Synnyttäneet naiset, laittakaas niitä kuvia vartaloista tai vaikka vain masusta.

• Viestiketjun aloittaja kunonpuhetta
  • Ensimmäinen viesti
hmmmm
[QUOTE="Hanna";28806129]Olisko laittaa jotain toista versiota tästä kuvasta? Vaikka värilistä? Kun ainakaan mun koneen näytöllä ei näy kuin tumma silhuetti sun kuvasta kun se on niin tumma.[/QUOTE]

Kyllä minä näen kuvan ihan normaalina, olisiko asetuksissasi jotain häikkää?

kfkfkf
[QUOTE="Hanna";28806121]No ilmeisesti täällä kaikki jolla vähänkin näkyy kylkiluut, vetää tottakai vatsaa sisään. :D Itse voin myöntää että toitotan koko ajan itselleni julkisilla paikoilla "vatsa sisään, rinta ulos", koska mulla on sekä huono ryhti että löysää nahkaa mahassa.[/QUOTE]

Kyl mun kylkiluut näkyy ainakin ihan ilman mitään vatsan sisäänvetämistäkin. Jos vatsaa vedän sisään, ne törröttää tosi pahasti.

Joillain vaan näkyy kylkiluut paremmin kuin toisilla

"Hanna"
Kyl mun kylkiluut näkyy ainakin ihan ilman mitään vatsan sisäänvetämistäkin. Jos vatsaa vedän sisään, ne törröttää tosi pahasti.

Joillain vaan näkyy kylkiluut paremmin kuin toisilla
No se oli lähinnä irvailua tolle joka väittää teijan vetävän vatsaansa sisään. :) Mullakin näkyy kylkiluut ihan ilman mitään, mutta oon silti ihan normaalipainoinen.

"mama"
[QUOTE="Vieras";28805989]Sustahan tulis rikas kun kertoisit muillekkin naisille kuinka arvilta vältytään. Miksi olet pantannut itselläsi tätä tietoa?[/QUOTE]

Voin toki kertoa, olen käyttänyt kaikissa neljässä raskaudessani Clarinsin raskausarpien ehkäisyyn tarkoitettua öljyä, noin viikolta 15 alkaen. Ja sitä laitetaan joka ikinen päivä, lopppuraskaudessa laitoin aamuin illoin, kun tuntu välillä olevan nahkat niin tiukilla:)

Mulla tämä luultavasti auttoi, sitähän en tiedä onko se sit täysin tämän öljyn ansiota vai onko mulla vaan hyvät geenit. Niin ja lapset on ollu ihan normaalin kokoisia, isoin oli 4020g

kfkfkf
Jos olis keksitty öljy raskausarpiin, mitä luulet, olisiko yhdelläkään naisella raskausarpia?

Itsekkin öljysin vatsaani, mutta niinvaan repesin ja pahasti repesinkin.

Kyllä se niin vaan menee, että toisille niitä tulee ja toisille ei tule ollenkaan. Ihan riippuu siitä, että millainen iho on. Mulle tulee arpia muutenkin helposti, reidessäkin raskausarpia tosi paljon (ihan kuopalla asti iho nyt kun olen laihtunut), vaikka ikinä en mikään superläski ole ollutkaan

"TMV"
Jos olis keksitty öljy raskausarpiin, mitä luulet, olisiko yhdelläkään naisella raskausarpia?

Kyllä se niin vaan menee, että toisille niitä tulee ja toisille ei tule ollenkaan. Ihan riippuu siitä, että millainen iho on. Mulle tulee arpia muutenkin helposti, reidessäkin raskausarpia tosi paljon (ihan kuopalla asti iho nyt kun olen laihtunut), vaikka ikinä en mikään superläski ole ollutkaan
Juup. Minä en öljynnyt kuin pari satunnaista kertaa, enkä saanut ensimmäistäkään raskausarpea. Aivan varmasti geeneillä/kudostyypillä on merkittävä vaikutus.

