The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Haliminenko teillä on täällä illan teema, no tuossapa on :hug: :hug:

Mua just äsken hali jonkun mummo, muuten ei oo juuri haleja ollu tarjolla viime aikoina. Ja asiaan tulee muutos vasta n 5 vkon päästä, ja sittenkin vain joksikin aikaa : /

Haliminenko teillä on täällä illan teema, no tuossapa on :hug: :hug:

Mua just äsken hali jonkun mummo, muuten ei oo juuri haleja ollu tarjolla viime aikoina. Ja asiaan tulee muutos vasta n 5 vkon päästä, ja sittenkin vain joksikin aikaa : /
Halit sinullekin siis :hug: :)...

Sullekin samat sanat kuin tässä aiemmin jassåålle, että sitten viiden viikon päästä halittelet ja likistelet sitten kunnolla varastoon kanssa :heart:...ja ryövää vaikka t- paita halittavalta, jotta voit sitten nuuskutella ja puserrella sitä paitaa läheisyydentuskassasi :)...

Sullekin samat sanat kuin tässä aiemmin jassåålle, että sitten viiden viikon päästä halittelet ja likistelet sitten kunnolla varastoon kanssa :heart:...ja ryövää vaikka t- paita halittavalta, jotta voit sitten nuuskutella ja puserrella sitä paitaa läheisyydentuskassasi :)...
Nääh, musta tuntuis pölijältä halia jotai toisen teepaitaa :D Mutta pitää yrittää kyhnyttää varastoon sitten.

Lisäksi oon päättäny et mennään ainaki yheksi yöksi jonnekin hotelliin. Mistähän se johtuuki et hotellissa on toisinaan kivempi hmm, halia, ku kotona :confused:

• Tykkää
Reactions: famipala
...mutta nyt mä pistän pillit pussiin ja pussin suun kiinni ja kiehnäytän itseni syvemmälle miehen kainaloon likisteltäväksi :)

Hyvää, pehmeää yötä teille kaikille :) :kiss:....ja kiitos kovasti tämän päivän seurasta :)!

mää vaalin talvella mun yöppäriä kuukausi tolkulla kun siinä oli silloin sen kaukaisen tuoksu mutta sitten se tuoksu haalistui.en pessyt paitaa vaan nuuskutin sitä joka ilta nukkumaan mennessä.sitten se tuoksu katos ja pistin pesuun. toisaalta oli ihana nuuskutella mutta tuli vaan entistä ikävämpi tosin mulla oli se että tiesin että en näe enää niin...

Nääh, musta tuntuis pölijältä halia jotai toisen teepaitaa :D Mutta pitää yrittää kyhnyttää varastoon sitten.

Lisäksi oon päättäny et mennään ainaki yheksi yöksi jonnekin hotelliin. Mistähän se johtuuki et hotellissa on toisinaan kivempi hmm, halia, ku kotona :confused:
Kyhnytä sitten huolella sinne varastoon :D...

Ja toi hotelliyöpyminen kuulostaa aivan taivaalliselta...meijen viimosemmasta hotelliyöstä on.....ihan hiien kauan aikaa :O :snotty:

..tiiä sitten mistä se johtuu, se halimisen kivoimmuus...oisko siinä sitä jotain Bond- fiilistä, omaa jännitystä ja atmosfääriä....:D

...ja nyt poistun :wave:

mää vaalin talvella mun yöppäriä kuukausi tolkulla kun siinä oli silloin sen kaukaisen tuoksu mutta sitten se tuoksu haalistui.en pessyt paitaa vaan nuuskutin sitä joka ilta nukkumaan mennessä.sitten se tuoksu katos ja pistin pesuun. toisaalta oli ihana nuuskutella mutta tuli vaan entistä ikävämpi tosin mulla oli se että tiesin että en näe enää niin...
..ihana oot :kiss:...mä tein noin ihan silloin seurustelumme alussa kun tuota välimatkaa oli eikä noista näkemisistä aina ollut varmuutta....

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Jahas.Täällä on vietetty hali- iltaa.

Täytin ton tinkuliinin hakemuskaavakkeen ja ajattelin antaa sen NukkuMatille toimitettavaksi, jos tuo vaikka ensi yönä täällä kävisi.

Himputti, eipä ole tänään kuulunut tönöstä tai siitä isännästä mitään. Jos meinaan kattomaan menee, niin viikonloput olis kätevämpiä kuin arki- illat.

Ja mistä Ruutis sai päähänsä, että ihmisarvoisesti asuminen ja oravanpyörän jättäminen olis sama asia kuin ei minkään tekeminen?

Jahas.Täällä on vietetty hali- iltaa.

Täytin ton tinkuliinin hakemuskaavakkeen ja ajattelin antaa sen NukkuMatille toimitettavaksi, jos tuo vaikka ensi yönä täällä kävisi.

Himputti, eipä ole tänään kuulunut tönöstä tai siitä isännästä mitään. Jos meinaan kattomaan menee, niin viikonloput olis kätevämpiä kuin arki- illat.

Ja mistä Ruutis sai päähänsä, että ihmisarvoisesti asuminen ja oravanpyörän jättäminen olis sama asia kuin ei minkään tekeminen?
:wave:

katos sinäkin oot hereillä,ootko nukkunut päivän ja nyt taas valvot yön. jeps,hyvä kun täytit kaavakkeen,toivotaan ett masa käy sitten kylässä ja jos ei käy niin mä voin sitä vähän potkii persiille et ei jäis kuppaamaan naapuuriin.

Onhan tässä vielä huominen jos siitä tönöstä kuuluis jotakin tai sitten maanantaina.ja jos todella sen tönön haluat niin sähän menet vaikka keskellä yötä kattomaan sitä jos niikseen tulee:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä