Kuvaketju: Seksikäs Mies ja Nainen

• Viestiketjun aloittaja Photogen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hanna";28486438]Bileet, julat, musta ne on synonyymit... Ja vaikka sä et haluis juhlia ilman Dataa, mistä tiedät ettei hän haluais bilettää joskus ilman sua? Tuollainen diktaattorimainen kahlitseminen ei tule päättymään hyvin, sano mun sanoneeni. Ymmärrän että sulla on huono itsetunto, mutta jos Data oikeasti on puoleksikaan yhtä hyvä mes kuin olet täällä kertonut, olisin sinuna ihan huoletta vaikka hän lähtisi viettämään ystävänsä synttäreitä playboy-taloon. :)[/QUOTE]

Minun puolestani astrolabe voi aina tulla mukaani, jos vain kutsun mukaan se on mahdollista. Polttareihin hän ei pääsisi mukaan, mutta kyllä hän toipuisi siitä.

On eri asia se ettei katso hyvällä kuin että ei päästäisi. Itse asiassa olen nytkin juhlissa ilman astrolabea juoma edessäni :p Tosin näiden juhlien suhteen astrolabe on tyytyväinen :D

En koe kahlitsevani miestäni. Hän on sen verran vapaa sielu, että varmasti lähtisi estelyistäni huolimatta, jos haluaisi lähteä. Minun ainoa tapani tässä kohdin on avoimesti kertoa hänelle miltä minusta tuntuu jokin asia. Data joko esittää ne seikat, joilla epäluuloni kumotaan tai sitten jättää asian tekemättä tai osoittaa minulle muuten, vaikk jälkikäteen olleensa oikeassa ja minä väärässä.

Toisekseen, myös Datalla on varauksia sen suhteen mitä aktiviteetteja hän halua minun harjoittavan eli myös minä olen suostunut luopumaan asioista, joiden kohdalla Datasta ei tunnu hyvältä. Sitähän se parisuhde on, yhteensovittamista.

"..."
Miehistä Harrison Ford, noin 30 vuotta sitten.

http://www.celebstudio.co.uk/_images/Harrison-Ford-photo5.jpg[img]

Naisista Jennifer Garner.

[img]http://2.bp.blogspot.com/-gu6e41ghWeQ/UQWCFE7-_3I/AAAAAAAAB78/7Xcnly87J0U/s1600/jennifer_garner_vestido_rosa_c.jpg[img]

Kesämies
Tää ketju lämmittää miehenkin mieltä :)

Miehistä ehdoton on Russell. Puku tekee miehen.

Naisissa ei ole ketään erityistä suosikkia irl. Google auttaa. Varsamainen kroppa sekä yhdistelmä nuoruutta ja seksuaalisuutta. Asukin on sellainen jota vaimollakin on näkynyt ;)

-
[QUOTE="...";28485619]Onko kukaan huomannut, että Astrosta on tullut raskauden edetessä koko ajan mustasukkaisempi ja omistushaluisempi? Syvin ikävällä tavalla.[/QUOTE]

Onneksi sentään se alun tykkäilyaalto on lopahtanut, hehkutuskommenteista ei enää tykkää kuin Data ja astro itse.

"vieras"
En koe kahlitsevani miestäni. Hän on sen verran vapaa sielu, että varmasti lähtisi estelyistäni huolimatta, jos haluaisi lähteä. Minun ainoa tapani tässä kohdin on avoimesti kertoa hänelle miltä minusta tuntuu jokin asia. Data joko esittää ne seikat, joilla epäluuloni kumotaan tai sitten jättää asian tekemättä tai osoittaa minulle muuten, vaikk jälkikäteen olleensa oikeassa ja minä väärässä.

Toisekseen, myös Datalla on varauksia sen suhteen mitä aktiviteetteja hän halua minun harjoittavan eli myös minä olen suostunut luopumaan asioista, joiden kohdalla Datasta ei tunnu hyvältä. Sitähän se parisuhde on, yhteensovittamista.
Yhteensovittamista toki, mutta ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää, että mitkä ovat semmoisia asioita, jotka on pitänyt lopettaa parisuhteen takia? Itsellä kun ei juuri muuta tule mieleen kuin toisten kanssa vehtaaminen.

[QUOTE="vieras";28488401]Yhteensovittamista toki, mutta ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää, että mitkä ovat semmoisia asioita, jotka on pitänyt lopettaa parisuhteen takia? Itsellä kun ei juuri muuta tule mieleen kuin toisten kanssa vehtaaminen.[/QUOTE]

Minä en enää mene vastakkaisen sukupuolen kanssa saunaan kahdestaan, yöpyminenkin on minusta arveluttavaa. Siitä huolimatta vaikka luottaa puolisoonsa.

Yhteistyössä