Peyote
En mä oikeesti osaa, oon housujen kanssa ihan surkea. Ja sitten niistä ei tulis makeetkaan, kun en kumminkaan jaksaisi tehdä kaikkia hienoja taskuja ja muita.Sä osaat tehdä
En mä oikeesti osaa, oon housujen kanssa ihan surkea. Ja sitten niistä ei tulis makeetkaan, kun en kumminkaan jaksaisi tehdä kaikkia hienoja taskuja ja muita.Sä osaat tehdä
Ei tartte jos on hieno kangasEn mä oikeesti osaa, oon housujen kanssa ihan surkea. Ja sitten niistä ei tulis makeetkaan, kun en kumminkaan jaksaisi tehdä kaikkia hienoja taskuja ja muita.
Mikä niissä hyvää oli? Niin pienelle tilkulle kuin shortist ovat, ei paljoa hyvää tuon lisäksi yksinkertaisesti MAHDU.Yhdet mitä kokeilin, oli muuten hyvät, mutta ne oli pepun yläpuolelta vyötärönauhasta löysät, pepusta kireet ja vatsasta vyötärönauha kiristi.
AINIIN NÄÄ tuherotupee!
No, toisaalta kyllä. Mutta näin visuaalisestiMinusta ne on öklöttäviä. Ja varmaan ei kovin kivan tuntuisia.
Ai sää et sheivaa?Tai sit paljon myydään nyt niitä semmosia, istä roikkuu ne karvat sieltä haaroista. Pahassa tapauksessa ne pitkät karvat on värjätty ruskeiksi tai keltaisisksi.
Häh? Eihän tähän voi vastata mitään, ellei halua kertoa intiimitavoistaan.Ai sää et sheivaa?
Mää oon kiaro ku korkkiruuvvi nääs.Häh? Eihän tähän voi vastata mitään, ellei halua kertoa intiimitavoistaan.
Mut joo, ei mulla ainakaan semmoset oo roikkunut enää moneen vuoteen, niinku noissa ruskeissa shortseissa.Mää oon kiaro ku korkkiruuvvi nääs.
Ne on kivoja kaikki mitä oon nähnyt. Sun näköisiä.Mulla on muutamat lemppari shortsit...farkkuiset, korkeavyötäröiset, neulotut ja eläinkuosilla varustetut
Eli lyhennät ja siistit, muttet varsinaisesti sheivaa, ok.Mut joo, ei mulla ainakaan semmoset oo roikkunut enää moneen vuoteen, niinku noissa ruskeissa shortseissa.
Harvoin sanon mistään vaatteesta mitään pahaa, ne kun on mulle materiaalia mutta nuo ruskeat on niin kuvotavat etten kykenisi edes muokkaamaan niitäMut joo, ei mulla ainakaan semmoset oo roikkunut enää moneen vuoteen, niinku noissa ruskeissa shortseissa.
Tai ajan ne pois mutten koko aikaa.Eli lyhennät ja siistit, muttet varsinaisesti sheivaa, ok.