"kerttu"
[QUOTE="Vieras";28806011]En ole pätkääkään kateellinen, enkä myöskään häpeä yhtään kertoa mielipidettäni.
En ymmärrä miksi jo iäkkäämmät naiset haluavat olla nuorempia kuin ovat?? Ikuinen teiniys tallella?
Ja minun kroppani oikein hyvässä kuosissa, kiitoksia vain. Ja ikääkin vähemmän joten minun ei vielä tarvitse esittää nuorempaa kuin olen. Mutta Teija perästä tullaan. Mutta aijon olla sinut itseni kanssa myös silloin.[/QUOTE]

Heh, joo..mut voin kertoo sulle näin "kypsempänä" naisena (37v), et 40-45 vuotias ei ole vanha :D

Tulet yllättymään, kun saavutat tuo iän. Huomaan, että vanheneminen pelottaa sinua valtavasti. Miksi sinulla muuten on suuri tarve hyökätä itseäsi vanhempien naisten kimppuun?

Mistä tiedät, että tämän teijan tapauksessa on kyse siitä, että hän haluaa näyttää nuoremmalta kuin on? Tuossa kuvassahan on vain itsestään hyvää huolta pitänyt nainen, mikä siinä niin kovi raivostuttaa? Pitäisikö kaikille filmitähdillekin, jotka ovat yli neljänkympin, heristää sormea, et soo soo, ei saa näyttää noin nuorelta ja seksikkäältä ja pirun hyvältä, kun kaikki 20-kymppiset plösöt saa hirveen ahdistuskohtauksen ja sekoo ja tukehtuu omaan katkeruuteensa?

"Hanna"
[QUOTE="mama";28806228]Voin toki kertoa, olen käyttänyt kaikissa neljässä raskaudessani Clarinsin raskausarpien ehkäisyyn tarkoitettua öljyä, noin viikolta 15 alkaen. Ja sitä laitetaan joka ikinen päivä, lopppuraskaudessa laitoin aamuin illoin, kun tuntu välillä olevan nahkat niin tiukilla:)

Mulla tämä luultavasti auttoi, sitähän en tiedä onko se sit täysin tämän öljyn ansiota vai onko mulla vaan hyvät geenit. Niin ja lapset on ollu ihan normaalin kokoisia, isoin oli 4020g[/QUOTE]

Mä käytin itse samaa, ja vielä jälkimmäisen raskauden jälkeen vuoden verran etanavoidetta, mutta katso vaan mun mahaa. Kumma muuten kun clarinsilla ei sen paremmin mene jos kerran ovat keksineet toimivan ehkäisyn raskausarpia varten... ;)

"Hanna"

Mullakin on reisissä ja pepussa raskausarpia vaikka lihoinkin lähinnä mahasta ja tisseistä raskauksien aikana. Myös muut arvet on jäänyt mulla aina tosi näkyville, mm. vieläkin polvea koristaa iso arpi kun putosin pienenä keinusta. Ilman vauhtia. :D

mun
Käytin vichyn raskausarpivoidetta molemmat raskaudet ja söin tietyt vitamiinit jotka ihoon vaikuttaa. Suurin osa on varmasti hyvää kudostyyppiä, joten siitä en mitalia saa. :D Äidilläni on myös arveton maha.
18kg kiloa tuli ensimmäisessä ja toisessa 16kg.

Uskoisin voiteista olevan loppupeleissä tosi vähän hyötyä,minulle se tuntui mukavalta kun pinkeää mahaa sai rasvata. Oli tosi kiristävä olo. Ehkä ne voivat pari hassua pikkuarpea vielä ennaltaehkäistä, mutta jos iho on kovasti arpeutuvaa sorttia niin sitten se on eikä siitä mihinkään päästä.
Ihmeellisen ylimieliseksi jotkut heittäytyvät jos ovat selvinneet sen suurempia arpia. On ihan tutkittu asia, että suurin osa on puhdasta tuuria.

"Teija"
[QUOTE="Teija";28806054]Vanhemmat naiset on joskus tosi ilkeitä tällä palstalla. Varsinkin jos joku on säilynyt keskimääräistä paremmin.[/QUOTE]

Tämä kommentti on joltain muulta kuin minulta, jonka kuva on herättänyt jossakin yksilössä kovaa närästystä.

