muuten voisin alkaa fiilistelykaveriksi mutta pitää lähteä käyttämään kersoja saunassa
Mä olen aina tykänny Topista harmittaa ihan vietävästi kun kerran oli mahis nähdä se keikalla eikä sillon menty! Ei mikään savuinen kapakka eikä mikään iso keikkapaikka vaan sellanen sopivan kokonen mesta ja sillon kävi mielessä et mennään mutta ei sit menty ja vieläkin,vuosi myöhemmin harmittaa.En sitten koskaan keikalla nähnyt mutta livenä kyllä olen kerran nähnytT. Sorsakoski on tosi hyvä !
Sinä onnekas kuitenkin !Mä olen aina tykänny Topista harmittaa ihan vietävästi kun kerran oli mahis nähdä se keikalla eikä sillon menty! Ei mikään savuinen kapakka eikä mikään iso keikkapaikka vaan sellanen sopivan kokonen mesta ja sillon kävi mielessä et mennään mutta ei sit menty ja vieläkin,vuosi myöhemmin harmittaa.En sitten koskaan keikalla nähnyt mutta livenä kyllä olen kerran nähnyt
mullahi oli lopulta saunakamuna vain kuopus joka on todella innokas saunojaTerkkusii saunan lauhkean lempeistä löylyistä !
Mulla oli aivan hurmaavaa saunaseuraakin, tuo keskimmäinen vilperttikomistus :heart:...ihanaa olla aina vaikka tovikin ihan kahteelleen jonkun lapsen kanssa ja keskittyä siihen pieneen ihmiseen täysillä. Vaikka ovatkin kuin samasta puusta veistettyjä niin kuitenkin ovat erilaisia...
Koen olevani ihmeellisen siunattu...
...ja tänään varsinkin korostuu nämä elämän tärkeät asiat ja se kiitollisuus...
Tää on ihana!!! Neljänsuora - Julia - YouTube
- ei tartte edes paremmaksi laittaa, mikäli on yhtään isäänsä tullut, niin en eppäile hänen veijarimaisuuttansa yhtään :kiss:mullahi oli lopulta saunakamuna vain kuopus joka on todella innokas saunoja
aika veikeä veijari on hänkin :yrittää panna paremmaksi kuin arktinen misu: