Seksi asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Välistä huudellen vaan.. kun en ymmärrä tuota vihjailua harkinta-ajasta ja seksittömyydestä? :D
- kokemusta on kyllä päinvastaisesta harkinta-ajalla.. no kohta jo raukeekin koko juttu, kun virkistyi muutakin sillä ajalla kuin fysiikka.

[QUOTE="eee";28791358]Ja tosiaan noin harvako antaa tulla kasvoille tai nielee? Hmm, olisin kuvitellut lukuja suuremmiksi.[/QUOTE]Samaa mieltä. En ymmärrä, mikä siinä kasvoille tulemisessa epäilyttää. Minusta on vain hauskaa, kun tehdään vähän sotkua. Leikkiähän seksi lopulta on.

[QUOTE="vieras";28791392]Samaa mieltä. En ymmärrä, mikä siinä kasvoille tulemisessa epäilyttää. Minusta on vain hauskaa, kun tehdään vähän sotkua. Leikkiähän seksi lopulta on.[/QUOTE]

Mua ei ainakaan epäilytä siinä yhtään mikään, oon jopa ehdottanut sellaista. Mutta mies ei oo suostunu :D

[QUOTE="vieras";28791483]Tunnistit kuitenkin itsesi. Tapasi mukaan et ymmärtänyt kysymystä vaan tartuit epäolennaiseen. Nimi sopii sinulle, koska olet ällö. Onko sulla vaikeuksia rakentaa edes yksi virheetön lause?[/QUOTE]

Tietenkin tunnistin ja itse tartuit epäolennaiseen joka ei liittynyt aiheeseen. Ja kiitos samoin :)

Yhteistyössä