kahvikirahvi
Aijaa, en mä sitten nähnyt sua, vaan sun kaksoisolentosiAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28745196:Turku
Aijaa, en mä sitten nähnyt sua, vaan sun kaksoisolentosiAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28745196:Turku
peesaan tota mummolaaMuistaako kukaan kun mainittin että haaveilen että voisin joku kerta ostaa mummolan? Käytiin tänään siellä kylässä ja isovanhemmat jo puhuivat että parin vuoden päästä aikovat muuttaa pois kun ei kunto enää kestä ylläpitää taloa ja isoa pihaa. Tuumasin mummolle että me voitais olla potentiaalisia ostajaehdokkaita, ja tää päivä onkin kulunut aika hyvin miettiessä minkälaista remppaa haluaisin sinne tehdä, jotta talosta tulisi mun/meidän näköinen Ihanaa kun on jotain mitä odottaa! Täytyy vaan toivoa että valmistumisen jälkeen sais pian oikean työpaikan, kahden ihmisen tuloilla sais lainankin himpun verran helpommin sitten kun se ajankohtaiseksi tulee.
Miten paha se on?peesaan tota mummolaa
mä voisin vaikka heti lunastaa mun isänisän töllin mun veljltä mutta se on on niin huonossa kunnossa että siitä ei ole enää kellekkään mitään iloa
sapettaa niin saakelisti että isävainaja antoi sen mennä niin huonoon kuntoon
tais tehä eetwarttia?hello :wave:
Sain täs yks yö aikamoista kyytiä. Seksiä yli 2h.
Joo ja seuraavana päivänä halusi lisää.tais tehä eetwarttia?
ja huomenta :flower:
oot poikennu tavoistas ja nusassut uutta miestä?Joo ja seuraavana päivänä halusi lisää.
Mukava mies ja näemme uudelleen. Mua vähän vanhempi.
Joo, tykästyin häneen.oot poikennu tavoistas ja nusassut uutta miestä?
Näette??? Eli kyseessä ei ollut mikään pimeässä peiton alla- meininki.Joo ja seuraavana päivänä halusi lisää.
Mukava mies ja näemme uudelleen. Mua vähän vanhempi.
Ei ollut sellainen.Näette??? Eli kyseessä ei ollut mikään pimeässä peiton alla- meininki.
:uuh: romanssintynkää ilmoillaJoo, tykästyin häneen.
On vapaa.Onnea LG Toivottavasti mies on vapaa ja saat hänestä pitkäaikaisen ystävän.
Kuopus halipulassa näköjään, tarttee mennä auttamaan
On vapaa.
Oikeastaan ei ole enää vapaa.Ei taida olla kauaa???
Tai siis joo, pahoittelen että ees kysyn kun asia ei miulle kuulu millään tavalla...niin paljon vaan vatuttaa kaikki pettämisjutut ja välinpitämättömyys niistä..On vapaa.
:heart:Joo, tykästyin häneen.
Ymmärsin, ei haittaa. =)Tai siis joo, pahoittelen että ees kysyn kun asia ei miulle kuulu millään tavalla...niin paljon vaan vatuttaa kaikki pettämisjutut ja välinpitämättömyys niistä..
samoin täälläTai siis joo, pahoittelen että ees kysyn kun asia ei miulle kuulu millään tavalla...niin paljon vaan vatuttaa kaikki pettämisjutut ja välinpitämättömyys niistä..