Tyylipoliisi
Minä aloitan: shortsit, legginsit, crocksit ja helmasta liian lyhyt paita. Kokonaisuuden kruunasi hopeinen paljettien peitossa oleva jättilaukku.
Oisit tykännyt et olis ollu puuterit imetysliivit mustilla pitsistringeillä?Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28744322:Mustat pitsirintsikat ja sitten puuterin väriset mummopikkarit : /
Oisit tykännyt et olis ollu puuterit imetysliivit mustilla pitsistringeillä?
Ihme kyttääjä! Mä en edes osais sanoa hirveintä vaateyhdistelmää, kun ei ole aikaa kyylätä toisten pukeutumista.Vaikea sanoa, riippuu niin paljon siitä, miten ne on puettu ja kuka on pukenut.
Joku tosi kiva yhdistelmä voi jollain näyttää vaan ihan kertakaikkisen kaamealta jostain selittämättömästä syystä ja jollain taas joku ihan kamala vaate voikin olla cool.
Mut yks mikä ainakin on aika kamala, on valkoiset shortsit, jotka on läpikuultavat ja vedetty liian ylös niin että uppoo peffan väliin. Jollain täti-ihmisellä vielä tämä, niin hyi olkoon.
Tänään näin myös yhdellä pyylevällä ukolla vyölaukun, joka oli laskettu munien korkeudella ja joka takaa painoi selkään kamalat kahvat ja sai takamuksen näyttämään entistäkin suuremmalta. Kun vielä sitä laukkuaan kaivelee, niin on aika se ja sama, mitä muuta sillä oli päällään. Toisaalta yks tosi hyvännäköinen mies, jolla on mahtava vartalokin, käyttää joskus vyölaukkua, eikä se sillä niin kaamealta ole näyttänyt. oikeastaan jänellä se satunnainen vyölaukku onkin ainoa, mikä paljastaa hänen todellisen ikänsä.
Sitten todella isolla naisella oli joskus päällä vaaleanpunaiset housut ja vaaleanpunainen pitkähihainen paita tai huppari. Ja korkokengät. Siitä tuli vähön hassun näköinen kokonaisuus.
Miehillä mä inhoan niitä papparaisvillatakkeja, jotka on semmosia pehmeitä ja roikkuvia ja joissa on jotkut ihan kamalat napit. Ja sitten vielä jalkaan jotkut kamalat aikuiskengät ja ehkäpä vielä aikuishousutkin. Hyi väristys.
jos ei ole tarpeeksi läski käyttääkseen läskimallistojen vaatteita mutta ei tarpeeksi laiha käyttääkseen normaalimalliston vaatteita niin että ne sopivat päälle, vaihtoehdot on aika vähissä...Mun mielestä näyttää karseelta kun lihavat pukeutuu niin, että kaikki läskit tursuaa yli. Taitaa monesti olla liian pienet vaatteetkin päällä
housut puristaa lantiolta niin paljon, että tulee aivan jäätävät kantokahvat tms, siihen sit vielä liian lyhyt paita
Ja nää vaatteet vois näyttää hyvältä jos olisivat oikeaa kokoa.
Jostain syystä mun anoppi antaa pojalleen aina joululahjaksi noita papparaisvillatakkeja. Meillä on niitä jo useempi käyttämättömänä kaapissaVaikea sanoa, riippuu niin paljon siitä, miten ne on puettu ja kuka on pukenut.
Joku tosi kiva yhdistelmä voi jollain näyttää vaan ihan kertakaikkisen kaamealta jostain selittämättömästä syystä ja jollain taas joku ihan kamala vaate voikin olla cool.
Mut yks mikä ainakin on aika kamala, on valkoiset shortsit, jotka on läpikuultavat ja vedetty liian ylös niin että uppoo peffan väliin. Jollain täti-ihmisellä vielä tämä, niin hyi olkoon.
Tänään näin myös yhdellä pyylevällä ukolla vyölaukun, joka oli laskettu munien korkeudella ja joka takaa painoi selkään kamalat kahvat ja sai takamuksen näyttämään entistäkin suuremmalta. Kun vielä sitä laukkuaan kaivelee, niin on aika se ja sama, mitä muuta sillä oli päällään. Toisaalta yks tosi hyvännäköinen mies, jolla on mahtava vartalokin, käyttää joskus vyölaukkua, eikä se sillä niin kaamealta ole näyttänyt. oikeastaan jänellä se satunnainen vyölaukku onkin ainoa, mikä paljastaa hänen todellisen ikänsä.
Sitten todella isolla naisella oli joskus päällä vaaleanpunaiset housut ja vaaleanpunainen pitkähihainen paita tai huppari. Ja korkokengät. Siitä tuli vähön hassun näköinen kokonaisuus.
Miehillä mä inhoan niitä papparaisvillatakkeja, jotka on semmosia pehmeitä ja roikkuvia ja joissa on jotkut ihan kamalat napit. Ja sitten vielä jalkaan jotkut kamalat aikuiskengät ja ehkäpä vielä aikuishousutkin. Hyi väristys.
Minäkin olen nähnyt tuulipuvun housut yhdistettyinä korkkareihin, mutta ne oli myrkynvihreät ysärityyliset, joissa valkoinen vinoraita lahkeissa. Ja takki samaa sarjaa. Korkkarit olivat mustat piikkikorolliset lakeerikengät joissa oli isot rusetit.mintun väriset tuulipuvun housut ja kirkkaanpunaiset korkkarit.