miesten kassien toiminta?

  • Viestiketjun aloittaja "tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti
"tietämätön"
mistä se on peräisin että sanotaan miesten pallien pakottavan jos ei saa ne tyhjennettyä/harrastaa seksiä? kerääntyykö sinne muka kokoajan vaan enemmän ja enemmän siemennestettä? minne ne sitten katoaa jos ei esim runkkaa tai harrasta seksiä? en ole ainakaan vielä kuullut että jollain olis pallit poksahtanut....
 
"vieras"
Olen ymmärtänyt, että noin jotenkin se toimii, mutta räjähdystä ei tapahdu vaan siemennesteen tuotanto vähenee ja kai saattaa jopa itsestään tyhjentyä yön aikana aluksi. Kyllähän niitä miehiä selibaatissakin elää ja olen ymmärtänyt että alku vaikeaa. Sen jälkeen tuotanto kai hidastuu niin paljon ettei pakottavaa tarvetta enään ole. Testosteronin tuotantohan myös vähenee ja se sitten voi aiheuttaa jollekin masennusta ja tietysti aggressio vähenee.

Joku mies voisi sanoa puhunko nyt ihan väärin :D
 
"Hei"
Miehet on sen ihan itse keksiny. Siemennesteellä ei ole pallien kanssa muuta tekemistä, kuin se että palleista siihen tulee ne siemenet. Siemenet, joita ei koskaan lähetetä matkaan, kuolee ja häviää normaalin aineenvaihdunnan mukana.

Jos ne kaikki jäis palleihin, niin miehillä, joilla on pistetty piuhat poikki, olisi varmaankin melkoiset kassit ja ejakulaatio pelkkää ilmaa.
 
"Mies vain"
Ensinnäkin miehellä ei ole kuin yksi palli, eli se nivesten edessä oleva penis on miehen palli. Pallin takana on miehen nivekset, joissa kehittyy koko ajan siittiöitä, jotka uiskentelevat pitkin niveksiä. Jos mies ei pääse tyhjentämään niveksiä siittiöistä tarpeeksi usein, niin nivekset tyhjentävät itse itsejään miehen yöllisen siemenheiton aikana, eli miehellä on nukkuessa pallissa erektio ja sieltä purkautuu niveksissä kehittyneet ylimääräiset siittiöt.
 
siemenet kehittyy palleissa ja niissä on siemenille semmonen välivarasto, se täyttyy noin neljässä viidessä päivässä ja kun varasto on täynnä niin ylijäämä alkaa pikkuhiljaa poistumaan ylivuotoputken kautta

siksi pallit ei voi koskaan tulla ylitäyteen ja pallien pakotus on aivan urbaani legenda

siitä huolimatta on suositeltavaa tyhjentää pallit säännöllisesti
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="Hei";28667062]Miehet on sen ihan itse keksiny. Siemennesteellä ei ole pallien kanssa muuta tekemistä, kuin se että palleista siihen tulee ne siemenet. Siemenet, joita ei koskaan lähetetä matkaan, kuolee ja häviää normaalin aineenvaihdunnan mukana.[/QUOTE]

Siemennestettä sisältävää nestettä kerääntyy lisäkiveksiin. Ejakulaation aikana tämä siittiöitä sisältävä neste sekottuu eturauhasesta tulevaan nesteeseen. Täydet lisäkivekset ovat kosketusherkät ja näkyvät palluroina kivesten takaosassa.
 
[QUOTE="vieras";28667144]Siemennestettä sisältävää nestettä kerääntyy lisäkiveksiin. Ejakulaation aikana tämä siittiöitä sisältävä neste sekottuu eturauhasesta tulevaan nesteeseen. Täydet lisäkivekset ovat kosketusherkät ja näkyvät palluroina kivesten takaosassa.[/QUOTE]

no meneppä tiiä
 
tiedosta kiitollinen
Voiko kassit tyhjentyä miehen hereillä ollessa ilman että vehkeisiin kosketaan? Jos puhelen rivoja, voiko mieheltä tulla kalsareihin keskellä kirkasta päivää?
 
[QUOTE="vieras";28667167]joo aika fiksuja täällä kyllä ihmiset on...[/QUOTE]

En mäkään tietäs ellei mies itse kertois. kuulemma tulee epämukavaksi olo jos ei pääse purkamaan ja se tapahtuu itsekseen yöllä sitten. Eli raja tulee vastaan ja asia hoituu jokatapauksessa. Tiiä sitte miten kävis ajan mittaan ellei ollenkaan sais runkata tai rakastellen tyhjätä.
 
En mäkään tietäs ellei mies itse kertois. kuulemma tulee epämukavaksi olo jos ei pääse purkamaan ja se tapahtuu itsekseen yöllä sitten. Eli raja tulee vastaan ja asia hoituu jokatapauksessa. Tiiä sitte miten kävis ajan mittaan ellei ollenkaan sais runkata tai rakastellen tyhjätä.
no ehkä jollain murrosikäisellä pojalla voi tulla mutta en jaksa uskoa että aikamiehellä
 
Vierasss
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28667335:
Miesten esittämä mukamas terveydentilallinen pakko saada harrastaa seksiä.

Pah.
Väittäisin, että vaikuttaa jopa hormonituotantoon. Eli täysi lasti tuntuu eturauhasessa ikävältä joka taas säätelee hormoneja.

Miehen on hyvä nimenomaan hankkiutua eroon siemenistään. Jos ei seksiä, niin kerran päivässä runkku tekee hyvää terveydelle.
 

Yhteistyössä