The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Krääh, sanokaa joku mulle ettei tupakka ees auta vitutukseen |O

Oon yhtäkkiä tosi pahalla tuulella, työt on perseestä ja mummot on ankeita ja kaikki on huonosti. Oonkohan mää premenstruaalinen, neki saatana menny niin epäsäännöllisiksi ettei ikinä tiijä millon tulevat. Prkl.
:hug:....tupakka ei auta edes vitut...:saint:....tupla:hug:...

Ärise vaan kaikessa rauhassa. Mieluummin tänne kuin sitten ärtsyyt mummoille, niiltä voi saada pian pataan käsveskasta tai sitten ne kamppaa rollaattorilla. Ja menkat nyt on persiistä muutenkin....

Niinpä..Mieskin sanoi että on hän aika varma ettei enää lapsia halua, mutta koskaan ei voi kuitenkaan sanoa ei koskaan...
Ja miullakin, tässä painaa toi reumahommakin kyl..vaikka raskausajat onkin menny hyvin, raskauden jälkeen on vointi menny huonoksi, oon etenkin aamuisin ollu rento kuin rautakanki. Yöllä ei oikeen ylösnousemisesta tullu yhtään mitään, tai se oli tooooodella hidasta kun sattui joka niveleen niin paljon.
Ammatinvalinta-asiat on edelleen ihan auki..siihenkään ei vauva auttais mitään:)

Huoh, jatkamme kuulemma mietintää myöhemmin..mitä se miehen myöhemmin sitten onkaan.
Sterilisaatio, jos myöskin vasektomia, ovat isoja asioita, joita on syytä kyllä pohtia ihan ajan kanssa ettei tule sitten tuonnempana mitään sanomista...Joten miettikää ja keskustelkaa. Kuitenkin ootte molemmat vielä niin nuoria, että jos yhtään silleen pistelee, niin ei se mahottomuus ois iltatähdenkään tulla...:)

Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull - YouTube

tämä saa aina mut hyvälle mielelle ja jalan vipattaan :)
hyvän fiiliksen nostatusmusiikki =)

tässä toinen hyvä

Pitbull - Feel This Moment ft. Christina Aguilera - YouTube

illaksi ja huomiseksi luvattu sadetta :(

ja torstaissa taas jo mennään =)
Hyvät on humpat :)...jammailee...

Mä en edes viiti vilkasta, mitä tänne on luvannu. Yritän toipua tässä melkoisen vilakasta aamusta, tähän aikaan mittarissa vain 15 positiivisuusastetta :O..hyrr..mitenhän kylymää se on yöllä ollut, toivottavasti ei hallalla kuitenkaan....

Sterilisaatio, jos myöskin vasektomia, ovat isoja asioita, joita on syytä kyllä pohtia ihan ajan kanssa ettei tule sitten tuonnempana mitään sanomista...Joten miettikää ja keskustelkaa. Kuitenkin ootte molemmat vielä niin nuoria, että jos yhtään silleen pistelee, niin ei se mahottomuus ois iltatähdenkään tulla...:)
Mä eilen panikoin että haluan klipsit ettei vaan tuu enää lapsia ja että en halua vetää hormoneja enää yhtään, varsinkin ku suvussa on niiiin paljon tulppaa ja pillerit lisää sitä riskiä eikä mikään tähänkään mennessä oo käyny, viimeisin kokeilu päättyy syyskuun alussa :D

En mä enää tiedä millä mä itteni ehkäsen :rolleyes: Jos kierukka ei auta ni pakko heittää lopullisesti jalat ristiin ja antaa vaikka ukon käydä vieraissa... :kieh:

Mä eilen panikoin että haluan klipsit ettei vaan tuu enää lapsia ja että en halua vetää hormoneja enää yhtään, varsinkin ku suvussa on niiiin paljon tulppaa ja pillerit lisää sitä riskiä eikä mikään tähänkään mennessä oo käyny, viimeisin kokeilu päättyy syyskuun alussa :D

En mä enää tiedä millä mä itteni ehkäsen :rolleyes: Jos kierukka ei auta ni pakko heittää lopullisesti jalat ristiin ja antaa vaikka ukon käydä vieraissa... :kieh:
:hug:...jeah, hankalaa on, eri hankalaa. Mä niin mieluusti laittaisin koko värkin pakettiin mutta...

