[QUOTE="Vieras";28806011]En ole pätkääkään kateellinen, enkä myöskään häpeä yhtään kertoa mielipidettäni.
En ymmärrä miksi jo iäkkäämmät naiset haluavat olla nuorempia kuin ovat?? Ikuinen teiniys tallella?
Ja minun kroppani oikein hyvässä kuosissa, kiitoksia vain. Ja ikääkin vähemmän joten minun ei vielä tarvitse esittää nuorempaa kuin olen. Mutta Teija perästä tullaan. Mutta aijon olla sinut itseni kanssa myös silloin.[/QUOTE]
Heh, joo..mut voin kertoo sulle näin "kypsempänä" naisena (37v), et 40-45 vuotias ei ole vanha
Tulet yllättymään, kun saavutat tuo iän. Huomaan, että vanheneminen pelottaa sinua valtavasti. Miksi sinulla muuten on suuri tarve hyökätä itseäsi vanhempien naisten kimppuun?
Mistä tiedät, että tämän teijan tapauksessa on kyse siitä, että hän haluaa näyttää nuoremmalta kuin on? Tuossa kuvassahan on vain itsestään hyvää huolta pitänyt nainen, mikä siinä niin kovi raivostuttaa? Pitäisikö kaikille filmitähdillekin, jotka ovat yli neljänkympin, heristää sormea, et soo soo, ei saa näyttää noin nuorelta ja seksikkäältä ja pirun hyvältä, kun kaikki 20-kymppiset plösöt saa hirveen ahdistuskohtauksen ja sekoo ja tukehtuu omaan katkeruuteensa?