Harrastan tanssia. Lattarit ovat muokanneet minulle hyvän tukikorsetin vartaloon. Lihakset ovat automaattisesti pienessä jännitystilassa. Jos vedän vatsaa sisälle, niin sitten se on aivan kuopalla lähes kiinni selkärangassa ja kylkiluut törröttäisivät pahasti. Kaikki hoikat ihmiset tietävät varmasti tämän.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mä en kyllä ihan purematta niele sitä, ettei raskausarpien tulemiseen voi mitenkään vaikuttaa. Ravintoa mietin... Kun vaikuttaahan ravinto ihon kuntoon muutenki, miksei siihe ihon joustavuuteenki. En tiiä. Pitäis tutkia asiaa.

"sini"
Geeneillä on hurjasti vaikutusta, samoin sillä paljonko paino nousee raskaana. Siskollani 3 lasta, serkulla 4 (yhdet kaksoset) ja heidän vatsoistaan ei näe juuri ollenkaan, että lapsia on. Minä joka lihoin 28 kg raskaana, vatsaan tuli viimeisillä viikoilla repeämisarpia. Siihen vielä sektio ja bikinikausi lopullisesti ohi lopuksi elämää... Ja juu, rasvasin vatsaani kalleimmilla vichyn raskausarpivoiteilla.

:D
kyllä ne ekassa raskaudessa arvet jo repes ja tokassa sitten syvenivät ja pidentyvät vähän. on siinä sitä löysää nahkaakin sen verran että sen saa jäämään vetskarin väliin aina sillointällöin..
Oonko minä sitten jotenkin outo mutta minusta nuo sinun arvet eivät ole mitenkään pahannäköiset, ovat silleen rujon kauniit. "näyttävät". Siis en osaa nyt sitä sanaa valkata mitä tarkoitan mutta jos näkisin niin ajattelisin niistä että ne on mielenkiintoiset ja coolit, en missään nimessä että hyi kauhea!
Ei noiden luulis menoa hillitsevän :)

näin
[QUOTE="vieras";28806850]Miten saan kuvan laitettua tänne? :)[/QUOTE]

1. Siirrät kuvan koneeltasi aijaa.com-sivustolle ja paina tallenna.

2. Kopioit aijaasta haluamasi osoitteen (linkki, pikkukuva jne.) tänne viestiketjuun.

"Paula"
[QUOTE="Teija";28806664]Tämä kommentti on joltain muulta kuin minulta, jonka kuva on herättänyt jossakin yksilössä kovaa närästystä.

Harrastan tanssia. Lattarit ovat muokanneet minulle hyvän tukikorsetin vartaloon. Lihakset ovat automaattisesti pienessä jännitystilassa. Jos vedän vatsaa sisälle, niin sitten se on aivan kuopalla lähes kiinni selkärangassa ja kylkiluut törröttäisivät pahasti. Kaikki hoikat ihmiset tietävät varmasti tämän.[/QUOTE]

Se oli minulta ja oli tosiaan vahinko. Ajatuksissani käytin ilmeisesti sinun nimimerkkiä, en edes ollut huomannut sitä aiemmin.

Minä olen luullut, että terveillä ihmisillä vatsa on aina pienessä jännitystilassa, että keskikeho pysyy tuettuna. Ilmeisesti niin ei sitten ole kun se suututtaa ihmisiä.

Terveys sisko
[QUOTE="Paula";28806285]Minä käytin ihan tavallisia markettirasvoja. Vatsa tuntui tosi kireältä mutta yllätyin kun arpia ei tullutkaan yhtään. :) rasvaan ihoa aina aika paljon muutenkin.[/QUOTE]

Varokaa niitä marketin rasvoja ja apteekin perusvoiteita. Sisältävät parabeeneja, joilla epäillään olevan yhteyttä iho-ja rintasyöpien syntyyn.

Yhteistyössä