kahvikirahvi
Mää taidan mennä nukuttelemaan pikkupuolikkaan, ja sitten heittäytyä sohvalle elokuvan pariin.
mä ainakin olen ollut näin kesällä paljon vähemmän koneellaMiks tää ketju on kuollu pystyyn? Mää meen kattomaan meet the feeblesiä, kun se mulle tuotiin
Vois kyl käydä hakeen dippikasviksiin puuttuvat vermeet ennen sitä.
Tää oliskin hauska nehän pitäs mua ihan sekopäänä kun tietävät että täällä asun. No joo,onhan sitä vielä 11päivää mutta äkkiä se menee ja pitäs sitten jo ensviikolla saada aikaseks jotain muuten ei tuu mitään. Mut on kyllä kutsuttu ensviikon la yksiin pippaloihin mutta en usko meneväni...en tunne sieltä kun muutaman ja kaikki on parillisia siellä niin ei mua oikeesti kiinnosta mennä sinne varsinkin kun kysyin et onko siellä poikamiehiä tulossa niin ei kuulemma ole.Osan tunnen ja osan en mutta ei mua oikeestaan kiinnosta niiden kanssa bilettää kun eivät ole mun kavereita ja ne sit joita tunnen niin en mä jaksa niidenseuraa saatikka et kiinnostais. Jos nyt ei tosiaan mitään muuta sillon ole niin saatan käydä mutta muuten en ole menossa....höpsistä - sulla on VIELÄ 11 päivää aikaa tehdä vaikka ja mitä !
Rivakka jos oot, niin menet vaikka laivalle risteilemään...ja jos et ison botskin menosta välitä, niin sitten tempaset näitä ihania järviristeilyjä - ne on aivan hulppeita kokemuksia nekin
Tai sitten menet ja leikit turistia omassa kaupungissasi! Ihan pokkana seikkailet kartan kanssa ja ällistelet nähtävyyksiä ja kummastelet suureen ääneen asioita...ja nautit ihmisten suomasta huomiosta, kun he haluavat sinua opastaa erilaisiin paikkoihin...
Heiii - 11 päivää....maailman ympärikin mentiin vaan kahdeksassa ...
- sitä tiiä miten hauskaksi se sitten muuttuis, jos tulis parit komeat valkotakkiset hakemaanTää oliskin hauska nehän pitäs mua ihan sekopäänä kun tietävät että täällä asun. No joo,onhan sitä vielä 11päivää mutta äkkiä se menee ja pitäs sitten jo ensviikolla saada aikaseks jotain muuten ei tuu mitään. Mut on kyllä kutsuttu ensviikon la yksiin pippaloihin mutta en usko meneväni...en tunne sieltä kun muutaman ja kaikki on parillisia siellä niin ei mua oikeesti kiinnosta mennä sinne varsinkin kun kysyin et onko siellä poikamiehiä tulossa niin ei kuulemma ole.Osan tunnen ja osan en mutta ei mua oikeestaan kiinnosta niiden kanssa bilettää kun eivät ole mun kavereita ja ne sit joita tunnen niin en mä jaksa niidenseuraa saatikka et kiinnostais. Jos nyt ei tosiaan mitään muuta sillon ole niin saatan käydä mutta muuten en ole menossa.
kenties lääkärikin osaa neuvoa?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28738492:Mä oon miettiny vähän jo liikaakin kumman menetelmän haluisin..essuren vai klipsit,tuo essure olis helpompi,mut mietityttää se nikkeli siinä implantissa.
Ei voi olla näin vaikeeta taas
no sanotaanko että mä haluan merta edemmäs kalaan...tätä paikkaa saa pisin vuotta katsoa ihan tarpeeks että olis mukava nähdä muitakin paikkoja. mä niin tykkäisin reissata mutta yksin se on niin tylsää.- sitä tiiä miten hauskaksi se sitten muuttuis, jos tulis parit komeat valkotakkiset hakemaan
..äh, sitten menet reippaana siihen lähikaupunkiin, niin ei tartte edes leikkiäkään turistia kun on sitä
Ja sitten toisaalta - onko sitä loman aikana nyt niin mikkään pakko saada niin mitään aikaiseksi? Jos vaan vetää lonkkaa ja nauttii, tekee sitä mitä tahtoo ja viitsii - eikös se ole jo hyvin?
:hug:....tottapa kyllä tuokin puoli. Toivottavasti kuitenkin pääset reissun makuun tavalla taika toisella ...no sanotaanko että mä haluan merta edemmäs kalaan...tätä paikkaa saa pisin vuotta katsoa ihan tarpeeks että olis mukava nähdä muitakin paikkoja. mä niin tykkäisin reissata mutta yksin se on niin tylsää.
