The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...yöllä, kun hötkyilytti ja häröilytti, huomasin että Teemalta tulis sunnuntaina pläjäytystä viimesimmästä Williamsin pojan keikasta ja aattelin, että jos suinkin mahdollista niin voishan tuon kattella ja kuunnella pois. Aikanaan kun oli se poikabändivillitys, niin NKOTB ei oikein uponnut muhun mutta sitten kun tuli tätä soolo- tekelettä, niin jotain otetta sai. Tää on yhä semmonen biisi josta meillä tullaan hyvälle tuulelle ja rytmi menee jalan alle :)...

...plus että meikä häädetään pois koneen ääreltä suvereenisti, kun pojat haluaa nähdä sen autojen kolaroimiskohdan, jota sitten analysoivat jälleen puhki :D...nyt saan siltä osin olla rauhassa kun pojat touhuavat ulkona.

http://youtu.be/gtOV7bp-gys....kait se ois hyvä linkittääkin se biisi :D

..paitti että uusintayritystä pukkaa....Robbie Williams - Candy - YouTube

Viimeksi muokattu:
:hug: - voi saakutirallaa. Mää voisin sinne vaikka rynnätä touhuamaan, kun en täällä näemmä mittään saa aikaiseksi tämän jäätyneen pääni kanssa...ja varmaan ihan ilolla puuhastelisin siellä, vähemmän sulla neliöitä on mitä täällä...:)
Juu,ei täs montaa neliöö ole mutta ei millään jaksais:( Oiskohan ihan kauheeta jos ei siivois näin heti alkuun vaan sitten kun jaksaa,tiskata nyt ehkä jaksais ja konehan nen pyykit pesee mut muuten.Eihän täällä muita ole kuin minä niin eipä kukaan tiedä oonko siivonnut vai en.Mukavampi tietty olis jos sais siivottua niin olis sen suhteen hyvä mieli.

Tinkulle iso paranemishali, ei oo kivaa sairastaa, etenkään lomalla...:hug:

Ja FC, lisää ihquja...linkityksiä siis :)
Kiitos:) jospa tää tästä,niinkauan ihan hyvä jossei kuumetta tule.Eihän tää tukkoinen olo oo kiva kun sit pääkin tulee kipeeks mutta tää nyt ei estä ulkona olemista esim mut jos kuumetta olis niin pitäs nyhjätä sisätiloissa.

Juu,ei täs montaa neliöö ole mutta ei millään jaksais:( Oiskohan ihan kauheeta jos ei siivois näin heti alkuun vaan sitten kun jaksaa,tiskata nyt ehkä jaksais ja konehan nen pyykit pesee mut muuten.Eihän täällä muita ole kuin minä niin eipä kukaan tiedä oonko siivonnut vai en.Mukavampi tietty olis jos sais siivottua niin olis sen suhteen hyvä mieli.
..hei kuules nyt, kun kerran olo on vetämätön, niin et tasan tarkkaan nyt rupee putsimaan niin mitään. Vaan keskityt siihen olotilasi kohentamiseen. Siivota ehdit myöhemminkin, tuskin sä siellä mitään järjettömiä bakkanaaleja biletyksiä olet ihan viimehetkillä pitänyt, jotta...anna olla :). Ehdit tuonnempanakin.

IhanaValo
Mie en niinkään tuosta NKOTB-huumasta saanu kiinni mut Backstreet boys oli kans hyvä, silloin joskus ja kun muut tytöt tuntuivat kuolaavan Nickiä niin mie olin (taas) vähän erilainen nuori...siksipä olikin iloinen ylläri tämäkin :)

Redrama feat. A.J. McLean - Clouds - YouTube

Tätäkään tyyppiä ei ollu ees tullut muisteltua ennen ku joku tänne tän biisin linkkas..tyks, tyks, heti välittömästi :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
..hei kuules nyt, kun kerran olo on vetämätön, niin et tasan tarkkaan nyt rupee putsimaan niin mitään. Vaan keskityt siihen olotilasi kohentamiseen. Siivota ehdit myöhemminkin, tuskin sä siellä mitään järjettömiä bakkanaaleja biletyksiä olet ihan viimehetkillä pitänyt, jotta...anna olla :). Ehdit tuonnempanakin.
Käskystä! :D

no pyykit laitan jossain välissä että saa päällepantavaa mutta muuten...

Mie en niinkään tuosta NKOTB-huumasta saanu kiinni mut Backstreet boys oli kans hyvä, silloin joskus ja kun muut tytöt tuntuivat kuolaavan Nickiä niin mie olin (taas) vähän erilainen nuori...siksipä olikin iloinen ylläri tämäkin :)

Redrama feat. A.J. McLean - Clouds - YouTube

Tätäkään tyyppiä ei ollu ees tullut muisteltua ennen ku joku tänne tän biisin linkkas..tyks, tyks, heti välittömästi :)
Tykkään tuosta biisistä,minäkin se tähän ketjuun linkannu muistaakseni:)

Mä taas olin nyykkäri fani,Danny oli mun feivori:)

..joo, Bläkkärietä tuli huudatettua kyllä ja toi linkittämäsi biisi on tod.hyvä :)!

Meillä kuunnellaan tosi paljon musiikki ja ihan joka lähtöön. Jos ei Keikka Mandolino raikaa, niin sitten tykitetään 90- luvun techno- viisuilla tai hoilataan Koivuniemen tahtiin...ihan miten vaan. Meijen muksut nappaa sävelestä kiinni tosi helposti ja muistavat kertsit yhdeltä kuulemalta, joten äänien kakofonia on melkoinen :D - mutta se on ihanaa!

Tää näiden eroaminen tuntui hiukan :O, koska tytöillä on pyyhkinyt niin hyvin mutta aika aikaansa kutakin, uusia tuulia kohti! pmmp - lautturi - YouTube

Asiankannattaja näkyy miettivän daunsiftaamista. Mä oon muiden ketjulaisten kanssa eri mieltä, ei saa jäädä eläkkeelle ennen aikojaan.

Terästä vaan selkärankaan ja jatketaan töiden puskemista ja verojen maksamista.

tuo keväällä särkynyt koipi oli normaalia enempi turvoksissa reissun jälkeen mutta se palautu yön aikana entiseen malliinsa
...kato, kun äkkisiltään varmaan ottaa itteensä...no, hissuksiin ja hiljaksiin.

Meikäläiselläkin oli tässä pari viikkoa melko mielenkiintosta jalkineitten kanssa, kun ei mikään muu mahtunut jalakaan kuin miehen reinot :O...piti harrastaa keskellä pihamaata seniorbalettia ja seisoa varpaillaan, väärällä varpaalla....meni sitten hienosti nurskis narskis kaksinkerroin ja nurinkurin...Muuuuttta parin viikon kenkkuamisen jälkeen tällä jo menee ihan nätisti ja karmeasta mustelmastakin on vain häivähdys jäljellä.

Tommonen tuli mieleen http://youtu.be/jhBRyP96RCY....ja mummolan kesät :)!

Vähemmällä vaatetuksella vois saada siivousavut paikalle helpommin? :p

Ääh. Anteeksi.Toinen valvottu yö peräjälkeen. Pää on vähän väsynyt.
mää viitti sitä riskiä ottaa että vähennän vaatetusta sillon täällä ei näkyis ristin sieluakaan,tosin ei täällä nytkään näy vaikka on vaattteet päällä.

ja mikä sua valvottaa taas,nuijanukutuksen tarttisit.

Asiankannattaja näkyy miettivän daunsiftaamista. Mä oon muiden ketjulaisten kanssa eri mieltä, ei saa jäädä eläkkeelle ennen aikojaan.

Terästä vaan selkärankaan ja jatketaan töiden puskemista ja verojen maksamista.
..mulla on semmonen fifty- sixty- aatos tosta...eli ei ihan täysin ja kokonaan pois oravanpyörästä eli jotain otetta työelämään kyllä mutta painotus saisi kuitenkin olla siinä, että enemmän jää aikaa itsellensä ja elämiselle. Työ kuitenkin ottaa niin pirun ison siivun pois...että ois se hyvä, että siinä vaiheessa kun eläkeikä kolkuttaa (tällä vauhdilla meikäläisellä ei ikänä) että olis kuitenkin siinä kunnossa, jotta voisi niistä rauhallisimmista vuosistakin nauttia.

Aika moni muuten täysin eläkkeelle jäätyään sairastuukin heti ja isosti eli siinä mielessä varmaan tuommoinen hiljainen ja rauhallinen, viipyilevä siirtyminen työelämästä puoltaisi paikkaansa kuin kerta rysäys.

mutta kuka ne eläkeläiset elättää jos kellään ei huvita käydä töissä?
Eihän ketään huvitakaan töissä käydä, välttämätön pakkohan se on ja paha :p

Eikä ne eläkelläiset tätä nykyäkään itseänsä elätä....muosk. siis yhteiskunnankaan turvin. Tai joo, raharikkaat porskuttaa vanhuksinakin kaikkine palveluineen ja silti narisevat, mutta sitten on hurjasti sellaisia eläkelläisiä, joille jokainen päivä on yhtä kärvistelyä ja edelleenkin sen rahan, senttien, venyttämistä.

Viimeksi muokattu:
Eihän ketään huvitakaan töissä käydä, välttämätön pakkohan se on ja paha :p

Eikä ne eläkelläiset tätä nykyäkään itseänsä elätä....muosk. siis yhteiskunnankaan turvin. Tai joo, raharikkaat porskuttaa vanhuksinakin kaikkine palveluineen ja silti narisevat, mutta sitten on hurjasti sellaisia eläkelläisiä, joille jokainen päivä on yhtä kärvistelyä ja edelleenkin sen rahan, senttien, venyttämistä.
no miten luulet noille pienimmille eläkkeiden käyvän jos pottia jakamaan valuu työelämästä kaiken maailman downshiftaajia

Ihan samalla tavalla kuin nytkin. Enkä mä nyt ole tässä yhtään ja kokonaan downin puolella, vaan semmonen tolkullinen ote siihen hommaan sitten kun on ikää enemmän. Ei se työ saa olla koko elämän juttu ja sisältö!
juu, tietysti elämässä pitää olla muutakin kuin työ

toisaalta on tärkeää että kaikki kynnelle kykenevät tekee kohtuullisen määrän töitä, muuten ei rahat riitä kaikkien elatukseen

juu, tietysti elämässä pitää olla muutakin kuin työ

toisaalta on tärkeää että kaikki kynnelle kykenevät tekee kohtuullisen määrän töitä, muuten ei rahat riitä kaikkien elatukseen
Totta kai oma osuus on annettava ja silloin vallankin kun on voimissaan ja täysin kykenevä. Mutta nykyäänkin on valitettavan paljon eläkelläisissä näitä surullisia tapauksia, jotka ovat aina niitä väliinputoajia eivätkä pääse ikinä nauttimaan eläkeiästään heille suoduin tavoin, vaikka ovat todellakin kaikkensa sille antaneet. Raha ratkaisee niin paljon.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä