tarkoitat varmaan läskiä?Lannehousut ja napapaita + monta kiloa tursuvaa lihaa näiden välissä.
Minun näkemäni asu oli noin 50-60 v. naisella.Alkuperäinen kirjoittaja leopardikäsilaukku;28744461:Minkäikäisillä ihmisillä olette nähneet tuon paljon puhutun yhdistelmän tuulipuku ja korkkarit ?
niinpäSekin on varmasti aika kauhea yhdistelmä, että on villahousut ja korkokengät. Mutta väliäkös sillä.
Muutama ihminen on kyllä tullut kehumaan. Samoten joku vieras on tullut kehumaan niitä paljettilegginssejä. Ovat olleet itse kyllä aika erikoisia/omituisia tätejä myös.niinpä
50-60-vuotiailla naisilla pikkukaupunkien automarketeissa. Ei ole edes harvinaisuus, vaan ilmeisesti heidän mielestään normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja leopardikäsilaukku;28744461:Minkäikäisillä ihmisillä olette nähneet tuon paljon puhutun yhdistelmän tuulipuku ja korkkarit ?
Kehuista tulee hyvä mieli. Mun mekkoja kehutaan paljon ja kysellään mistä olen niitä hankkinut. Muutama laukku on myös sellainen joita yritetään ostaa multa pois Mulla on mielessä jo millaiset villahousut teen ensi talveksi, jos vaan ehdin kun pojille pitää neuloa paidatMuutama ihminen on kyllä tullut kehumaan. Samoten joku vieras on tullut kehumaan niitä paljettilegginssejä. Ovat olleet itse kyllä aika erikoisia/omituisia tätejä myös.
Niin tulee. Ja jos joku ihan vieras vielä tulee kehumaan, niin se on jotenkin hienoa. Jos kaikki olis niin mukavia, että kehtaisi kehua ihan vierasta, niin olis aika mukavaa varmasti kaikilla.Kehuista tulee hyvä mieli. Mun mekkoja kehutaan paljon ja kysellään mistä olen niitä hankkinut. Muutama laukku on myös sellainen joita yritetään ostaa multa pois Mulla on mielessä jo millaiset villahousut teen ensi talveksi, jos vaan ehdin kun pojille pitää neuloa paidat