Kyllä se yleensä on mennyt niin päin, että mä olen mennyt iskemään sen miehen. Katsastan ympärilleni, bongaan paikan kuumimman uroon ja isken sitten kimppuun. Tällä asenteella mä olen aina edennyt.
Mä periaatteessa ymmärrän tuon, että ihmiset on "eritasoisia", mutta en sitten ihan kuitenkaan. Mun mieheni on todella kuuma pakkaus. Komea kasvoiltaan ja treenattu kroppa, jonka eteen mies tekee säännöllisesti töitä. On myös kaikinpuolin muutoinkin ns. saalis, jonka moni kyllä ottaisi, jos olisi vapaana tarjolla.
Mä itse olen perus pottunenä, ylipainoakin löytyy. Me taidetaan ulkopuolisten silmiin olla juurikin sellainen pari, mistä ajatellaan, että "mitä tuonnäköinen mies tekee TUONNÄKÖISEN naisen kanssa"
Mun miehen tulee olla vartaloltaan treenattu (missään nimessä ei saa olla läskiä vyötäröllä) ja hyvännäköinen. Lisäksi omaan kyllä pitkän listan kaikista muistakin ominaisuuksista, mitä miehen pitää olla ja mitä mies ei missään nimessä saa olla. Enkä ole ajatellut listaani lyhentää
Mä uskon luonteeltani olevan enempi miesten makuun, kuin ulkonäöltä. Mutta kuten jo on todettu, kaunis puruaivo ei miehiin yleensä iske. Joten meillä mukavilla pottunenilläkin on tsäänssit olemassa
Ja koska kauneus kuitenkin loppupeleissä on katsojan silmissä, niin vaikka mä en yleistä kauneuskäsitettä täytäkään, niin jostakin syystä olen kuitenkin mieheni mielestä todella kaunis. Eli ei mieheni omasta mielestään ole "rumaa naista" rinnalleen ottanut, vaikka ehkä joku muu niin voikin ajatella.