The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Usein sitä habaa tarttee, jotta saa ne koneet käyttöön. Tai käytettyä koneita.
Riippuu ihan hommista.
En ole habaa tarvinnu, kun ei mulla semmoista ole.

Muutaman kerran, siis milloin olen lähibaariin eksynyt, niin poistumisvaiheessa on syntynyt jotain epäselvyyksiä lompakkoni omistussuhteista. Niinpä tossa on nytkin jääkaappini päällä kaksi takavarikoitua puukkoa, joiden omistajat eivät ole tulleet pyytämään omaisuuttaan takaisin. Eivätkä ole laittaneet postissa sairaalalaskuja, vaikka oletan, että takavarikointioperaatio on saattanut aiheuttaa hieman pipiä.

Vittumainen luonne ei tarvitse lihasta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28744342:
ääh... kuin musta tuntuu, etten kelpaa tällasena :( Miten joku ihminen voi saada mut tuntemaan näin, ei taida olla kovin hyväksi mulle toi ihminen.
Sitten hän ei ole sinun arvoisesi jos et kelpaa omana itsenäsi.

ääh... kuin musta tuntuu, etten kelpaa tällasena :( Miten joku ihminen voi saada mut tuntemaan näin, ei taida olla kovin hyväksi mulle toi ihminen.
jos viittaat siihen treineriin niin sanoisin että on ylipäätään pahasta jos on kiinnostunut yhdestä asiasta aivan liikaa olkoon se asia miten jalo tahansa

[QUOTE="vieras";28744407]Sitten hän ei ole sinun arvoisesi jos et kelpaa omana itsenäsi.[/QUOTE]

niinhän se on, tiedän että kyseessä on kovin ulkonäkökeskeinen ihminen, joka osaa olla todella ihanakin... mutta jos en ole hänelle tarpeeksi hyvä, niin ei vaan voi mitään :(

jos viittaat siihen treineriin niin sanoisin että on ylipäätään pahasta jos on kiinnostunut yhdestä asiasta aivan liikaa olkoon se asia miten jalo tahansa
hän pitää erittäin lihaksikkaista naisista ja olenhan lihaksikas, mutta en mikään kehonrakentaja- lihaksikas(ja sellaisista se tykkää)... taidan tehdä aina vääriä valintoja miesten suhteen.

:O...:|...kuulepas sinä ihana ihminen - yksi juttu mikä tässä on ihan sata varma on se, että sä olet just "pööfekt" tuollaisena :heart: . Päästä varpaisiin asti! Tuosta ajatuksesta kun pidät kiinni, niin hyvä tulee..

Ja jos ja kun toinen osapuoli jotain muuta horajaa, niin silloin hän ei ole sinun väärti, kun ei hyvää pakettia silmiensä edessä tunnista :hug:...

takametsien pertti
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28744431:
niinhän se on, tiedän että kyseessä on kovin ulkonäkökeskeinen ihminen, joka osaa olla todella ihanakin... mutta jos en ole hänelle tarpeeksi hyvä, niin ei vaan voi mitään :(
Korjaan: kaveri ei ole tarpeeksi hyvä sulle.
=)

:O...:|...kuulepas sinä ihana ihminen - yksi juttu mikä tässä on ihan sata varma on se, että sä olet just "pööfekt" tuollaisena :heart: . Päästä varpaisiin asti! Tuosta ajatuksesta kun pidät kiinni, niin hyvä tulee..

Ja jos ja kun toinen osapuoli jotain muuta horajaa, niin silloin hän ei ole sinun väärti, kun ei hyvää pakettia silmiensä edessä tunnista :hug:...
vaikka muuten musta tykkääkin, niin kyllä se on tykättävä koko paketista :) Niinhän se on, et jos tällasena en kelpaa, niin eipä oo mun arvoseni tuo mies :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28744440:
hän pitää erittäin lihaksikkaista naisista ja olenhan lihaksikas, mutta en mikään kehonrakentaja- lihaksikas(ja sellaisista se tykkää)... taidan tehdä aina vääriä valintoja miesten suhteen.
siipan valinnassa kannattaa harkita muitakin kuin ulkonäköä kriteeriksi

sanoo joku jonka päällimmäinen ominaisuus ei ole komea ulkomuoto

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
IhanaValo
[QUOTE="vieras";28744407]Sitten hän ei ole sinun arvoisesi jos et kelpaa omana itsenäsi.[/QUOTE]

Näin just jassåå!

Sovittiin että pidän pari viikkoa taukoa pajalta, miehen työvuorot menee just huonosti ja lapsilla kun on vielä lomaa niin pitäis sumplia hoitaja ja kaikki. Se sopi heille niin ajattelin että helpompi näin...sitähän ei tiedä mitä kelan täti sanoo...pitäis hakemusta laitella kai ens viikolla.

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28744440:
Hei missä sää asut? Tuli vaan mieleen, kun näin joku kerta ihan sun näköisen nuoren naisen kuntosalilla. Tota kuvaketjua äsken selasin ja sun kuvan nähdessä tuli semmonen HOO, tuon olen nähnyt ennenkin-tunne :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä