Meikäläinen taas ei lihaksia juurikaan ihaile. Koneet on keksitty sitä varten, ettei tarvitse rehkiä lihasten avulla.Mooi! *ihailee habaa*:
Jos rautaa tarttee nostaa, niin semmoisia lihaksia ei olekaan jotka tunkille pärjäisivät. Niih.
Meikäläinen taas ei lihaksia juurikaan ihaile. Koneet on keksitty sitä varten, ettei tarvitse rehkiä lihasten avulla.Mooi! *ihailee habaa*:
Usein sitä habaa tarttee, jotta saa ne koneet käyttöön. Tai käytettyä koneita.Meikäläinen taas ei lihaksia juurikaan ihaile. Koneet on keksitty sitä varten, ettei tarvitse rehkiä lihasten avulla.
Jos rautaa tarttee nostaa, niin semmoisia lihaksia ei olekaan jotka tunkille pärjäisivät. Niih.
En ole habaa tarvinnu, kun ei mulla semmoista ole.Usein sitä habaa tarttee, jotta saa ne koneet käyttöön. Tai käytettyä koneita.
Riippuu ihan hommista.
Nopeat jalat on kenties hyödylliset.En ole habaa tarvinnu, kun ei mulla semmoista ole. Vittumainen luonne ei tarvitse lihasta.
Pitää päästä metsään, soralle, alamäkeen, asfaltille ja lorvimaan.Mitä sää niin monella teet? Mulla on vaan kaks, toista en oo saanu vielä(kään) noudettua mummolasta missä se on mua odottamassa. Toinen jäi isälle lainaan, enkä usko että palautuukaan. Mutta ei tarttekaan, se pääsi paikkaan jossa siitä on eniten iloa
Hetkinen, eikö ylämäelle ole omaa pyörääPitää päästä metsään, soralle, alamäkeen, asfaltille ja lorvimaan.
=)
Tavallaan on. Keulalla asiaan voi vaikuttaa pyöräilytekniikan ohella paljon.Hetkinen, eikö ylämäelle ole omaa pyörää
Sitten hän ei ole sinun arvoisesi jos et kelpaa omana itsenäsi.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28744342:ääh... kuin musta tuntuu, etten kelpaa tällasena Miten joku ihminen voi saada mut tuntemaan näin, ei taida olla kovin hyväksi mulle toi ihminen.
jos viittaat siihen treineriin niin sanoisin että on ylipäätään pahasta jos on kiinnostunut yhdestä asiasta aivan liikaa olkoon se asia miten jalo tahansaAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28744342:ääh... kuin musta tuntuu, etten kelpaa tällasena Miten joku ihminen voi saada mut tuntemaan näin, ei taida olla kovin hyväksi mulle toi ihminen.
hän pitää erittäin lihaksikkaista naisista ja olenhan lihaksikas, mutta en mikään kehonrakentaja- lihaksikas(ja sellaisista se tykkää)... taidan tehdä aina vääriä valintoja miesten suhteen.jos viittaat siihen treineriin niin sanoisin että on ylipäätään pahasta jos on kiinnostunut yhdestä asiasta aivan liikaa olkoon se asia miten jalo tahansa
:O...:|...kuulepas sinä ihana ihminen - yksi juttu mikä tässä on ihan sata varma on se, että sä olet just "pööfekt" tuollaisena :heart: . Päästä varpaisiin asti! Tuosta ajatuksesta kun pidät kiinni, niin hyvä tulee..Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28744342:ääh... kuin musta tuntuu, etten kelpaa tällasena Miten joku ihminen voi saada mut tuntemaan näin, ei taida olla kovin hyväksi mulle toi ihminen.
Korjaan: kaveri ei ole tarpeeksi hyvä sulle.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28744431:niinhän se on, tiedän että kyseessä on kovin ulkonäkökeskeinen ihminen, joka osaa olla todella ihanakin... mutta jos en ole hänelle tarpeeksi hyvä, niin ei vaan voi mitään
vaikka muuten musta tykkääkin, niin kyllä se on tykättävä koko paketista Niinhän se on, et jos tällasena en kelpaa, niin eipä oo mun arvoseni tuo mies:O...:|...kuulepas sinä ihana ihminen - yksi juttu mikä tässä on ihan sata varma on se, että sä olet just "pööfekt" tuollaisena :heart: . Päästä varpaisiin asti! Tuosta ajatuksesta kun pidät kiinni, niin hyvä tulee..
Ja jos ja kun toinen osapuoli jotain muuta horajaa, niin silloin hän ei ole sinun väärti, kun ei hyvää pakettia silmiensä edessä tunnista :hug:...
siipan valinnassa kannattaa harkita muitakin kuin ulkonäköä kriteeriksiAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28744440:hän pitää erittäin lihaksikkaista naisista ja olenhan lihaksikas, mutta en mikään kehonrakentaja- lihaksikas(ja sellaisista se tykkää)... taidan tehdä aina vääriä valintoja miesten suhteen.
Ja jotta ei tule erheymmäryksiä, niin laatuleidille kunnon mies.Korjaan: kaveri ei ole tarpeeksi hyvä sulle.
=)
Juurikin näin - vaikka se kirpaisiskin myöntää...Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28744485:vaikka muuten musta tykkääkin, niin kyllä se on tykättävä koko paketista Niinhän se on, et jos tällasena en kelpaa, niin eipä oo mun arvoseni tuo mies
Hei missä sää asut? Tuli vaan mieleen, kun näin joku kerta ihan sun näköisen nuoren naisen kuntosalilla. Tota kuvaketjua äsken selasin ja sun kuvan nähdessä tuli semmonen HOO, tuon olen nähnyt ennenkin-tunneAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28744440:hän pitää erittäin lihaksikkaista naisista ja olenhan lihaksikas, mutta en mikään kehonrakentaja- lihaksikas(ja sellaisista se tykkää)... taidan tehdä aina vääriä valintoja miesten suhteen.
TurkuHei missä sää asut? Tuli vaan mieleen, kun näin joku kerta kuntosalilla ihan sun näköisen nuoren naisen kuntosalilla. Tota kuvaketjua äsken selasin ja sun kuvan nähdessä tuli semmonen HOO, tuon olen nähnyt ennenkin-tunne