Mies ei osallistu tyttärensä yo juhliin

• Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"Pettynyt"
Mieheni päätti olla osallistumatta tyttärensä yo juhliin koska vaimoaan eli minua ei kutsuttu enkä ole kuulemma sinne tervetullut.
Harmittaa minuakin koska olisin halunnut olla läsnä hänen suurena päivänään. Olenhan ollut läsnä hänen elämässään jo 14 vuoden ajan. Ja vielä olisin halunnut että mieheni olisi mennyt sinne vaikka yksin.
Tyttö on aina ollut läheinen myös vanhemmilleni ja siskoni perheelle ja he kaikki aikovat häntä kyllä muistaa valkolakin johdosta.

Mulla on keinot aika vähissä. Mies ei vaan periaatteesta suostu sinne menemään ilman minua ja sanoo että tytär ymmärtää kyllä... ja minä taas en näyttäydy juhlissa joihin ei kutsuta.

"vieras"
No sinä KÄSKET sen mennä sinne juhliin.

Voittehan te sitten juhlistaa omin voimin toisen kerran, mutta kyllä tytön isän on oltava läsnä siinä virallisessa juhlassa.

"vieras"
Kuka kieltää sua menemästä, ex-vaimo vai juhlakalu? Pakota miehes sinne vaikka väkisin (ja mun mielestä meet ite kans). tyttö muistaa ikuisesti jos isä jättää ne keimit väliin

"vieras"
Yo -juhliin ei perinteisesti kutsuta. Jos teillä on tytön kanssa läheiset välit niin sinulla on etiketin mukaan oikeus käydä onnittelemassa ja yo -kahveilla. Yo -kutsuilla ei yleensäkään viivytä kauaa kun porukkaa tulee ja menee.

"vieras"
Ihme nynny se mies. Kostaa nyt omalle tytölleen ja jättää se kakkoseks uuden naisen rinnalla. Sä varmaan pystyt suhtautumaan tilanteeseen ilman sen kummempaa draamaa. Ikävää tommonen vihanpito toki on ja väärin suakin kohtaan jos jo noin kauan olet miehen elämään kuulunut, mutta miehen tulisi ajatella edes tuo yksi päivä tytärtään.

???
[QUOTE="vieras";28437031]Ihme nynny se mies. Kostaa nyt omalle tytölleen ja jättää se kakkoseks uuden naisen rinnalla. Sä varmaan pystyt suhtautumaan tilanteeseen ilman sen kummempaa draamaa. Ikävää tommonen vihanpito toki on ja väärin suakin kohtaan jos jo noin kauan olet miehen elämään kuulunut, mutta miehen tulisi ajatella edes tuo yksi päivä tytärtään.[/QUOTE]

UUDEN naisen??

Saraldo
Sinuna puhuisin vielä miehellä ja pistäisin ymmärtämään, että hänen olis syytä mennä. Ja sinuna jäisin suosiolla pois. Miehen exä päättää itse ketä kotiinsa kutsuu, yo-juhlat eivät ole mikään avoimet ovet joihin ihan kaikki ovat tervetulleita. Te voitte vaikka myöhemmin kutsua teille vielä sinun sukulaisiasi, jotka myös haluavat tyttöä juhlia.

Pääasia on nyt se, että miehesi menee sinne juhliin.

"Hmmmm...."
Oma isäni toimi noin isosiskon kohdalla kun äitiäni ei kutsuttu rippijuhliin. Ylppäreihin äiti todellakin pakotti isäni. Sisko muistaa aina, että isä ei tullut rippijuhlaan :(

Eli koululle voitte mennä molemmat. Tee kaikkesi, jotta miehesi menee näyttäytymään ja kilistämään.

