Noku tää on jo vanha tyttökissa..leikattukin jo vuosia sitten. Kerran aiemminkin, aikaa sitten, on tosin noi samat tossut pissannut, silloin pesin ne mut oisko niissä haissut vielä..viskasin ne nyt pois. En tiiä.Minkä ikänen ja kumpaa sukupuolta? Mulla alko aikanaan kolli kuseksimaan kun iski murrosikä, tai mikä sukukypsä onkaan. Loppu kun käytti leikkuulla.
Mutta nyt olis aika hilpasta kohti tarhaa ja lähteä sitten koulun penkille. Heippa :wave:
oli mullekkinolix täälä joku käyttökatko?
En huomannu. Tosin olinkin tuossa hetkosen pois koneelta kokonaan eli en ees yrittänyt.olix täälä joku käyttökatko?
kaitpa telinetimpuriksi kelpaa hameväkikinJotenkin ahistavaa kun joku kolistelee partsilla..tuli ne remppaajat sinne nyt. Jännä kyllä, se joka noita telineitä kuskas tuohon oli nainen ja näkyi joku nuorempi tyttö olevan kans, joku harjottelija/opiskelija veikkaisin.
Kasvisterriini. Näyttää söpölle kun tekee eri värisillä kasveilla.Vähänkö turhaa tää koulussa hengaaminen kun opettaja anto hommaksi hioa ja maalata mitsusta lokasuojan, mutta hänpä ei tuonutkaan autoa halliin asti. Niin täällä sit ollaan ilman hommaa. Ja se röökiputken maalaaminenkin seisoo, kun asiakastyöt ensin :headwall:
Tahon kotiin, tekis mieli maalailla pp.n kans sormiväreillä.
Ehdotelkaa mulle muuten mitä voisin tarjoilla jälkeläisen synttäreillä ens kuun alussa En oo keksinyt täytekakun lisäks vielä mitään.. Jotain suolasta mistä voi tehdä gluteenittoman version.
Panen korvan taakse (aika hardcore oon)! Viime synttäreillä oli pizzarullia, ja jotain yhtä helppoa ajattelin. Toisaalta joku pasteijatsydeemi vois olla kans jees.Kasvisterriini. Näyttää söpölle kun tekee eri värisillä kasveilla.
Sirahvilla on terriiniä korvan takana :heart:Panen korvan taakse (aika hardcore oon)! Viime synttäreillä oli pizzarullia, ja jotain yhtä helppoa ajattelin. Toisaalta joku pasteijatsydeemi vois olla kans jees.
Ihme uni :O Mää nään vaikka minkälaisia unia, mutta siivouksesta en muista nähneeni. Oliski aika painajainenPrkel, koko viime yön siivosin stanan likaisia vessoja.
Oli vaan unta, mutta ketuttaa vieläkin.