Eikö sulla ole kavereita tai ystäviä joiden kanssa tehdä joku reissu?no sanotaanko että mä haluan merta edemmäs kalaan...tätä paikkaa saa pisin vuotta katsoa ihan tarpeeks että olis mukava nähdä muitakin paikkoja. mä niin tykkäisin reissata mutta yksin se on niin tylsää.
on mutta kuten aiemmin sanottu niin ne on jo suunnitelmansa tehneet ja menevät perheinä tai kumppaneiden kanssa. mä olen ainoa sinkkuihiminen meijän "piirissä" joten olen aina se kolmas pyörä ja en mä rupee ruinaamaan. ja muutenkin ovat sellasia saamattomia(no okei olen kai minäkin vähän sama sorttia) että eka suunnitellaan jotain ja sitten se peruuntuu. eihän siinä mitään kyllä kai mä yksinkin menisin mutta seurassa mukavampi ja mua nyt oikeesti vähän hirvittää hypätä ite rattiin ja lähtee tuntemattomiin paikkoihin ajaa ja juu olen katsonut juna ja linja-autot että toki niilläkin pääsee.Eikö sulla ole kavereita tai ystäviä joiden kanssa tehdä joku reissu?
Onkohan toi kolmas pyörä vähän dramatisointia. Kyllä meidän kaveripiirissä mennään minkälaisilla kokoonpanoilla vaan reissuille. Kesän menot vaan pitää hyvissä ajoin sopia juurikin siksi kun niin tekee muutkin.on mutta kuten aiemmin sanottu niin ne on jo suunnitelmansa tehneet ja menevät perheinä tai kumppaneiden kanssa. mä olen ainoa sinkkuihiminen meijän "piirissä" joten olen aina se kolmas pyörä ja en mä rupee ruinaamaan. ja muutenkin ovat sellasia saamattomia(no okei olen kai minäkin vähän sama sorttia) että eka suunnitellaan jotain ja sitten se peruuntuu. eihän siinä mitään kyllä kai mä yksinkin menisin mutta seurassa mukavampi ja mua nyt oikeesti vähän hirvittää hypätä ite rattiin ja lähtee tuntemattomiin paikkoihin ajaa ja juu olen katsonut juna ja linja-autot että toki niilläkin pääsee.
Varmaan teillä noin muttei meillä. Mä en jaksa enää olla se joka kysyy ja pyytää...ois kiva kun joku joskus kysyis niinpäin et "tulisitko..." Ollaan me joku laivareissu tai vastaava tehty joskus mutta sekin oli kinumisen takana. Mä olen ihan eri tilanteessa kun muut niin tuntuu etten sovi enää joukkoon ja on mulla kaveri joka ei jotenkin osaa suhtautua muhun enää kun en olekkaan enää parisuhteessa....olen ilmeisesti outo ja kummallinen.Onkohan toi kolmas pyörä vähän dramatisointia. Kyllä meidän kaveripiirissä mennään minkälaisilla kokoonpanoilla vaan reissuille. Kesän menot vaan pitää hyvissä ajoin sopia juurikin siksi kun niin tekee muutkin.
Yksi hyvin pitkäaikainen sinkku on ollut mukana monella reissulla meidän ja kaveriperheen kanssa. Ei ole ollut minkäänlainen ongelma kellekkään.
Saa nähä miten tulevaisuudessa kun hän löysi nyt itselleen potentiaalisen kumppanin. Tiedossa siis se kuherteluaika niin saa nähä kuinka usein sitä näkee.
Mooi! *ihailee habaa*:vampire:
Salilla taas käyty. Tässähän tää alkaa sujumaan.
Mitäs täällä muuta? Kone ollu korjuuksilla ja ny pitäs sitte W8 opetella käyttämään. Eiköhä se tästä.
Noh ihan tää on äkkiä opittavissaMooi! *ihailee habaa*
Olen yliopistolla kirjottelemassa, paitsi siis en kirjota ku oon tässä laiskana.
Mää en aio opetella käyttään W8 ennenku on ihan pakko. Uuteen läppäriini oisin sen joulukuussa saanu mutten ottanu :snotty:
No eipä tuossa ole juurikaan ihmeellistä jos on peruskäyttäjä. Muistan hyvin miltä asiakkaiden työpöydät näyttivät kun tein noita tukihommia, pikakuvakkeita pullollaan eikä valikoita käytetty juurikaan, joten heidän kohdalla ei mikään muutu, kun ei ole tarvetta lähteä asetuksiakaan isommin muuttelemaan kun kone on asennettu valmiiksi kumminkin.Mooi! *ihailee habaa*
Olen yliopistolla kirjottelemassa, paitsi siis en kirjota ku oon tässä laiskana.
Mää en aio opetella käyttään W8 ennenku on ihan pakko. Uuteen läppäriini oisin sen joulukuussa saanu mutten ottanu :snotty:
No eipä tuossa ole juurikaan ihmeellistä
Noh ihan tää on äkkiä opittavissa
Varmaan teillä noin muttei meillä. Mä en jaksa enää olla se joka kysyy ja pyytää...ois kiva kun joku joskus kysyis niinpäin et "tulisitko..." Ollaan me joku laivareissu tai vastaava tehty joskus mutta sekin oli kinumisen takana. Mä olen ihan eri tilanteessa kun muut niin tuntuu etten sovi enää joukkoon ja on mulla kaveri joka ei jotenkin osaa suhtautua muhun enää kun en olekkaan enää parisuhteessa....olen ilmeisesti outo ja kummallinen.
Sama. Vihaan kaikkia tietokoneita tasapuolisesti. Kun minusta tulee maailman diktaattori, niin tietokoneet julistetaan uskonvihollisiksi.Laalaalaalaa en edes kuule
Mulla on kauhea teknofobia ja kärsin jatkuvasti sielullisia tuskia kun joudun näitä tietokoneita käyttään.