Mun piti kans mutta tuli tää hemmetin flunssa ni ei jaksa: /Oho, kohta pp.lle iltapalahommia, sitten jätän hänet isänsä hellään huomaan ja lähen tarkastamaan terassin. Ei riittäny eilinen tarkistus tappiin asti, niin uusinta tänään
Luin että Smell like crazy.
ei välttis kovin hyvä haju olis sittenLuin että Smell like crazy.
:hug:...oi tinkuliini sinua....
Mulla on ikävä tuota hommaa ja kauhee halipula.Oon vähän sellanen et tykkään nyhvyttää toista,halia ja saada haleja.Ikinä en vois olla sellasen kanssa joka ei tykkäis tuollasesta.:hug:...oi tinkuliini sinua....
Mä kans tykkäisin kans tollaisesta, koskaan kokenutkaan moista kun tuo yks ei sellaisesta välitäMulla on ikävä tuota hommaa ja kauhee halipula.Oon vähän sellanen et tykkään nyhvyttää toista,halia ja saada haleja.Ikinä en vois olla sellasen kanssa joka ei tykkäis tuollasesta.
Sinähän oot ihana ja lutunen :heart:! Tuo haliminen ja toisen koskettaminen, hyväileminen, on kantavia juttuja parisuhteessa. Se lämpö ja läheisyys. Ja ei kait niin tunnekylmää ihmistä voi ollakaan, joka ei sellaisesta pitäisi :O...toivon todellakin ettei sellaista ole, sillä hän menettää niin paljon...Mulla on ikävä tuota hommaa ja kauhee halipula.Oon vähän sellanen et tykkään nyhvyttää toista,halia ja saada haleja.Ikinä en vois olla sellasen kanssa joka ei tykkäis tuollasesta.
:O - ja just pääsin kirjottamasta, että ei tommosia voi ollakaan...Mä kans tykkäisin kans tollaisesta, koskaan kokenutkaan moista kun tuo yks ei sellaisesta välitä
Kyl voi olla valitettavasti:O - ja just pääsin kirjottamasta, että ei tommosia voi ollakaan...
Voi sinuakin :hug:...
Kiitos ihanista sanoistasiSinähän oot ihana ja lutunen :heart:! Tuo haliminen ja toisen koskettaminen, hyväileminen, on kantavia juttuja parisuhteessa. Se lämpö ja läheisyys. Ja ei kait niin tunnekylmää ihmistä voi ollakaan, joka ei sellaisesta pitäisi :O...toivon todellakin ettei sellaista ole, sillä hän menettää niin paljon...
Älä huoli, oman osasi sinäkin siitä läheisyydestä ja halimisesta saat - aivan varmasti :hug:. Sä olet ihana ihminen.
se kutittaa kurkkua niin ei viittis.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28721744:Tere porot, syökää heinää
Viittitpäs, mä tiedänse kutittaa kurkkua niiin ei viittis.
luulet vaan tietäväs.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28721755:Viittitpäs, mä tiedän
En luule, tiedänluulet vaan tietäväs.
mistä tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28721767:En luule, tiedän
Mikä sen mukavampaa kun yhdessä istua iltaa kainalokkainKyl voi olla valitettavasti
Kiitos halista :kiss: