Aries 78
Mie ollut kanssa kiltisti, lasten kanssa oltiin 2-viikkoa Lapissa reissaamassa ja lomaa viettämässä:wave:
Nyt täytyy tuottaa pettymys, oon ollut ihan tosi kiltisti, suorastaan luvattoman kiltisti
Mie ollut kanssa kiltisti, lasten kanssa oltiin 2-viikkoa Lapissa reissaamassa ja lomaa viettämässä:wave:
Nyt täytyy tuottaa pettymys, oon ollut ihan tosi kiltisti, suorastaan luvattoman kiltisti
Olisin kyllä aika verisesti loukkaantunut jos menisin antamaan sylitanssia, hapsutarrat nänneissä pyörien ja mies tapittaisi töllöä, siinähän sais jonkun alemmuuskompleksin justiinsa! Muuli olis varmaan haukkumasana kevyimmästä päästä, siinä vaiheessa:kieh:no ei ole ja jos on niin ovat jotahi mitälie muuleja
Nääh, ei vaan oo ollu tarpeeks hotteja tsiksejä=)Mä olen lähibaarissa sanonut heiheit monelle kutsuvaisellekin naarasotukselle, jotka ovat kehdanneet tulla häiriköimään kesken shakkipelin.
Kaikella on aikansa ja paikkansa. Enkä suostu olemaan semmoinen ainavalmis panokone. Hyi olkoon.
Olisin kyllä aika verisesti loukkaantunut jos menisin antamaan sylitanssia, hapsutarrat nänneissä pyörien ja mies tapittaisi töllöä, siinähän sais jonkun alemmuuskompleksin justiinsa! Muuli olis varmaan haukkumasana kevyimmästä päästä, siinä vaiheessa:kieh:
telkkari ei itse asiassa ole mikään este eikä edes hidaste... Telkkari ei tieten niin paha koukuttaja ole jos ei ole joku urheiluintoilija ja pelit menossa
Muutamasti olen koiratarhassa käyny ja voi ristus mitä ne koirilleen on tellusta näytteneet:Otelkkari ei itse asiassa ole mikään este eikä edes hidaste
miten luulette että doggiestyle on keksitty
elä sitte rietasteleTuli kutsu terdelle. heips :wave:
Tuli kutsu terdelle. heips :wave:
Höpsis neitoseni.Nääh, ei vaan oo ollu tarpeeks hotteja tsiksejä=)
Pitäähän se molempien päästä eroottisesta elokuvasta nauttimaan.. Ennenhän oli Emmanuellit jne..telkkari ei itse asiassa ole mikään este eikä edes hidaste
Oih, emmanuelle. Sitä tuli natiaisena katteltua, kyllä on maailma muuttunu siitäPitäähän se molempien päästä eroottisesta elokuvasta nauttimaan.. Ennenhän oli Emmanuellit jne..
Telkusta tuli mieleen ettei kanantte videotykillä heijastaa kuvaa valkoisiin verhoihin kerrostalossa, ainakaan jos katsoo jotain xxx-luokan elokuvaa! Seuraavana päivänä vastapuolella asuva naapuri saattaa huomauttaa että näkyi se kuva koko ikkunan kokoisena ulkopuolelle asuntoa:ashamed:
en..elä sitte rietastele
Suomalainen, Italialainen ja Ranskalainen kinastelivat baaritiskillä siitä kuka tyydyttää naisen parhaiten.telkkari ei itse asiassa ole mikään este eikä edes hidaste
oliko nuapur hyvillään vai pahoillaan ilmaisesta elokuvasta?Telkusta tuli mieleen ettei kanantte videotykillä heijastaa kuvaa valkoisiin verhoihin kerrostalossa, ainakaan jos katsoo jotain xxx-luokan elokuvaa! Seuraavana päivänä vastapuolella asuva naapuri saattaa huomauttaa että näkyi se kuva koko ikkunan kokoisena ulkopuolelle asuntoa:ashamed:
Uskoo ken huvittaa...en..
Opiskelijakaveri oli, naureskeli vain että varmasti jollakin oli mennyt pulla vääräänkurkkuun kun kattonut ikkunasta ulos illalla ja näkyy vastapuolen ikkunasta Jenna Jameson ja isostioliko nuapur hyvillään vai pahoillaan ilmaisesta elokuvasta?
sillä Jamesonin Jennalla oli muuten sivumennen sanoen todella taitava tissikirurgiOpiskelijakaveri oli, naureskeli vain että varmasti jollakin oli mennyt pulla vääräänkurkkuun kun kattonut ikkunasta ulos illalla ja näkyy vastapuolen ikkunasta Jenna Jameson ja isosti
Jostain syystä itteä kiehtoi enemmän sen tumman Emmanuellin seikkailutOih, emmanuelle. Sitä tuli natiaisena katteltua, kyllä on maailma muuttunu siitä
Jenna Jameson arrested for battery - News - Bubblewssillä Jamesonin Jennalla oli muuten sivumennen sanoen todella taitava tissikirurgi
Nätit on tytöllä... Kasvot
tissit onkin sitten vähän eriparisetNätit on tytöllä... Kasvot