Kummat kengät juhliin? APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Britax
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Britax

Vieras
Eikös tällä palstalla pyöri paljon naisia? Jos saisi kenkäapua juhliin, olisi mahtavaa :) Eli olen menossa lähisukulaisen häihin. Juhlava tilaisuus, aika perinteiset kesähäät.

Minulla on hennon vaaleanpunainen, juhlava, polven yläpuolelle ulottuva a-linjainen mekko. Pieni paljettinen käsilaukku, joka matchaa mekkoon hyvin. Vaaleat hiukseni laitan nutturalle. Olen alle 30v ja normaalisti tyylini ei ole kovin hempeä/klassinen, vaan enemmän boheemi tai jopa vähän rock.

Kenkävaihtoehdot:

http://www.efootwear.eu/eng_pl_Espadrilles-TOMMY-HILFIGER-Lively-4B-EN56815343-990-47685_1.jpg

Näillä pystyn olemaan koko illan ongelmitta. Voisin laittaa esim. mustaa kynsilakkaa, joten olisi myös jotain muuta mustaa. Rikkoisi vähän asuni hempeyttä, mikä olisi mielestäni hyvä juttu. Kuitenkin, aika arkiset. Onko liian arkiset, voiko tällaisia edes laittaa juhliin vaikka olisi muuten pukeutunut juhlavasti?

http://bilder.imwalking.de/pool/formatz/7567812.jpg

Nämä sopii mekkoon todella hyvin, ja kokonaisuus pysyy tosi hempeänä ja vaaleana. Juhlavampi vaihtoehto. Kuitenkin jaksaminen näillä kengillä epäilyttää suuresti.

Lämmikkeeksi laitan joko luonnonvalkoisen virkatun boleron, luonnonvalkobeigen neuletakin jossa pieniä kimallelankoja tai lyhyen mustan jakun.

Nyt rehellisiä mielipiteitä pöytään. Tää juhlapukeutuminen on aina niin vaikeeta mulle...

Heh, ei oo se blingbling niin mun juttu, että sitä haluaisin yhtään lisää ;)

Joo tosiaan oon itsekin sitä mieltä, että kakkoskengät on juhlavammat. Ykköskengät haluaisin silti itse laittaa, lähinnä sen vuoksi, että pystyn niillä koko päivän olemaan. Mietityttää vaan niiden arkisuus, siksi kyselen mielipiteitänne.

Ei kummatkaan.

Jos laukku on paljettinen, kenkien on oltava myös blingbling.

Höpö höpö. Noloa "matchy-matchyä" jos sekä kengät että laukku on bling. Itse ottaisin alemmat, ja mukaan ballerinat loppuiltaa varten. Ekat on kivat, ja käy myös mielestäni häihin, joskaan ei bling-laukun kanssa. Olisko mahdollista vaikkapa lainata joltain kaverilta mukavempiin kenkiin sopivaa laukkua?

[QUOTE="vieras";28657916]Höpö höpö. Noloa "matchy-matchyä" jos sekä kengät että laukku on bling. Itse ottaisin alemmat, ja mukaan ballerinat loppuiltaa varten. Ekat on kivat, ja käy myös mielestäni häihin, joskaan ei bling-laukun kanssa. Olisko mahdollista vaikkapa lainata joltain kaverilta mukavempiin kenkiin sopivaa laukkua?[/QUOTE]

Vaikka se laukku on paljettinen, se ei ole mikään kauhean "blingbling". Aika rento jopa, kun ei ole sellainen "kova" vaan enemmän pussukkamainen. Olisi mulla tuollainen musta kirjekuorilaukkukin, mutta se on taas vähän liian tylsä...

Heh, ei oo se blingbling niin mun juttu, että sitä haluaisin yhtään lisää ;)

Joo tosiaan oon itsekin sitä mieltä, että kakkoskengät on juhlavammat. Ykköskengät haluaisin silti itse laittaa, lähinnä sen vuoksi, että pystyn niillä koko päivän olemaan. Mietityttää vaan niiden arkisuus, siksi kyselen mielipiteitänne.

Sopiiko ykköskengät ja laukku samaan asuun? Laita kuva jos kehtaat, rakastan tällaisia kyselyjä :).

Kengät nro 2.

Toivottavasti se mekko ei sitten ole mitään polyesteria tai muutakaan tekokuitua. Ei nimittäin ole juhlamateriaali.

Kenkien värinen jakku/kirjekuorilaukku (sen voi itsekin tehdä)

Molemmat kengät näyttää aika raskailta tuohon mekkoon, jotkut sirot sandaalit sopisi ehkä paremmin. Mutta tykkään enemmän noista mustista jakun ja bling laukun kanssa.

Mustat kengät näyttää mielestäni trendikkäämmiltä tuohon asuun, laittaisin ne. Varsinkin jos kerta olet nuori.

Samaa mieltä, ja vielä kun laukku on musta. Tuo narupohja keventää kengän ilmettä ja tuo mukavasti terävyyttä ja nuorekkuutta asuun.

Tämä siis: Phdmzo - Image - Aijaa.com

Ja eikö tuo ollut mukavin vaihtoehto myös :)? Onpa muuten kaunis mekko, ja laukkukin, vaikken kimalluksesta yleensä piittaakaan.

[QUOTE="vieras";28658006]Molemmat kengät näyttää aika raskailta tuohon mekkoon, jotkut sirot sandaalit sopisi ehkä paremmin. Mutta tykkään enemmän noista mustista jakun ja bling laukun kanssa.[/QUOTE]

Ei, vaan siro mekko vaatii astetta jykevämmät popot, ettei mene liian morsiusneitohenkiseksi. Etenkin, kun ap sanoi että pukeutuu synkempiin normaalisti, asussa pitää olla myös hyvä olla :).

Noi ruskeat on kamalat mutta vaan sen takia etten mä pidä väristä eikä se mun mielestä sovi ton mekon värin kanssa, ainakaan noissa kuvissa. Eli noi mustat laittaisin.

Yhteistyössä