"vieras"
Miten sun laihis on sujunut viime aikoina? Joko olet ihannepainossasi?Heh, mähän olen entinen ylipainoinen light-colan suurkuluttaja.
Miten sun laihis on sujunut viime aikoina? Joko olet ihannepainossasi?Heh, mähän olen entinen ylipainoinen light-colan suurkuluttaja.
Parashan se on jättää turhat lääkkeet syömättä. Ensin yrittää parantaa vaikka niillä yrteillä jos mahdollista, ja ottaa lääkettä vasta jos oikeasti tarvii. Tarviiko aspartaamia mihinkään? Niin... Ei tarvi, se on täysin turha.Itsestäänselvyys?
Jos keinotekoinen on itsestäänselvästi huonompi kuin luontainen, niin etköhän jätä sitten lääkkeet syömättä ja luota ihan luonnon parantaviin yrtteihin.
Mä olen tosi tyytyväinen, että ennemmin vaikka join liikaa tavislimua kuin vedin aspartaamia viime kuukaudet. Kyllä mulle merkkaa kokonaisterveys eniten enkä usko tämän hetken ylipainoisuuden olevan niin vaarallista kuin runsas aspartaamin käyttö. Nytkin se on vuosien ajan voinut aiheuttaa vaikka mitä haittoja, mistä en tiedä. Vatsani voi paremmin, olen iloisempi jne. Light-limsa pisti mahan sekaisin.No onhan, mä teen noin.
Mutta monilla lihavilla toi ei toimi. Muistan hyvin kun aloit tän aspartaamivouhkauksen, sanoit vaihtavasi limsan sokerilliseen ja nauttivasi sitä vain kohtuudella. No, yllätys yllätys, nyt paljastuu että ei se mitään kohtuudella nauttimista ollutkaan, vaan kaksin käsin kittaamista. Olisit vaan pysynyt siinä lightissa.
Mutta joo, pysy kohtuudessa. (mitähän se kohtuus sulle tarkoittaa sokerin kanssa...)
Ei tarvitse olla ylevä, mutta voi pysyä asialinjalla. Äläkä jauha paskaa mun sanojen muuntelusta. Minä seison omien sanojeni takana, yritä sä tehdä sama.Kuule, kyllä tämä meidän "keskustelu" meni asiattomaksi tasan ihan sinun toimesta. En näe mitään syytä sille että minun pitäisi olla jotenkin ylevä ja pysyä asialinjalla kun itse lähdit sille kärjistämislinjalle /vittuilemaan, ikäänkuin se olisi jotain järkevää argumentointia, unohtamatta sitä omien sanojesi muuntelua.
Se jos minä satun olemaan vittumainen takaisin, voi toki olla kauhean ahdistavaa niellä. Tuitui.
Paljonko olet pitkä?Paino oli hetken 63-64 kiloa, sitten nousi takaisin 74 kiloon. Nyt noin 71 kiloa. Olen päättänyt laihtua kaiken kaikkiaan lähes parikymmentä kiloa. 55 on alkutavoite. Katson sitten, miltä tuntuu.
Autistin ja rokotteiden yhteyttä on tutkittu PALJON ja mikään muu tutkimus kuin tuo Wakefieldin huijaus ei ole löytänyt mitään yhteyttä. Ehkä sun ei tosiaan kannattais puhua asioista, joista et mitään tiedä, lisäät vaan muiden foliohattuilua ja tässä asiassa siinä voi oikeasti olla suurta haittaa.En mä varmaan ole väittänyt että rokotteista saa heti autistitartunnan koska tästä on sata tutkimusta? Asiasta väitetään molempia puolia, asiasta on puolin ja toisin asiaa paperilla, en ole perehtynyt niin en todellakaan tiedä paljonko autismiyhteyttä on tutkittu ja millä tavoin tai onko mikään tutkimuksista validi. Se oli esimerkkinä siihen, että ihmiset tekee elämässä valintoja, usein pyrkivät valitsemaan sen pienemmän pahan jos asialla vaikutuksia on. Oli kyse ruuasta, rokotteista, lääkkeistä jne.
aika tiukka tahti, siis painonpudotukselle, miten aiot sen tehdä.Ketjun alussa lukee tästä. Jojoilua on ollut. Painan taas sen 71 kiloa. Syyskuuhun mennessä aion kyllä pudottaa itseni alle 60-kiloiseksi. Olen jo nyt muuttanut aika radikaalisti elintapojani. Pelkkä limsan jättäminen on nyt vienyt muutaman kilon.
