The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ahistaa..lapset menossa anopille huomenna hoitoon kun miehen kans lähetään käymään Kuopiossa. No, nyt oli anoppi keksinyt että hänpä vie lapset uimaan järveen. Kumpikaan lapsista ei osaa uida ja minuu ahistaa, entä jos käykin jotain..innostuvat liikaa ja menevät liian syvälle tms. Kuopus etenkin hätääntyy helposti jos menee vettä korviin, tai naamalle. Enkä mie olis siellä : /
Sanot sille anopilles että eivät mee veteen,kai ne nyt voi muutakin tehdä. ei oo kiva lähtee reissuun jos joutuu miettimään miten kotona menee.Kyllä sulla on äitinä oikeus sanoa että et halua et menenvät uimaan.
 
voi hyvät hyssykät,mitä mää puen päälleni lauantaina? päivällä kuitenkin varmaan ihan kiva keli ja suht lämmin mut entäs illalla kun viilenee ja kai vettäkin pikkusen luvassa yöllä? oli mulla kyllä viimeks iltasel farkut mutta sillon olikin viilempää muutenkin.En mä mitään vaatekasseja ala roudaa mukana.
 
IhanaValo
päiväkahvi ja iltalonkku? :D

otitkin sitten päivälonkun =)
mutta voi silti ottaa iltalonkunkin :D
Otinkin :D

Ja joo, toisaalta luotan anoppiin että pitää huolen kun onnistui pitämään 6 omaansakin hengissä...mut sitten taas. Ehkä oon (tai no ei mitään ehkä, vaan olenkin) vähän ylireagoiva noiden lasten suhteen.

Viime vuonna miulle naurettiin kun en esikkoa ois päästänyt tivolissa kaikkein hurjimpiin laitteisiin, miehen täysi-ikäisen siskon kans tosin, mut kuitenkin.

Ääh, mies ei tajunnu sillon eikä tajua nytkään. Miun pitäis vissiin luottaa omat lapseni vaikka sun kenen hoiviin ja olla ihan huoleton niinkuin hän :kieh:
 
voi hyvät hyssykät,mitä mää puen päälleni lauantaina? päivällä kuitenkin varmaan ihan kiva keli ja suht lämmin mut entäs illalla kun viilenee ja kai vettäkin pikkusen luvassa yöllä? oli mulla kyllä viimeks iltasel farkut mutta sillon olikin viilempää muutenkin.En mä mitään vaatekasseja ala roudaa mukana.
kyllä sitä kesällä tarkenee :)

mä meinaan laittaa la farkkuhameen ja tarjeta sillä koko päivän ja illan
ellei ilma nyt ihan häränpyllyä heitä
sitten farkkukaprit tai farkut jos on viileämpää
 
Otinkin :D

Ja joo, toisaalta luotan anoppiin että pitää huolen kun onnistui pitämään 6 omaansakin hengissä...mut sitten taas. Ehkä oon (tai no ei mitään ehkä, vaan olenkin) vähän ylireagoiva noiden lasten suhteen.

Viime vuonna miulle naurettiin kun en esikkoa ois päästänyt tivolissa kaikkein hurjimpiin laitteisiin, miehen täysi-ikäisen siskon kans tosin, mut kuitenkin.

Ääh, mies ei tajunnu sillon eikä tajua nytkään. Miun pitäis vissiin luottaa omat lapseni vaikka sun kenen hoiviin ja olla ihan huoleton niinkuin hän :kieh:
kellukkeita ja uimarenkaita yms vaan mukaan :)
 
kyllä sitä kesällä tarkenee :)

mä meinaan laittaa la farkkuhameen ja tarjeta sillä koko päivän ja illan
ellei ilma nyt ihan häränpyllyä heitä
sitten farkkukaprit tai farkut jos on viileämpää
mä on vilukissa*hrrr* en mä mitään hameita käytä joten ei sellasta. mun pitäs yksillä vaatteil pärjätä kun en tuu siinä välissä kotiin käymään. pirhana sentäs....tilasin vaateitakin ja toimitusaika 2-4 päivää ja ootin et tulisivat tänää niin et saisin niistä jotain päälleni mutta ei oo tullu vielä,toivottavasti tulee huomenna.
 
mä on vilukissa*hrrr* en mä mitään hameita käytä joten ei sellasta. mun pitäs yksillä vaatteil pärjätä kun en tuu siinä välissä kotiin käymään. pirhana sentäs....tilasin vaateitakin ja toimitusaika 2-4 päivää ja ootin et tulisivat tänää niin et saisin niistä jotain päälleni mutta ei oo tullu vielä,toivottavasti tulee huomenna.
sopivasti istuvat farkut tms tuo naiselliset muodot paremmin esille :lääh:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
mä on vilukissa*hrrr* en mä mitään hameita käytä joten ei sellasta. mun pitäs yksillä vaatteil pärjätä kun en tuu siinä välissä kotiin käymään. pirhana sentäs....tilasin vaateitakin ja toimitusaika 2-4 päivää ja ootin et tulisivat tänää niin et saisin niistä jotain päälleni mutta ei oo tullu vielä,toivottavasti tulee huomenna.


en mäkään, viime vuonna pidin hameita niiden täälläkin kehuttujen leggareiden kanssa :D
ei olleet nilkkaan asti vaan polven alapuolelle

tänä vuonna olen vähän opetellut kotona pitään pelkkää hametta ja ajattelin jos laittaisin kaupunkiin
voi olla että jää sit kuitenkin ajatukseksi :D
 
sopivasti istuvat farkut tms tuo naiselliset muodot paremmin esille :lääh:
farkkujahan mulla joo on:D ja voisin kai iltasel laittaakin mutta taitaa ne päiväl olla vähän tuskaset. ei auta ku tonkii vaatekappii huomenna läpi. säätiedot näyttäs täl hetkel et yö aikaan tulis jotain kuuroja. terassil voi olla vilposta mut voihan sitä sit sisälläkin istuu.
 
en mäkään, viime vuonna pidin hameita niiden täälläkin kehuttujen leggareiden kanssa :D
ei olleet nilkkaan asti vaan polven alapuolelle

tänä vuonna olen vähän opetellut kotona pitään pelkkää hametta ja ajattelin jos laittaisin kaupunkiin
voi olla että jää sit kuitenkin ajatukseksi :D
mä uskaltauduin muutama vuos sit ihan minihamet käyttää mut sillon mulle tulikin joku flippi päähän kun sellasen päälleni laitoin:D on se mulla vieläkin mutta en tasan julkisesti laita enää päälleni,en ees yksin ollesani. leggareita en päälleni laita ikinä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä