"vieras"
Jaa millätavalla?Varmaan vähän riippuu siitäkin, että mitä niitten naisten kanssa on elämässään kokenut.
Jaa millätavalla?Varmaan vähän riippuu siitäkin, että mitä niitten naisten kanssa on elämässään kokenut.
No tuolla perusteella minun olisi pitänyt hylätä naiset ensimmäisen pitkän suhteen jälkeen lopuksi ikää.Varmaan vähän riippuu siitäkin, että mitä niitten naisten kanssa on elämässään kokenut.
Siis mitään muuta syytä ei ole pysyä sinkkuna kuin tuo? Voi hohhoijaa taas...:headwall:Tosin jos oikein sabotoi itseään ja jää nyyhkimään sohvan nurkkaan, niin tottahan sillä saa pysymään itsensä sinkkuna.
Tää kyseinen yksilö kyllä kovasti yritti, mutta siitäkin rajoittuneen sosiaalisen elämän piiristä johon valehtelematta kuului sillä hetkellä yhteensä kolme naista ja kourallinen miehiä, se onnistui tämän bongaamaan Arvaa paljonko on saanut kuulla näistä vakuutteluistaan jälkikäteen, edelleenkin porukan yleinen vitsiOikein mainio esimerkki. Tätähän se on.
Tosin jos oikein sabotoi itseään ja jää nyyhkimään sohvan nurkkaan, niin tottahan sillä saa pysymään itsensä sinkkuna.
Sama juttu.Olen. Pääsin siitä yli vain kun olin yksin tarpeeksi kauan.
Niin. Tältä oli kustu rahat, petetty, erityisen julmasti kaiken lisäksi, jätetty taloudellisesti ja henkisesti todella v*ttumaiseen rakoon, kostettiin jälkikäteenkin juttuja jotka kyllä vaikutti olevan vähän enemmän sen viimeisimmän naisen syytä jne. Ei mitään kauheen hehkeitä suhteita, että sinänsä ymmärsin äärimmäisen hyvin miksi vannoi mitä vannoi, vaikka silloin jo naurettiin että never say never, toi tulee purasemaan sua persiiseenVarmaan vähän riippuu siitäkin, että mitä niitten naisten kanssa on elämässään kokenut.
Ok. Ymmärsin väärin, sillä lainaamaasi Chalan tekstiin ei tässä mainitsemasi logiikka sovi. Chalan tekstissä oli kyse siitä, että mies on ilmoittanut, ettei ikinä enää naisia ja sitten onkin pyörtänyt päätöksensä. Siinä ei siis itketty sinkkuutta tai yksin jäämistä. Sinä taas kommentoit, että Chalan mainitsema tapaus on "Oikein mainio esimerkki. Tätähän se on. Tosin jos oikein sabotoi itseään ja jää nyyhkimään sohvan nurkkaan, niin tottahan sillä saa pysymään itsensä sinkkuna." Tuli vähän sellainen mielikuva, että sinusta ainoa oikea tapa elää elämää on olla parisuhteessa.Kuvasin tilanteen missä on naurettavaa itkeä sinkkuuttaan tai yksin jäämistä ja sinä sanot että kuvittelen sen olevan ainoa tilanne?
Kukahan tässä tosiaan hakkaa päätä seinään.
Mun miehellä on kans tosi ikäviä kokemuksia ja vielä monen monen vuoden ajalta. Ihan kusipää akka, ei sellaisia oikeesti voi edes olla olemassaNiin. Tältä oli kustu rahat, petetty, erityisen julmasti kaiken lisäksi, jätetty taloudellisesti ja henkisesti todella v*ttumaiseen rakoon, kostettiin jälkikäteenkin juttuja jotka kyllä vaikutti olevan vähän enemmän sen viimeisimmän naisen syytä jne. Ei mitään kauheen hehkeitä suhteita, että sinänsä ymmärsin äärimmäisen hyvin miksi vannoi mitä vannoi, vaikka silloin jo naurettiin että never say never, toi tulee purasemaan sua persiiseen
Ok, varmasti asia on juuri noin, mä voin tosiaan olla ihan pihalla tästä.Mä nyt lähinnä käsitin sen niin, että jos itsensä sulkee kaikesta sosiaalisesta kuviosta, saattaa jopa pysyäkin sinkkuna kuten lupailee. Saatoin tietty käsittää väärinkin
Toistan (miehellesi enemmänkin ): never say never. Ihmiset on kummallisia laumaelukoita. Mä en sen perusteella mitä olen kuullut ja nähnyt kavereiden kokevan (mm. tämä esimerkkiyksilö) olisi ikinä uskaltanut mennä seuraavaan suhteeseen edes siitä ensimmäisestä, saati sen seitsemän vastaavan kokemuksen jälkeen, joissa tulee tavalla tai toisella turpaan joka kerta, edes kuvitella mitään, mutta näin ne ihmiset silti "uhrautuu" rakkauden nimissä aina uudelleenMun miehellä on kans tosi ikäviä kokemuksia ja vielä monen monen vuoden ajalta. Ihan kusipää akka, ei sellaisia oikeesti voi edes olla olemassa
En nyt tarkemmin ala selittämään
Mutta ymmärrän kyllä häntä jos ei minun jälkeeni ketään halua
Aikansa kutakin. Kyllä varmasti, jollei ole taipuvainen yliromanttisuuteen ja takertuu ajan kultaamiin muistoihin.En ole pelännyt. Joskus mietin kyllä, että rakastunko enää ikinä niin kuin joskus, vai onko kaikki tulevat kumppanit sen yhden korvikkeita, kakkosvaihtoehtoja.