"Pettynyt"
[QUOTE="vieras";28437031]Ihme nynny se mies. Kostaa nyt omalle tytölleen ja jättää se kakkoseks uuden naisen rinnalla. Sä varmaan pystyt suhtautumaan tilanteeseen ilman sen kummempaa draamaa. Ikävää tommonen vihanpito toki on ja väärin suakin kohtaan jos jo noin kauan olet miehen elämään kuulunut, mutta miehen tulisi ajatella edes tuo yksi päivä tytärtään.[/QUOTE]

Asia ei ole tytölle ongelma eikä hän sitä koe mitään kostona. Juuri tänään juttelimme asiasta.

Mistä ihmeen draamasta höpiset? Ja mistä päättelit ettei isä ole koskaan ajatellut tytärtään edes yhtä päivää?

"Pettynyt"
Sinuna puhuisin vielä miehellä ja pistäisin ymmärtämään, että hänen olis syytä mennä. Ja sinuna jäisin suosiolla pois. Miehen exä päättää itse ketä kotiinsa kutsuu, yo-juhlat eivät ole mikään avoimet ovet joihin ihan kaikki ovat tervetulleita. Te voitte vaikka myöhemmin kutsua teille vielä sinun sukulaisiasi, jotka myös haluavat tyttöä juhlia.

Pääasia on nyt se, että miehesi menee sinne juhliin.
No kun ei mene! Ja suosiolla olenkin sieltä jäämässä pois.

x-tra
Kerroit että teillä hyvät välit tyttöön... Jos haluat pitää hyvät välit myös jatkossa, käytte yhdessä koululla ja viet miehen vaikka puukko kurkulla näyttäytymään juhliin. Edes 30 min. Ikävää antaa tämmöisiä neuvoja sinulle joka olet syytön osapuoli, mutta saata olla ainoa joka kykenee estämään totaalisodan..

Saraldo
Jos ei suostu sinne exän kotiin menemään, niin saisitko suostuteltua koululle? Kuten moni muukin sanoi, sinne on vapaa pääsy kellä tahansa, jopa sinulla :). Menisitte katsomaan lakituksen ja onnittelisitte koulun pihalla.

"Pettynyt"
Kerroit että teillä hyvät välit tyttöön... Jos haluat pitää hyvät välit myös jatkossa, käytte yhdessä koululla ja viet miehen vaikka puukko kurkulla näyttäytymään juhliin. Edes 30 min. Ikävää antaa tämmöisiä neuvoja sinulle joka olet syytön osapuoli, mutta saata olla ainoa joka kykenee estämään totaalisodan..
Ei onnistu. Meidät välit tyttöön ei kärsi tämän takia vaan pikemminkin äidin ja tyttären. Tytön äiti on haukkunut minua 14 vuoden ajan koko suvullensa (tuntematta edes minua) ja jo ajat sitten ilmoittanut kaikille että minä en juhliin tule joten ei mies aio mennä sinne näyttämään että äiti sai periksi.

Ja ihan vaan tiedoksi että en ole syyllinen heidän eroonsa. Eivät ole koskaan edes asuneet yhdessä.

"vieras"
Eikö ole parempi menna juhliin ja valmistautua siihen, että äiti pistää metakan pystyyn. Näin te olette velvollisuutenne hoitaneet ja äiti nolaa itsensä, jos käyttäytyy typerästi. Tyttö pettyy teihin jos ette tule. Tosin tietysti pettyy äitiinsä, jos äiti laittaa tilanteen pystyyn.

"Pettynyt"
[QUOTE="vieras";28437122]No jos asia on tytölle ok, niin kenellä se ongelma nyt on? Miksi pakottaa mies juhliin jonne ei ole toivottu vieras.[/QUOTE]

No tässä varsinaista ongelmaa olekaan. Kunhan vain kirjoittelin ajatuksiani. Lähinnä harmittaa se ettemme ole läsnä kun päivä on tärkeä.

Kuten sanoin tyttö on aina ollut minulle rakas. Mulla ei ole omia lapsia enkä voi niitä saada joten senkin takia hän on erittäin tärkeä ihminen.

Yhteistyössä