]Millä perusteella väität, että seksistä maksavat miehet haluavat käyttää naisiin valtaa ja pitävät heitä lähinnä esineinä? Mistä on peräisin tämä tieto kaikkien seksistä koskaan maksaneiden miesten arvoista ja ajatuksista?
 
M32
[QUOTE="vieras";28864025]Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...[/QUOTE]Toivon että voisit vastata asiallisiin kysymyksiin sen sijaan, että sorrut tällaisiin lapsellisiin vihjailuihin. Ad hominem -hyökkäykset eivät millään tavalla vahvista kantaasi.
 
[QUOTE="vieras";28863985]Mikäli joku teini-ikäisenä olisi maksanut kokeilu mielessä seksistä, ohittaisin sen olankohautuksella ja "nuoruuden hölmöilynä". Muussa tapauksessa asia olisi täydellinen turn off, sillä seksistä maksaminen jos mikä kertoo täydellisesti kaiken tarvittavan miehen naiskuvasta. Ei sitä sen enempää tarvitse selittää.[/QUOTE]

Toi on ihan totta.

Tuohon lisäisin vielä sen, että milloin henkilö (mies tai nainen) on sinkku, niin se on ihan herttaisen yhdentekevää mitä/missä/milloin toilailee ja kenen kanssa. Omassa nautinnonhalussaan vaan on suuri vaara särkeä ittensä.

Parisuhteessa en asiaa oikein ymmärrä, koska yleensä silloin vieraissa tai maksullisissa käyminen satuttaa toista suuresti.
 
En tuomitsisi automaattisesti seksin ostamista, mutta 14 vuoden ikäero olisi minulle noin nuorena (kuten aloittaja) aivan liikaa.

Ihmettelen siis enemmän sitä, miten nuori mimmi jaksaa hengailla keski-ikäisen miehen kanssa kuin sitä, että joku keski-ikään ehtinyt mies on joskus elämänsä aikana käynyt kerran maksullisissa.
 
77t
Mulla lopahtaisi into kyllä ihmisen kohdalla joka heittää jotakin ihmeellistä läppää asiata udellakseen pitääkö asia paikkansa vai ei, mutta ei kuitenkaan uskalla kysyä asiaa suoraan. Tuskin menettäisin mitään vaikka vastapuolenkin into lopahtaisi.
 
[QUOTE="vieras";28863995]Koska prostituoitu on tilastollisesti melko varmasti myös uhri. Ihmiskaupan, köyhyyden, riippuvuuden, tms.[/QUOTE]

"Tilastollisesti melko varmasti uhri", ohoh! Tällaisia tilastoja en ole nähnytkään.
 
Ihmettelen siis enemmän sitä, miten nuori mimmi jaksaa hengailla keski-ikäisen miehen kanssa kuin sitä, että joku keski-ikään ehtinyt mies on joskus elämänsä aikana käynyt kerran maksullisissa.
Pakko myöntää, että minäkin suhtautuisin hyvin suurella epäilyksellä seuraani hakeutuvaan 14 vuotta nuorempaan mimmiin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Maksullinen
Pakko tähän ketjuun kommentoida, että suurin osa maksullisissa käyvistä on ihan tavallisia perheenisiä. Suomalainen nainen myy seksiä täysin omasta vapaasta tahdostaan, ja nämä perheenisät ovat erittäin tarkkoja juuri siitä, että nainen jolta seksiä ostavat, ei ole mikään ihmiskaupan uhri. Suomessa on kuitenkin sen verran hyvä sosiaaliturva, että täällä ei kenekään ole pakko huorata perustarpeet tyydyttääkseen. Viro, ja etenkin Thaimaa ovat asia erikseen.
 
Peyote
Pakko tähän ketjuun kommentoida, että suurin osa maksullisissa käyvistä on ihan tavallisia perheenisiä. Suomalainen nainen myy seksiä täysin omasta vapaasta tahdostaan, ja nämä perheenisät ovat erittäin tarkkoja juuri siitä, että nainen jolta seksiä ostavat, ei ole mikään ihmiskaupan uhri. Suomessa on kuitenkin sen verran hyvä sosiaaliturva, että täällä ei kenekään ole pakko huorata perustarpeet tyydyttääkseen. Viro, ja etenkin Thaimaa ovat asia erikseen.
Silti suomalainenkin prostituoitu on ihan prostituoitu, eikä se oo sama, kuin nainen, joka haluaisi seksiä nimenomaan just sen miehen kanssa. En tiedä, ehkä miehet ajattelee eri tavalla, mut musta ois niin nöyrää, et jos mun pitäs maksaa siitä, et joku viittii mun kaa vehtaa. Joo, oisin mieluummin ilman.
 
Silti suomalainenkin prostituoitu on ihan prostituoitu, eikä se oo sama, kuin nainen, joka haluaisi seksiä nimenomaan just sen miehen kanssa. En tiedä, ehkä miehet ajattelee eri tavalla, mut musta ois niin nöyrää, et jos mun pitäs maksaa siitä, et joku viittii mun kaa vehtaa. Joo, oisin mieluummin ilman.
Olen maksanut hiustenleikkuun lisäksi myös mm. siitä, että joku on viitsinyt hieroa kipeytyneitä lihaksiani. Ei se minusta niin kamalaa ollut, hierojan mielipidettä en kysynyt. Hänhän teki vain työtänsä.
 
  • Tykkää
Reactions: Timppa
"vieras"
Pakko tähän ketjuun kommentoida, että suurin osa maksullisissa käyvistä on ihan tavallisia perheenisiä. Suomalainen nainen myy seksiä täysin omasta vapaasta tahdostaan, ja nämä perheenisät ovat erittäin tarkkoja juuri siitä, että nainen jolta seksiä ostavat, ei ole mikään ihmiskaupan uhri. Suomessa on kuitenkin sen verran hyvä sosiaaliturva, että täällä ei kenekään ole pakko huorata perustarpeet tyydyttääkseen. Viro, ja etenkin Thaimaa ovat asia erikseen.
Se ihmiskaupan uhri varmasti kertoo olevansa uhri?
 

Yhteistyössä