Niin, eihän sitä koskaan voi tietää, mut oletus nyt kuitenkin on, että me ei ikinä erotaToistan (miehellesi enemmänkin ): never say never. Ihmiset on kummallisia laumaelukoita. Mä en sen perusteella mitä olen kuullut ja nähnyt kavereiden kokevan (mm. tämä esimerkkiyksilö) olisi ikinä uskaltanut mennä seuraavaan suhteeseen edes siitä ensimmäisestä, saati sen seitsemän vastaavan kokemuksen jälkeen, joissa tulee tavalla tai toisella turpaan joka kerta, edes kuvitella mitään, mutta näin ne ihmiset silti "uhrautuu" rakkauden nimissä aina uudelleen
Mutta uskon kyllä että miehesi on nyt sitä mieltä. Uskon senkin ettei hän aktiivisesti etsisi suhdetta jos eroaisitte. Uskon jopa sen, että saattaisi kieltäytyä suhteesta pelon edessä vaikka tarjontaa ja ehkä haluakin olisi. Sitä en usko, että jos tosirakkaus todella kolahtaa (mitä uskon voivan olla ihmisellä useampiakin elämässä), siitä pystyy kävelemään ohi ainakaan hyvillä mielin. Jos taas tekee ja jää katumaan sellaista, on todella äärimmäisen tyhmä.
(Y)Aikansa kutakin. Kyllä varmasti, jollei ole taipuvainen yliromanttisuuteen ja takertuu ajan kultaamiin muistoihin.
En mä muistele, mutta ei vain tule sellaista samanlaista tunnetta.Aikansa kutakin. Kyllä varmasti, jollei ole taipuvainen yliromanttisuuteen ja takertuu ajan kultaamiin muistoihin.
Tulee. Voit syyttää minua sitten 90-vuotiaana jos ei tullut. Oon sitten kuopassa joEn mä muistele, mutta ei vain tule sellaista samanlaista tunnetta.
Ja jos on miehen kanssa jossain tietyssä tilanteessa, saattaa tulla yhtäkkiä mieleen se joku aikaisempi ja ajattelee vain, että se olisi tässä(kin) paljon parempi.
Niin siis en tarkoituksella muistele, enkä enää haluaisi sen ihmisen kanssa olla.
En vain ole tavannut parempia ja "sykähdyttävämpiä", enkä tiedä tuleeko enää sellaisia. Mä oon itsekin kyynistynyt niin paljon, etten osaa kuvitella enää edes päästäväni itseäni sellaiseen tilaan.
Tää viesti vois olla suoraan mun näppikseltäEn mä muistele, mutta ei vain tule sellaista samanlaista tunnetta.
Ja jos on miehen kanssa jossain tietyssä tilanteessa, saattaa tulla yhtäkkiä mieleen se joku aikaisempi ja ajattelee vain, että se olisi tässä(kin) paljon parempi.
Niin siis en tarkoituksella muistele, enkä enää haluaisi sen ihmisen kanssa olla.
En vain ole tavannut parempia ja "sykähdyttävämpiä", enkä tiedä tuleeko enää sellaisia. Mä oon itsekin kyynistynyt niin paljon, etten osaa kuvitella enää edes päästäväni itseäni sellaiseen tilaan.
Musta toi ois jotenkin kamalan surullinen ja pelottavakin ajatus. Siis miehesi olisi loppuikänsä yksin mikäli sulle esim. tapahtuis jotakin tai eroaisitte. Toki mä haluaisin että mun ja mieheni suhde toimisi ja saisimme elää yhdessä pitkään mutta kuitenkin toivoisin että mikäli niin ei kävisi, mieheni olisi onnellinen. Ja onnellisuuden yksi kantava voima on hyvä parisuhde. Ei se välttämätön tietenkään ole, kyllä sinkkunakin voi olla onnellinen mutta en haluaisi että mieheni olisi yksinäinen.Niin, eihän sitä koskaan voi tietää, mut oletus nyt kuitenkin on, että me ei ikinä erota
Kyllä mä tiedän muitakin sellaisia jotka ei parisuhdetta halua, kun yksi suhde on mennyt nurin. Ihan lähipiirissä nämä, esim ei ole 30 vuoteen ollut miestä, eikä varmasti tule edes. Ei kaikki vaan halua, jos se elämän rakkaus jättää niin ketään toista tilalle