...mie en saa (lue:voi) pillereitä käyttää..sit mie en saa kierukoit käyttää..enkä kapseleita..enkä oikein kummiloita...mutta sohellamme siis teinityylillä (eli kumilla) :p...ai että kun on välillä niin :headwall:...

:hug:...jeah, hankalaa on, eri hankalaa. Mä niin mieluusti laittaisin koko värkin pakettiin mutta...

...mie en saa (lue:voi) pillereitä käyttää..sit mie en saa kierukoit käyttää..enkä kapseleita..enkä oikein kummiloita...mutta sohellamme siis teinityylillä (eli kumilla) :p...ai että kun on välillä niin :headwall:...
Mulla sama homma |O

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28602621:
Metikselle hyvää syntymäpäivää :heart: :flower:

Mielenkiintoista puhua,kun puolet naamasta on puutunut. Leikattiin viisurin juuret pois. Ja nyt sitten tekis tottakai niin maan vietävästi mieli tupakkaa!
:hug:...oohan nyt ihan hissuksiin vaan, ettei tule mitään ikäviä yllätyksiä...

Mulla oli visureiden poisto vaan semmosta plop-plop-plop-plop- meininkiä, joten mä en noista leikkureista tiiä mitään...olen kyllä kuullut niistä sitäkin enemmän, että osaan hyvinkin kuvitella mitä se oikein on ollut...Jonnin joutavia turhakkeita sitä pitää suussakin olla!

:hug:...oohan nyt ihan hissuksiin vaan, ettei tule mitään ikäviä yllätyksiä...

Mulla oli visureiden poisto vaan semmosta plop-plop-plop-plop- meininkiä, joten mä en noista leikkureista tiiä mitään...olen kyllä kuullut niistä sitäkin enemmän, että osaan hyvinkin kuvitella mitä se oikein on ollut...Jonnin joutavia turhakkeita sitä pitää suussakin olla!
No oikeestaan toimenpide meni siinä sivussa, mä katoin töllöä. Mut tää jälkitila on sitten inhottava.
Kuulemma monesti nuo juuret jätetäänkin,mutta nyt ajateltiin josko otettais kuitenkin pois,ettei myöhemmin tarvi jos alkaa vaivaamaan. ( mulla siis itse hammaspinta otettiin jo kuukausi sitten pois. )

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28602666:
No oikeestaan toimenpide meni siinä sivussa, mä katoin töllöä. Mut tää jälkitila on sitten inhottava.
Kuulemma monesti nuo juuret jätetäänkin,mutta nyt ajateltiin josko otettais kuitenkin pois,ettei myöhemmin tarvi jos alkaa vaivaamaan. ( mulla siis itse hammaspinta otettiin jo kuukausi sitten pois. )
Hä?! Ai, että ne juuret jätetään sinne? Minkä ihmeen takia, jos kerta siinä samassa kärvistelyssä vois ne ottaa pois? Hassua.

Mulla oli semmoset yllärikillerivisurit - eli hyvin minimalistiset juuret ja sen takia niiden poisto oli lekurillekin yhtä hämmästystä kun oli asennoitunut urakoimaan hikipäissään...:)

Hyvä mulle, ja kait sillekin :).

Hä?! Ai, että ne juuret jätetään sinne? Minkä ihmeen takia, jos kerta siinä samassa kärvistelyssä vois ne ottaa pois? Hassua.

Mulla oli semmoset yllärikillerivisurit - eli hyvin minimalistiset juuret ja sen takia niiden poisto oli lekurillekin yhtä hämmästystä kun oli asennoitunut urakoimaan hikipäissään...:)

Hyvä mulle, ja kait sillekin :).
Kai se oli ajatellu että viisuri lähtee juurineen nopsaan ja seuraava potilas odotti jo innolla oven takana. Siks lykkäänty juurien poisto. Olisin kans halunnu et olis avanneet samalla kertaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28602701:
Kai se oli ajatellu että viisuri lähtee juurineen nopsaan ja seuraava potilas odotti jo innolla oven takana. Siks lykkäänty juurien poisto. Olisin kans halunnu et olis avanneet samalla kertaa..
No, onneksipa on koettelemus takana! Nyt vain huolella hoitelet ittes kuntoon.

Saakohan mua harmittaa? Mies ei onnitellu eikä normaaliin tapaansa antanu mitään synttärilahjaa, lähti töihin 200km päähän ja tulee joskus yöllä kotia...

Eilen tuli taas yöllä pohdiskeltua syntyjä syviä, mikä mussa on vikana kun ei meinaa noi kaverit pysyä vierellä.. Tutustun paljon ihmisiin mutta ei niistä jää ketään, kukaan ei kysy mitä kuuluu, vaikka ite kyselen kyllä minkä kerkiin, en mä tiedä kaipa oon sitten niin raskas ihminen ettei mua kukaan jaksa..

...äh, pitää lähtee kaupalle kärryjen kanssa mummoja väistelemään :p...eikä mulla ole mitään aavistustakaan, että mitäs me tänään syödäänkään...voi pojat, mahtaa mennä mielenkiintoiseksi!

Mutta se on morjens mussukat :kiss: :wave:! Fiilistelläänpä tämä päivä ihan kympillä, kun on Metiksen päiväkin :)!

...himputti, pitkin olla tarkkana, että kirjoitan oikein jälleen :D....kun palstalla yhtäaikaa jälleen pitkästä aikaa - the one and only ones!! - metis ja metsis :) :heart:...

Saakohan mua harmittaa? Mies ei onnitellu eikä normaaliin tapaansa antanu mitään synttärilahjaa, lähti töihin 200km päähän ja tulee joskus yöllä kotia...

Eilen tuli taas yöllä pohdiskeltua syntyjä syviä, mikä mussa on vikana kun ei meinaa noi kaverit pysyä vierellä.. Tutustun paljon ihmisiin mutta ei niistä jää ketään, kukaan ei kysy mitä kuuluu, vaikka ite kyselen kyllä minkä kerkiin, en mä tiedä kaipa oon sitten niin raskas ihminen ettei mua kukaan jaksa..
...eikä saa harmitaa...miehes yllättää sut sitten töistä kotiuduttuaan :). Meillä ainakin miehellä ei aamutuimaan mikään ajatus pysy kasassa - tai no ehkä se yksi :rolleyes: - mutta mikään muu siis :D...Koetahan nyt vaan malttaa odotella siellä :).

Ja sinäkö muka raskas ihminen, kilin kellit!! Joka muuta väittää on ite kyllä yks heinämummo! Sussa mitään vikaa ole, se on tää hektinen elämä, mikä pistää ihmissuhteetkin tärviölle. Ja moni ei siinä omassa elossansa sitten oikeesti edes hoksaakaan pitää niitä ystävyys/kaverisuhteitaan yllä niin hanakasti kuin olisi oikeasti tarviskaan. Valitettavasti.

Mä oon tässä tullut ajan juoksussa siihen hajatelmaan, että mun rinnalle jää juuri ne ystävät, joiden on tarkoituskin :). Ei se määrä vaan todellakin se laatu. Ne, jotka viihtyvät seurassani olipa mun elämäntilanne sitten mikä tahansa. Ne, jotka aidosti välittävät musta ja ovat valmiita nostamaan minut ylös - jos sitä tarvitsen - pyyteettömästi. Siihen riittää yksikin ihminen.

..eih, nyt poistun sinne kauppaan! Hyvä mennä sinne ihan tyhjäpäänä pyörimään, voi örkki! Josko siellä jotain keksisin näiden kahden kävelevän seks..sketsihahmon kanssa :D.

Mä oon muuten tässä muutamana päivänä jo manaillut tuon Putous- ohjelman ja Aku Hirviniemen syvimpään tuuttiseen...rupee olemaan tupa niin täynnänsä Luttista ja TyrniMarjaa, Hakkaraisesta ja Samppa Linnasta en puhu edes mitään |O...eli varmaan repertuaaria pukkaa kaupassakin :D

Morot :wave:!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä