Kuuluuko sen 30v-kriisin tulla ennen vai jälkeen sen, kun se 30v on mittarissa?

"vieras"
Luulen, että se vähän riippuu elämäntilanteestakin. Mä oon tehny kaikki vähän aikasemmin kuin useimmat mun kaverit ja kriisit on iskeneet muhun aina vähän aikasemmin :D Etkö säkin ole eronnut jo kertaalleen? Siinähän sitä tulee käytyä eron myötä elämäänsä läpi, joten se ikäkriisikin saattaa hukkua siihen kriisiin sitten.

[QUOTE="vieras";28644499]Luulen, että se vähän riippuu elämäntilanteestakin. Mä oon tehny kaikki vähän aikasemmin kuin useimmat mun kaverit ja kriisit on iskeneet muhun aina vähän aikasemmin :D Etkö säkin ole eronnut jo kertaalleen? Siinähän sitä tulee käytyä eron myötä elämäänsä läpi, joten se ikäkriisikin saattaa hukkua siihen kriisiin sitten.[/QUOTE]

En ole koskaan eronnut...toki mulla päättyneitä parisuhteita on takana, mutten ole siis koskaan aiemmin ollut naimisissa, kihloissa tms. Eikä niihin parisuhteiden päättymisiinkään liity kriisejä, kun ne on loppuneet aina varsin siististi :)

[QUOTE="vieras";28644509]Olen 34v ja ei ole kriisejä ollut. Tyytyväinen olen aina ollut elämään ja tehnyt mitä olen halunnut.[/QUOTE]

Tiedä sitten voisiko se kriisittömyys mullakin juontaa osin juurensa vähän vastaavasta.

Ajattelen nimittäin niin, että elän elämäni parasta aikaa. Olen elänyt sitä jo pitkään ja elän varmasti jatkossakin. Ja ennemmin olen kolmekymppinen, kuin kaksikymppinen...elämä kolmekymppisenä on niin paljon tasaisempaa ja sitä kautta nautinnollisempaa :)

Tiedä sitten voisiko se kriisittömyys mullakin juontaa osin juurensa vähän vastaavasta.

Ajattelen nimittäin niin, että elän elämäni parasta aikaa. Olen elänyt sitä jo pitkään ja elän varmasti jatkossakin. Ja ennemmin olen kolmekymppinen, kuin kaksikymppinen...elämä kolmekymppisenä on niin paljon tasaisempaa ja sitä kautta nautinnollisempaa :)
Niin minäkin.

• Tykkää
Reactions: chef
IhanaValo
Ennen ja jälkeen 30v. synttärien..hirvee ahdistus, mitä sitä elämässään oikeen haluaa, mihin pystyy ja mitäs nyt :)
Ja sitten ne kolotukset ja pakotukset mitkä ilmaantui välittömästi synttärien seuraavana aamuna, kamala olo...saattoi tosin johtua muustakin kuin tuosta kriiseilystä :snotty::D

• Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä