The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on ikävä tuota hommaa ja kauhee halipula.Oon vähän sellanen et tykkään nyhvyttää toista,halia ja saada haleja.Ikinä en vois olla sellasen kanssa joka ei tykkäis tuollasesta.
Sinähän oot ihana ja lutunen :heart:! Tuo haliminen ja toisen koskettaminen, hyväileminen, on kantavia juttuja parisuhteessa. Se lämpö ja läheisyys. Ja ei kait niin tunnekylmää ihmistä voi ollakaan, joka ei sellaisesta pitäisi :O...toivon todellakin ettei sellaista ole, sillä hän menettää niin paljon...

Älä huoli, oman osasi sinäkin siitä läheisyydestä ja halimisesta saat - aivan varmasti :) :hug:. Sä olet ihana ihminen.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Sinähän oot ihana ja lutunen :heart:! Tuo haliminen ja toisen koskettaminen, hyväileminen, on kantavia juttuja parisuhteessa. Se lämpö ja läheisyys. Ja ei kait niin tunnekylmää ihmistä voi ollakaan, joka ei sellaisesta pitäisi :O...toivon todellakin ettei sellaista ole, sillä hän menettää niin paljon...

Älä huoli, oman osasi sinäkin siitä läheisyydestä ja halimisesta saat - aivan varmasti :) :hug:. Sä olet ihana ihminen.
Kiitos ihanista sanoistasi:)

Välillä musta tuntui silloin aikoinaan että olen liikaakin sellanen mutta en mä oikeestaan ole,omasta mielestäni ainakaan.Ei sitä tietenkään tarvitse 24/7 nyhvyttää ei sekään nyt hyvä ole mutta kyllä mä tykkään tuollasesta todella todella paljon.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Heippa, mitäs tänne kuuluu ?
Halipulaisille paljon haleja.

Sain ite tankattua haleja miehen kainalossa.

mulla on järrkyttävä halipula :D mut huomenna onneksi tuokin tulee korjattua... ja jokin muukin asia :rolleyes:

mut sit taas viikon jälkeen iskee karu totuus, eikä näe moneen viikkoon(tai 2 viikkoakin tuntuu siltä) : / kun ei olis niin kauhian pitkää välimatkaa...

IhanaValo
Meinaa taas alkaa päätä särkemään :( Tarttee siis painua nukkumaan. Öitä kaikille ja kauniita unia!

Haleista, onneks oma mörri tykkää haliakin eikä enää ihmettele miun yhtäkkisiä halipulakohtauksiakaan :) Menen vaan ja rutistan hetken, sit voi taas jatkaa mitä olikaan tekemässä :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä