Onko LIDL oikeasti halvempi kuin S-RYHMÄN KAUPAT??

  • Viestiketjun aloittaja sentinvenyttäjä
  • Ensimmäinen viesti
sentinvenyttäjä
Rahasta on tiukkaa nyt ja ruokakauppaan pitäis lähteä. Ollaan aina käyty s-marketissa, mutta saman matkan päässä on myös lidl. Kannattaako vaihtaa kauppaa? Mulla ei ole mitään käsitystä lidlin hinnoista mutta oon ymmärtäny sen olevan halvempi..?
 
"vieras"
On aidosti halvin verrattun kaikkiin muihin ruokakauppoihin.

Ainoa huono puoli on se valikoiman kapeus, kaikkea ei aina sieltä löydä, mutta jos toinen kauppa on matkan varrella josta ostaa täydennystä, on tuo varmasti halvin ratkaisu ja pennoset säästyy.

Itse yllätyn positiivisesti ruokakassillisen hinnasta lähes jokainen kerta kun Lidliin eksyn, laiskana vain käyn silloin tällöin kun en jaksa toisessa kaupassa vielä käydä.
 
"Take"
On jos joustat itse valinnoissasi. Mikäli sinulle ei ole pakkomielle saada Taffel Raffeleita ja Oivariiniä, vaan jotkut muut versiot kelpaavat, niin on huomattavasti halvempi. Jos välttämättä haluat koriisi noita merkkituotteita, niin ero on marginaalinen. Ymmärrettävistä syistä.
 
Suurin osa lidlin omista merkeistä on halvempia. Jos on sama tuote esim. danoninon rahka 4-pack, niin siinä on sama hinta kuin prismassa. Eli kyseinen tuote tulee ainakin meille kalliimmaksi lidlissä sillä prismasta saadaan aina 4-5% alennus/kk. Maito oli keväällä kalliimpaa kuin prisman halvin maito. Jos käy vain lidlissä, säästyy varmasti sillä siellä ei tule tehtyä heräteostoksia suppean valikoiman ansiosta.
 
Suurin osa lidlin omista merkeistä on halvempia. Jos on sama tuote esim. danoninon rahka 4-pack, niin siinä on sama hinta kuin prismassa. Eli kyseinen tuote tulee ainakin meille kalliimmaksi lidlissä sillä prismasta saadaan aina 4-5% alennus/kk. Maito oli keväällä kalliimpaa kuin prisman halvin maito. Jos käy vain lidlissä, säästyy varmasti sillä siellä ei tule tehtyä heräteostoksia suppean valikoiman ansiosta.
Toi on muute totta.. varmaan sen takia pitäski siirtyä lidliin.. Meillä menee hirveesti rahaa heräteostoksiin.
 
minä,
[QUOTE="Take";28773526]On jos joustat itse valinnoissasi. Mikäli sinulle ei ole pakkomielle saada Taffel Raffeleita ja Oivariiniä, vaan jotkut muut versiot kelpaavat, niin on huomattavasti halvempi. Jos välttämättä haluat koriisi noita merkkituotteita, niin ero on marginaalinen. Ymmärrettävistä syistä.[/QUOTE]Ainakin lahdesta löytyy oivariiniä:)
 
"vieras"
Ainakin (marinoimaton) liha ja kana ovat Prismassa halvempia. Maito on samanhintaista. Maustamaton rahka on Lidlissä muutaman sentin halvempi kuin Xtran. Tämä siis pääkaupunkiseudulla.
 
Täälä keravalla lidl on halvempi ja haetaan sieltä paljolti ruokaa. Cittarista sitte loput kun s-ryhmä on kallein. Maito on 74senttiä ja primassa euron pintaan jne. Lapsen maito maksaa lidlissä 99senttiä ja prismassa melkein 1,5e purkki. Puhumattakaan tuosta s-marketista.
 
Ehkä jotain kertoo se, että ostin Lidlistä 3 kassillista ruokaa (mukana myös lihatuotteita) ja kaikki se ruokamäärä maksoi 32,60€. Kotimatkalla poikkesin Prismassa ja ostin yhden kassillisen elintarvikkeita, ei mitään ylikallista, ihan samanlaista peruskamaa kuin Lidlistä, ja se yksi kassillinen maksoi 36,20€. Eli....

Lidl 3 täyttä pussillista peruselintarvikkeita 32,60€

Prisma 1 täysi pussillinen peruselintarvikkeita 36,20€

Silloin tein päätöksen, että Lidlistä tulee meidän perheen pääasiallinen ruokakauppa.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Rollolainen
maidot osan aiuna lidlstä, msät muualta saat rasvatonta maitoa 69 sentilä. Minusta Priaman jugurtit ja lihatuotteet ovat parempia. Myös lidlin kaikki pesuaineet tuoksuvat ielestäni likaa. ei läydy tuoksuttomia vaihtoehtoja. Karkit ja limsat aina lidltä
 
"niinu"
Lidli on ehkä halvempi, mut tuotevalikoima on suppea ja esim. jogurtit on surkeita sokeri-lisäainesotkuja. Luomua ja lähiruokaa ei juurikaan ole. Luomumaitokin on saksalaista...
Eli suosin edelleen muita kauppoja joista saa ostettua kaiken, mitä tarvitaan.
 
On pääosin halvempi. Meillä on lähimpään Lidliin n. 30km mutta aina kuin mahdollista niin ostan ruoat sieltä. Mutta on myös sellaisia tarvikkeita jotka ostan mieluummin ässästä kun samankaltainen tuote saattaa maistua eri merkillä eriltä ja kun on johonkin tottunut niin.. ;) Mutta kannatan Lidliä kyllä :)
 
uu
Mä ostin tänään Lidlistä turkkilaista jugurttia ja ihan tavallista maustamatonta jugurttia. Myydäänhän muissakin kaupoissa myös sokerijugurtteja, miksei Lidlissäkin. Ei niitä kuitenkaan ole pakko ostaa, vaan voi ostaa niitä lisäaineettomia ja sokerittomia.
 
  • Tykkää
Reactions: Camii ja moona81

Yhteistyössä