Jaha. Missähän näin tapahtui nyt?Ei tarvitse olla ylevä, mutta voi pysyä asialinjalla. Äläkä jauha paskaa mun sanojen muuntelusta. Minä seison omien sanojeni takana, yritä sä tehdä sama.
Syön vaan tosi terveellisesti ja mahd. kevyesti. Yritän liikkua mahdollisimman paljon.aika tiukka tahti, siis painonpudotukselle, miten aiot sen tehdä.
Kuulostaa erittäin hyvältä Tsemppiä projektiin ja pysyvään elämäntapamuutokseen, tietenkinSyön vaan tosi terveellisesti ja mahd. kevyesti. Yritän liikkua mahdollisimman paljon.
Kepsis hei, näistä sun viesteistä(tästäkin) paistaa kyllä mielestäni hyvin vahvasti halveksunta ja se että pidät itseäsi fiksumpana kuin muita.Kuule, kyllä tämä meidän "keskustelu" meni asiattomaksi tasan ihan sinun toimesta. En näe mitään syytä sille että minun pitäisi olla jotenkin ylevä ja pysyä asialinjalla kun itse lähdit sille kärjistämislinjalle /vittuilemaan, ikäänkuin se olisi jotain järkevää argumentointia, unohtamatta sitä omien sanojesi muuntelua.
Se jos minä satun olemaan vittumainen takaisin, voi toki olla kauhean ahdistavaa niellä. Tuitui.
TArkentaisin sen verran, että olet edelleen kyllä ylipainoinen.Heh, mähän olen entinen ylipainoinen light-colan suurkuluttaja.
Ei millään pahalla mutta kuulostaa perinteiseltä jojoilijalta. Pysyviin tuloksiin pääsee käsittääkseni parhaiten maltillisella laihtumistahdilla ja niin että pyritään muuttamaan elämäntavat sellaisiksi että niitä pystyy noudattamaan jatkossakin. Itse olen siis myös ylipainoinen ja pyrin pikkuhiljaa oikeaan suuntaan. Sain lääkäriltä ohjeeksi välttää pikalaihdutusta, koska se niin harvoin on pysyvää.Syön vaan tosi terveellisesti ja mahd. kevyesti. Yritän liikkua mahdollisimman paljon.
Tähän vielä, että juomina menee tällä hetkellä lähinnä vettä, vichyä ja vihreää teetä. Limsa on hetken kokonaan kielletty, mehua tosi vähän. 4 dl mehua olen juonut tällä viikolla ja sitäkään määrää en jatkuvasti aio juoda. Ruokavalioon on kuulunut tällä viikolla mm. grillattuja kasviksia, kanaa kukkakaalin kanssa, mansikoita, herneitä, kananmunaa, täysjyväleipää jne. Ei yhtään perunaa/riisiä/pastaa.aika tiukka tahti, siis painonpudotukselle, miten aiot sen tehdä.
Mut muutokset on radikaaleja siksi, että tarvitsen monessa asiassa radikaalin muutoksen. Esim. limsaa kerran viikossa vrt joka päivä, mehua vain harvoin vrt joka päivä, eli ihan järkeviä, normaaleja juttuja. Eikä monesta asiasta ole ollut edes vaikea luopua. Laihdutusvaiheessa pitää syödä aika paljon kevyemmin kuin siinä vaiheessa kun pyrkii pysymään painossa. Tämä tän hetken ruokavaliokaan ei tunnu lainkaan pahalta ja tähän voi sitten vielä laihdutuksen jälkeen lisätä jotain niin ei paha.Ei millään pahalla mutta kuulostaa perinteiseltä jojoilijalta. Pysyviin tuloksiin pääsee käsittääkseni parhaiten maltillisella laihtumistahdilla ja niin että pyritään muuttamaan elämäntavat sellaisiksi että niitä pystyy noudattamaan jatkossakin. Itse olen siis myös ylipainoinen ja pyrin pikkuhiljaa oikeaan suuntaan. Sain lääkäriltä ohjeeksi välttää pikalaihdutusta, koska se niin harvoin on pysyvää.