The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Muistaako kukaan kun mainittin että haaveilen että voisin joku kerta ostaa mummolan? Käytiin tänään siellä kylässä ja isovanhemmat jo puhuivat että parin vuoden päästä aikovat muuttaa pois kun ei kunto enää kestä ylläpitää taloa ja isoa pihaa. Tuumasin mummolle että me voitais olla potentiaalisia ostajaehdokkaita, ja tää päivä onkin kulunut aika hyvin miettiessä minkälaista remppaa haluaisin sinne tehdä, jotta talosta tulisi mun/meidän näköinen :) Ihanaa kun on jotain mitä odottaa! Täytyy vaan toivoa että valmistumisen jälkeen sais pian oikean työpaikan, kahden ihmisen tuloilla sais lainankin himpun verran helpommin sitten kun se ajankohtaiseksi tulee.

Muistaako kukaan kun mainittin että haaveilen että voisin joku kerta ostaa mummolan? Käytiin tänään siellä kylässä ja isovanhemmat jo puhuivat että parin vuoden päästä aikovat muuttaa pois kun ei kunto enää kestä ylläpitää taloa ja isoa pihaa. Tuumasin mummolle että me voitais olla potentiaalisia ostajaehdokkaita, ja tää päivä onkin kulunut aika hyvin miettiessä minkälaista remppaa haluaisin sinne tehdä, jotta talosta tulisi mun/meidän näköinen :) Ihanaa kun on jotain mitä odottaa! Täytyy vaan toivoa että valmistumisen jälkeen sais pian oikean työpaikan, kahden ihmisen tuloilla sais lainankin himpun verran helpommin sitten kun se ajankohtaiseksi tulee.
peesaan tota mummolaa

mä voisin vaikka heti lunastaa mun isänisän töllin mun veljltä mutta se on on niin huonossa kunnossa että siitä ei ole enää kellekkään mitään iloa

sapettaa niin saakelisti että isävainaja antoi sen mennä niin huonoon kuntoon

kahvikirahvi
peesaan tota mummolaa

mä voisin vaikka heti lunastaa mun isänisän töllin mun veljltä mutta se on on niin huonossa kunnossa että siitä ei ole enää kellekkään mitään iloa

sapettaa niin saakelisti että isävainaja antoi sen mennä niin huonoon kuntoon
Miten paha se on?

Meidän mummi on niin terhakka täti, että se on hoitanu taloa ja varsinkin pihaa niin suurella rakkaudella 20 vuotta ettei tosikaan. Sinne ei tarttis tehdä muuta kun kauneusremonttia jotta sais oman näköseksi. Ja pihasaunaan lattia. Tai on siellä nytkin lattia, mutta pelkkä betoninen.

Mutta kauneusrempasta olen (uskokaa tai älkää, olemme ) ajatellu sen verran että keittiöön uusisin kaapit, suihkun lattian, vessan laittaisin kokonaan uuteen uskoon. Ja yläkerrasta varmaan yhdistäisin vintin toiseen makkariin niin sais isomman kamarin.

kahvikirahvi
Mutta mää lähden nyt käymään porukoilla kun niitten pitäjässä on tänään jonkin sorttinen toritapahtuma, jätän pp.n sinne yökylään ja illaksi katoan tammerfesteille ukkelin kanssa. Heippa kaikille!

• Tykkää
Reactions: famipala
...käynnistysvaikeuksia....yngh...:wave:...

Kylläpä ilimanhaltijat ovat tättähäärinä, kun eivät tiiä mimmosta keliä nyt laittaisivatkaan tyrkylle. No, hyvinpä tuolla näyttävät ja kuuluvat viihtyvän ipanat ulkona, vaikka ihan sortsikeliä ei pukkaakaan...tosin nuorimmainen oli vakaasti sitä mieltä että nythän ON sortiskeli, niin meni vähän vääntämiseksi tuossa tuo pukeutuminen :)...

ÄmpÄritolkulla kahvia lykkään kitusiin, sitten pitäs jatkaa eilistä hommaa eli operaatio lomat loppuu, kämppä supersiistiks...puolet tehty ja nyt se toinen puolikas sitten...ja ei sitten yhtään kiinnostas örkkiäkään mutta .."..on pakko painaa pitkää päivää...aaa-aaaa...."...

Sitä ennen kuitenkin juon tuon motillisen :p

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä