Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
"tietämätön"
mulla on sillei että poika vilkuilee, yrittää olla hauska, juttelee kauheesti ja saa ns. puheripuleita. mutta sanoo joskus jostain ilkeesti tai nauraa joillekkin jutuille. se tekee samaa parille muulle tytölle. mut mulla on semmonen olo, että se on vaan sen luonne. ja haluisin tietää, että onkse ihastunu, vai mitä tää on?? :D
 
vähä ujo
Se mun ihastuksen kohde sanoo koko ajan sitä poikaa johon mä luulen sen olevan ihastunu et se on höpsö tai ressukka. Se saa mut aina toooosi masentuneeks. Eikä se tyttö ees kato mua koskaan .joskus en meinaa saaha illalla unta kun aattelen et se on varattu, ja et en uskalla tunnustaa sille ihastustani.
NII ET MITÄ MUN PITÄIS TEHÄ!!!
 
IhastunutMuttaUljasKotka
Olen itse ihastunut minua vuoden vanhempaan poikaan. Olen harvinaisen rohkea(Taino ei oikeestaan): Kun hän ottaa katseen silmiini(ilmeillään mitään paljastamatta), katson häntä silmiin rohkeasti rauhallisella, mutta selaisella ilmeellä, joka ei paljasta juuri mitään tunteistani, en punastele. Pian ihastus kääntää katseensa pois, hän on jotenkin hiukan normaalia ujompi ja varovaisempi minun kohdallani. Olen huomannut ihastukseni välillä katselemassa minua jotenkin haaveilevana... Olen hänen kanssa muuten hyvää kaveria, vaikkakin molemmat olemme hiukan hermostuneita toistemme seurassa. Kun olen alkanut olla rennompi ja itsevarmempi, osaa ihastuksenikin olla sitä seurassani. Vaikkakin emme pidä paljon samoista asioista, toimeen tulemme. Pojat eivät melkein koskaan kerro tunteistaan, mutta aika saa rohkeammaksi kummatkin osapuolet:) Ei kannata pölhön lailla kokoajan yrittää näyttää ihastustaan. Oma ihastukseni pitää minua lahjakkaana käsistäni, ehkä hiukan kömpelönä, vähän aikaa sitten sain ompelukoneesta kaksi cm:än neulanpalaa sormeeni. Olen iloinen, kun ihaatukseni näytti huolensa. Kaksi neulanpalaa miltein lävistivät sormeni!-.-Mutta, sopiva ripaus itsevarmuuttaa ja sitten mukavaa rentoa meininkiä iloisella mielellä saa ihastuksesikin rennommakdi ja tämä joskus kyllä varmasti kertoo tunteistaan, jos niitä on;)
 
Random jätkä
Siis tätämul on sellanen tosi hyvä kaveri mut ollaan tunnettu vasta ehkä2-3kk sillee paremmi sii se on tyttö ja mää jätkä XD. Ja tätä jutellaan tosi paljon ja nähdään vapaa ajal ja jompikumpi aina soittaa et mis meet et tuu käymää ynm. Ollaan jo juteltu mitä tehää kesäl ja mis mennää käymää ynm. Mut mist tiiän et se tykkää musta??? Oon silleen aika ujo tälläsis asiois vaikka oon muuten sosiaalinen mutkun ei vittu oo pokkaa mennä sanomaan et tykkään siitä koska pelottaa et ryssin meidän tosi hyvän kaveri suhteen...(ja kaikist eniten pelottaa et se lukee tän mun jutun netist ja tunnistaa mut XDDD). Mut siis kerran jopa se lähetti mulle hyvää yöt kikis ja sydämmen perään ja minä tottakai samanlailla takas :D. Oon muute lukion ekal. Siis vituttaa oikei urakal kun oikeesti rakastan siitä niin paljon mutkun en osaa ilmoittaa sitä millääntaval. Se on niin kaunis ja meil on aika samanlainen huumori jaa muutenkin ajatus maailma aika samalaine (ainaki omast mielest XD) sit mua ärsyttää et miks se ei voi tehdä alotetta vai onko se niin et jätkän pitää aina tehdä... Voiko se johtua siitä et muutan ulkomaille vuodeks kesänlopus ja tuun vuode pääst takas. Voiko se johtuu siitä ettei sekään sen takia halua mitään? Ja sen paras kaveri on 2 kertaa meiän 3 ryhmäkeskustelus vihjannu jotain. Sillee et ekal kerral jotain vähän häröö läppää heitti meistä no se mun ihastus oli sillee et lopeta ny vitun pelle. Mut sit toisel kerral kun se mun ihastuksen bf lähetti sen piirtämän kuvan mihin se oli piirtäny mun ja sen mun ihastuksen nimen sydämen sisään ja värittäny sen punasel :):):):) mut siin samal lähetettin jotain hauskoi kuvii niin sit se mun ihastus vaan jotain sano et "ei juku sua (sit sen bf nimi)" ja sit jotain hymy hymiöit. Mietin vaan et onkohan se mun ihastus kertonu sille sen bf jotain musta ja siks se lähetti tollasta???. Auttakaa oikeesti kun en osaa lukee sitä mun ihastusta enkä välil osaa sanoo yhtää tykkääkö se must vai haluuko olla vaan kaveri. Siis en oo ennen tavannut naista jonka ajatusta olis niin vaikeee lukee et tykkääkö se vai ei... Oikeesti tarvin apua en kestä XD.
Ps. Mua hävettää nii paljo kirjottaa tälläst juttuu tänne....
 
Hätääntynyt
Tykkään yhdestä 9-luokkalaisesta pojasta, hän on minua 3-vuotta vanhempi. Näin hänet ruokalassa samaan aikaan ja se istui meidän pöytää vastapäätä ja se vaan katso mua suoraan silmiin ja mä sitä eli sain katsekontaktia niin se vaan yhtä-äkkiä punastu :eek: Vaikka se onki varattu ja se vakoili välkällä mua :eek: Sit mua ärsyttää kanssa, kun koulut loppuu 8-päivän päästä niin en nää sitä enää, kun se lähtee meidän koulusta kokonaan, mutta ehkä nään sen kesälomalla toivottavasti! VASTATKAA PLIIS?! :)
 
kuudesluokkalainen tyttö
Oikeesti, en tiiä mitä tehä! Mun paras kaveri anto mun kirjoittaman rakkauskirjeen yhelle meitä vuoden nuoremmalle pojalle (josta tykkään) ja siinä oli hamahelmistä tehty sydän ja mun puh. numero mukana. Se tyyppi pisti mulle sinä iltana viestin: Kiitos kirjeestä ja sydämmestä, oli molemmat kivoja:) ja mä pistin sille takas: Ole hyvä vaan:) sitte tänä aamuna (26.5.13) pistin sille pojalle viestin: Tiiätkö mitä mä tarkotin niillä? eikä se oo vastannu mulle mitää!!! tuntu ekkas et se tykkää must, mut nyt tuntuu et se ei tykkää must...
 
"Hihi"
Koulussa on poika johon oon ollu jonku aikaa ihastunu... Yhes vaihees se yritti tulla juttelee paljonki mut sit se lopetti sen. Kun mun luokan pojat alko "kiusaamaan" mua mun harrastuksesta, nii se oli ainot joka puolusti mua(ees mun BFF ei puolustanu)! Oon kuullu sen kamuilta et se tykkäis musta mut en ite oo varma! Ois kiva tietää!
 
In loove!!
Siis mä oon ollu vähä ihastunu yhteen poikaan! Se jää välillä kiinni siitä ku katelee mua, en siis oo varma ku se saattaa katella mun BFää ;(((((( Onks mul mahkui, ku mun BF meikkaa, mä en. Hän ei ole ujo, mä oon. Joskus se yrittää puhuu mulle, en oo taaskaan varma se saattaa myös yrittää puhuu mun frendille!;((
 
"joku"
onko yks poika kiinnostunu musta ku se kattoo välil mua kauan ja se huomaa mut aina välil kaukaakin ja oon huomannu et se puhuu musta jotain sen kavereille ja sit ne kaverit kattoo mua tää kyseinen tyyppi on kyselly mun numeroo facessa ja se on saanu sen soitellu mulle neljä kuukaut sitte tää tyyppi on toisten sanojen mukaan player ps.vihaan tätä typpii mut haluun silti tietää et onko se ihastunu muhun?
 
Ihastunut
Juu eli oon 14v tyttö ja oon ihastunu yhtee vuotta nuorempaa poikaa joka on meijän koulussa ja koulun ulkopuolella liikutaan samassa porukassa, miten saan tietää tykkääks se musta?
Tykkäsin siit kans joku 2 vuot sitte vähä aikaa mut siihe se sit loppu mut nyt oon jo jonku aikaa tykänny siitä mut en tiiä miten saisin selville tykkääks se musta?
Kerran se tuijotti muo ku käveltii kahestaa ensin mä katsoin sinne ja sit me vaa katottii toisii sanomatta mitää kunnes muo alko naurattaa ja sanoin "lopeta" naurahtaen ja sen jälkeen muo alkoi ärsyttää että sanoin hänelle lopeta sitten jokus aina koulussa se kattoo muo ja sanoo tyylii jotai "pöö" ku kävellää vastaa jos siin ei oo ketää muita, ni mistä mä sit voisin saada tietää wet tykkääks se musta vai eikö? Kiitti hirmusesti jos joku vastaa!
 
Jokutyyppivaa
Sama ongelmahan minullakin on ... Olen ainakin itse ihastunut yhteen tyyppiin, mutta en uskalla puhua hänen kanssaan asiasta, jos se meniskin pieleen lollollollollollollol sitte!:/
 
Minä :)
No joo ihan sama ongelma! Ooon nii ihastunu mua vuoden vanhempaan poikaan joka nii söpö <3 Paras tunne oli se kun se halus tulla istuu mun taakse. Siitä paivästä tuli paras ja kun se vielä vilkuili muhun. Mut noloo oli se kun kamut kysy et: onko kivaa kun toi istuu sun takana? Mä aina vastasin et: No ei! Vaikka olisin halunnu sanoo et todellaki <3
 
Ihastunut <3
Mä oon ihan lätkässä yhteen meidän luokkalaiseen poikaan enkä mä tiiä yhtään mitä mun pitäis tehdä. Mä oon yhesti vilkuttanu sille ja se vilkuttanu takas ja on se myös hymyilly ja vilkuillu mua pari kertaa.

PS: Voisko joku auttaa?
 
"Sarkynyt sydan"
Oon ihastunut tyttn mutta mulla on suuri ongelma. Tytto sattuu olemaan 18 vuotias ja itse olen melkein 14 vuotta. Se on vaan niin uskomattoman kaunis, etta viettaisin vaikka koko loppuelamani sen kanssa. Ikaero on pulmani. Sen kauniit kasvot on aina mun mielessa ja joka ilta ajattelen, etta vietan aikaa sen kanssa. Kumpa edes saisin nahda sen kasvot koko loppu ikani. :(((
 
xotta
Mun ihastus arvottiin mun viereen istuu luokas ja nyt se koko aja hymyilee mulle sillee jänskästi. Sitte se sano yhelle tytölle joka istuu myös sen vieres et jospa se ois joutunu erityisopen luokkaan mut et mä oisin jääny siihe. Sitte se tyttö vaa oli sille miks? Ja se mun ihastus ei vastannu mitään... hymyili vaan sillee jänskästi sitte se kirjotti mun nimen mun vihkoon ku olin unohtanu sen

Mut en tiiä tykkääks se musta?
 
Ihastunut
Siis oon ihastunut yhteen tyttöön pian yli 3vuotta. Se tietää että mä tykkään siitä ja en uskalla pyytää sitä ulos ku luulen että se ei pidä musta.. Onko se ihastunista jos kattoo tunnin aikana koko ajan mua ja ku mä katon se punaatuu??
 

Yhteistyössä