The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28721790:
mulla on järrkyttävä halipula :D mut huomenna onneksi tuokin tulee korjattua... ja jokin muukin asia :rolleyes:

mut sit taas viikon jälkeen iskee karu totuus, eikä näe moneen viikkoon(tai 2 viikkoakin tuntuu siltä) : / kun ei olis niin kauhian pitkää välimatkaa...
...huomenna otat kunnolla korkojen kera ja varastoon....ja miten tuo nyt näyttää tuossa kirjotettuna vallan...:rolleyes: :p

...ja teitä on kaksi ikävää kärvistelemässä siinä, joten mietipä vaan sitten sitä jälleennäkemisen riemua....:)

Meinaa taas alkaa päätä särkemään :( Tarttee siis painua nukkumaan. Öitä kaikille ja kauniita unia!

Haleista, onneks oma mörri tykkää haliakin eikä enää ihmettele miun yhtäkkisiä halipulakohtauksiakaan :) Menen vaan ja rutistan hetken, sit voi taas jatkaa mitä olikaan tekemässä :D
...otapa vauriksi ennen nukkumaanmenoa lääkettä tuohon päänsärkyysi, ettei äidy yönaikana pahentumaan (kuten mulla tekee)...ja sitten vain kauniille, parantaville unille :) :hug:

Meinaa taas alkaa päätä särkemään :( Tarttee siis painua nukkumaan. Öitä kaikille ja kauniita unia!

Haleista, onneks oma mörri tykkää haliakin eikä enää ihmettele miun yhtäkkisiä halipulakohtauksiakaan :) Menen vaan ja rutistan hetken, sit voi taas jatkaa mitä olikaan tekemässä :D
minust on ihanaa jos ihan vaan ohimennen halaa toista ihan vaan kun kulkee vaikka ohi toiseen huoneeseen tai jotain tai muiskauttaa suukon poskelle. oon tällänen helyydenkipeä otus.

Öitä sinne kyl se päänsärky nukkumalla ohi menee.

• Tykkää
Reactions: famipala
Heippa, mitäs tänne kuuluu ?
Halipulaisille paljon haleja.

Sain ite tankattua haleja miehen kainalossa.
Moikka :) - mitäs tänne...

Hevoskuiskajaa kattelen miehen kanssa...ja kuuntelen kun pääskyset pitää ilakointia ulkosalla :)

Aika hittaalla käyn...tässä taas ehti päivän aikana sattua ja tapahtua...pyöräytti jälleen ajatusmaailmaa raiteiltaan ja asenti arvoja kohdilleen...:)

...huomenna otat kunnolla korkojen kera ja varastoon....ja miten tuo nyt näyttää tuossa kirjotettuna vallan...:rolleyes: :p

...ja teitä on kaksi ikävää kärvistelemässä siinä, joten mietipä vaan sitten sitä jälleennäkemisen riemua....:)
huomenna otan kaiken ilon irti :D, ja onhan tätä molemmat kovin odottanut, ollut järjetön ikävä. Mä olen sen kyljessä kiinni kuin liimattu, enkä hievahdakkaan viereltä :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28721895:
huomenna otan kaiken ilon irti :D, ja onhan tätä molemmat kovin odottanut, ollut järjetön ikävä. Mä olen sen kyljessä kiinni kuin liimattu, enkä hievahdakkaan viereltä :)
Se on oikein se, tervehenkistä eloa :)! Nauttikaa yhteisestä ajastanne ja toisistanne :heart:...sekä siitä sairaan kamalasta yhteisrääkistänne :D

• Tykkää
Reactions: jassåå
valitettavasti moni ajattelee et se helliminen ja läheisyys pitäs aina johtaa seksiin asti mikä on kyllä jokseenkin outoa.tokikin ihan luonnollisesti joskus siinä niin käy ja se on mukavaa mutta kummastelen sitä että ei voisi muka olla sylitysten ilman mitään taka-ajatuksia.

• Tykkää
Reactions: famipala
valitettavasti moni ajattelee et se helliminen ja läheisyys pitäs aina johtaa seksiin asti mikä on kyllä jokseenkin outoa.tokikin ihan luonnollisesti joskus siinä niin käy ja se on mukavaa mutta kummastelen sitä että ei voisi muka olla sylitysten ilman mitään taka-ajatuksia.
Tottapa tuokin. Koskettamisessa on sitä voimaa ja tunnetta ihan itsessään...läheisyys ja toisen hyvänäpitäminen ei tarvitse sanoja eikä sen kummempia tekoja, "vain" sen että on juuri siinä omana itsenään sydän avoimena ja valmiina sekä antamaan sitä omaa lämpöään, tunnelataustaan, kuin myös saamaan sitä.

Seksi on sitten vain sitä bonusta. Mutta ei todellakaan sitä välttämätöntä hellimisessä.

sanoisin jokseenkin syvällisen tietämyksen pohjalta että olis varsin painavat perusteet olla yhteyksissä paikallisen jakeluverkonhaltijan aspaan
Varmaan pitäis... En ole asiaa sen enempää ajatellut, tänään vaan kun maksoin laskuja, ihmettelin kun laskussa oli exän nimi, että täytys vaihtaa.
Toisaalta, mitä väliä sillä on, kun vaan virta kulkee, mutta olishan se hyvä olla omalla nimellä. Vesisopimuskin taitaa olla exän nimellä.

...meillä kyllä halitaan ja pusitellaan paljon :). Ohimennessä on kiva koskettaa, silittää, olla siinä lähellä, olemassa. Tukena.

Meijen nuorimmainen, tää neljävuotias, on tuossa halimisessaan mestari. Hän tulee välillä kuin tuulispää rutistamaan isosti ja höpöstelemään rakasta ja ihanaa...ihan jokaista meistä. Ja kun on avoin ja sosiaalinen luonteeltaan, niin näyttää tunteensakin avoimesti - naapurin täti ja setä on vuolaasti kiittäneet tyttömme avoimuutta ja lähtöhalauksia (lapset käyvät naapureitamme tervehtimässä aika säännöllisesti, meille on sattunut aivan huisin ihanat naapurit)...

Ja pojatkin ovat halausherkkiä, asia mistä tykkään kovasti. Varsinkin tuon esimurkkuikäisen likelle tulemista vaalin, sitä että hän tulee oma- alotteisesti kainalooni ja pyytää silittämään tai tulee päivän aikana mua rutistamaan...:heart:...herkistää isosti...enkä voi kuin toivoa, että hänkin säilyttäisi jatkossakin tuon tyylinsä, tapansa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä