MovieStarPlanet sivusto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!Te vanhemmat olette saaneet väärän käsityksen moviestarplanetista.Se on paikka jossa luodaan oma profiili,shoppaillaan,tehdään elokuvia,artbookkeja,lookkeja ja tavataan uusia ystäviä.Moviestarplanetissa on hyvin vahva sensuuri joten seksi,kiroilu ja muu ilkeily on kielletty,myös moviestarplanetin säännöissä lukee että henkilökohtaisten tietojen kysely on kiellettyä,esim:puhelin-numero,nimi tai vaikka ikä,ja jos siellä tuollaisia kysytään niin kannattaa ilmoittaa moderaattoreille ja estää tämä kyseinen käyttäjä.Lasta ainakin silloin kannattaa valvoa jos on 5-7 v.Kyseinen pelihän on suositeltu 8-15 vuotiaille.Ja itse en ole törmännyt tuolla sivustolla mihinkään ''hei oot sexy'' juttuun.Ja pedofiili tapauksia on harvoin.Ja jos joku pyytää tyttöystäväksi/poikaystäväksi niin se ei liity oikeaan elämään,vaan on tuollainen juttu että siellä sivustolla voi hankkia ''poikkiksen/tyttiksen'' virtuaali maailmassa.Ja kun on tarpeeksi oltu yhdessä saatetaan järjestää omassa huoneessa ''häät'' virtuaalimailmassa.Joten sivusto on mielestäni turvallinen. t.10 v pelaaja moviestarplanetista.

Oon 14v msp:stä oon pelannu movea 12v asti ja on paljon tullut erilaisia uudistuksia timantit ja pajon muuta
mutta vain paremmaksi menossa! Olkaa huoleti laapsistanne ja antakaa heidän tulla moviestarplanetttiin opettelemaan rahan käyttöä ja paljon muuta! T:nea965 movesta :)

MovieStarPlanet on aivan turvallinen paikka! Siellä ei voi sanoa tuhmia sanoja! ;) Itse olen pelannut siellä ja näytti aivan hyvältä! Kaverini lapsi on 7v. ja pelaa siellä ihan innoissaan! Pelissä vaihdellaan nukeille vaatteita! Kavereille voi chattaillä ja luoda makeita lookkeja! Pelissä ei pysty kiroilemaan! Pelissä pystyy myös ilmoittamaan 'tuhmista sanoista' Ihan turvallinen paikka se on!

Jos et ole aivan varma, älä anna mennä, ainakaan niin ettet ole itse vieressä...
Oman lapsen kaverit ovat olleet siellä ja lapseni kertoi niitä kommentteja mitä siellä näkee, joten oman lapsen en todellakaan anna mennä sinne.. Oli sanoja joita nämä eivät ( onneksi ) ymmärtäneet, mutta myös sellaisia rivouksia joita ymmärsi...

Hei vanhemmat! Olen tekemässä tutkimusta lasten nettipelaamisesta Aalto-yliopistossa Markkinoinnin laitoksella, ja MovieStarPlanet on yksi tutkimistani sivustoista. Jos teillä on kokemuksia MSP:stä, ja haluaisitte osallistua tutkimukseen vastaamalla kysymyksiin joko sähköpostitse tai haastattelussa, niin ottaisitteko yhteyttä minuun sähköpostitse: terhi.vaisto@aalto.fi. Kiitos paljon!

Hei! Oon ite 10 v tyttö, eikä mulle oo ikinä tullu noita "seksi" juttuja. Mun mielestä MSP on turvallinen peli. Ja jos sinne joku hakkeri tulee niin siitä voi ilmoittaa. Voi teitä vanhempia. Ymmärrän että haluutte suojella lapsia, mutta Se ei ole mikään hakkeri paikka.
ja mun tyyppi on minttu1455

Siis mihin suuntaan tää maailma on menossa?! Siis nykyää kaikki lapset on facessa ja instassa ja kaikissa whats apeis. Mä oon 12 v suomalainen tyttö ja ei mua oo ikinä tultu uhkailee moves 3 vuoden aikana ja on 2000 kamuu. ????????????????????????????????????????????????????????????????

[QUOTE="Soffu";29850387]Siis mihin suuntaan tää maailma on menossa?! Siis nykyää kaikki lapset on facessa ja instassa ja kaikissa whats apeis. Mä oon 12 v suomalainen tyttö ja ei mua oo ikinä tultu uhkailee moves 3 vuoden aikana ja on 2000 kamuu. ????????????????????????????????????????????????????????????????[/QUOTE]

no ei muakaa oo uhkailtu,kun mä oon ollu moves n.10kk. siel ei saa nykyää ees kirjottaa oman tyypin nimee!

Eli siis oikeasti moviestarplanet on tarkoitettu kyllä 8-13vuotiaille. Itse olen 12v ja aloin pelaamaan peliä 7vuotiaana! Siihen jää kyllä koukkuun mutta aikuiset voivat aina komentaa lapsen pois koneelta. Gosupermodel on 9-15vuotiaille ja olen monta kertaa nähnyt kaiken laisia "miehiä" jotka kyselevät tietoja ja siellä on paljon enemmän "sexy" juttuja kun MSPssä

Moviestarplanet on turvallinen paikka ja lokakuussa tulee 2 vuotta täyteen! :) Ei siellä mitään hakkereita yms. ole, ne ovat vain huhuja. Henkilökunta on ihan aikuisväkeä. ;) Ja siellä voi ilmoittaa henkilökunnalle sopimattomasti käyttäytyvistä. Toisia pelaajia voi myös estää, eli niille ei voi jutella ja ne poistuu kavereista. Moviestarplanetissa ei pyydetä oikeasti treffeille, vaan siellä voidaan pyytää esim. Ranta-chattiin :) Siellä kerätään kavereita, bestiksiä ja poikaystäviä ja tehdään elokuvia & artbookeja joita sitten katsellaan ja siitä saa rahaa ja famea. Ihan turvallinen paikka!! :))

Movie on ihan turvallinen paikkaa mä oon pelannu sitä jo yli 2 vuotta eikä mulle olla ikin tultu sanoo mitaa sopimatonta ja jos joku uhkailee tjs. ni siit voi ilmottaa ja sen kyttjn voi estaa sillee sa et voi jutella sen kaa eik oo pakko seseurustella T:11v tytto p.s ma oon fases,instas ja whatsappis eik sielkaa oo tullu mitaa sopimatonta viestii tjs.

Mä oon 2-vuotta pelannut msp:tä, eikä koskaan oo käyny mitään tollasta. Vanhemmille tiedoksi, että siellä tulee aina #-merkkejä jos yrittääkin kiroilla! Nykyään siellä ei voi sanoa paljon muutakaan. Mitä sanon:msp on turvallinen sivusto. Minä aloitin 8-v, joten ei mitenkään liian myöhään! P. S. Jos jotakuta kiinnostaa, niin joka kielelle on oma paikka. Eli siis jos tahdot pelata suomeksi ja pelasit englannin kielellä, sinun pitää luoda Uusi hahmo.

Moi! Siis ei movessa oo mitää pahaa ja mä oon muutenki vasta 12v. :D mut siis jos pyytää et voikko vaikka olla mun kamu nii se tarkottaa "Movessa" ei oikeessa elämässä tajutkaa nyt herranjumala aikuset mutta ei mul mitää muuta mutta Moidoo??

En tiedä, mistä puhutte, mutta... Ole 12 vuotias tyttö käyn Movessa ja yhdesti eräs henkilö kyllä kysyi, että
haluanko vipin minähän halusin. Sitten se kysyi minun salasanaani ja kieltäydyin. No se likka suuttui siitä ja halus, että kirjaudun ulos. Sanoin, etten anna salasanaa, mutta annan eston ihan mielelläni. Estin hänet ja sen jälkeen ei oo sitä näkyny

Lopetin pelin pelaamisen kolme kuukautta sitten. Johtui siitä että sain kuukauden kiellon mspstä. Yhdessä elokuvassa vain ilmestyi pari kertaa mun tyypin nimi, ja siinä se sitten olikin.

Yhteistyössä