Aikusten naisten vaatteita (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
dfdfdf
No ihan vaan että tulis vastapainoa. Että tulis ketju, jossa ne joiden mielestä ne Phoebsin kengät sopii vaan 13 vuotiaille, sais jonkun ketjun, missä ne tuntis olonsa kotoisaksi kun ois vaan aikuisille sopivia vaatteita.

Ihmeellistä tyytymättömyyttä taas eikä mikään kelpaa.
VAAN AIKUISILLE SOPIVAA VAATETTA. kukaa ei ole niin sanonut. edellisessä ketjussa sanottiin, että HÄNEN MIELESTÄÄN JOKIN VAATE VOI OLLA ESIM HÄNEN MIELESTÄÄN HUOM HÄNEN HÄNEN HÄNEN MIELESTÄÄN AIKUISMAINEN JA JONKIN MUUN MIELESTÄ LAPSELLINEN. ei kukaan siellä sanonut että ON VAIN aikuisten vaatteita.

asdasd
Yhden vastauksen verran?

Voi että, te olette niin asiallisia. Kun vaikka katsoo sinun nimimerkkiä tai sitä, miten ap:lle vastataan. Tosi kivasti sanottu taas. Mutta joo, palstan tuntien vikahan ei koskaan ole siellä omassa päässä, että I rest my case.
nimimerkkini ei viittaa muuhun kuin siihen etten jaksa yksinkertaisesti keksiä mitään nikkiä. ja olen mielestäni puhunut ihan asiallisesti, ihmetellyt vain miten kolmekymppiset naiset voivat vajota näin alas... :D

Peyote
vaan aikuisille sopivaa vaatetta. Kukaa ei ole niin sanonut. Edellisessä ketjussa sanottiin, että hänen mielestään jokin vaate voi olla esim hänen mielestään huom hänen hänen hänen mielestään aikuismainen ja jonkin muun mielestä lapsellinen. Ei kukaan siellä sanonut että on vain aikuisten vaatteita.

MITÄ YRITÄT SANOA???? E-n--y-m-m-ä-r-r-ä-!-!

nimimerkkini ei viittaa muuhun kuin siihen etten jaksa yksinkertaisesti keksiä mitään nikkiä. ja olen mielestäni puhunut ihan asiallisesti, ihmetellyt vain miten kolmekymppiset naiset voivat vajota näin alas... :D
Siis pukeutuuko joku täällä oikeasti näihin linkitettyihin vaatteisiin ja on siksi loukkaantunut? Vai loukkaannutteko te nyt siitä, että on olemassa aikuisten vaatteita ja me sitten kerrotaan, mikä meidän mielestämme on aikuisten naisten vaatteita? Vai onko se, että on olemassa aikuisia naisia, joku loukkaus? Vai se, että yhdistää ei-niin-tyylikkäitä vaatteita aikuisiin naisiin?

Ja jos tämä on sinusta alas vajoamista niin suosittelen palstalta poistumista asap, sillä tämä ei ole vielä mitään.

dfdfdf
mitä yrität sanoa???? E-n--y-m-m-ä-r-r-ä-!-!
teit tämän koska joku toisessa ketjussa sanoi että kengät ovat lapselliset. luin koko helkkarin ketjun ja siinähän se joka totesi näistä kengistä sanoi että "ei ole aikuisten vaatteita, jotkin vaatteet voivat hänen mielestään olla aikuismaisia ja jonkun muun mielestä lapsellisia". YMMÄRSITKÖ???

nautitko tästä ketjustasi? miksi et vain voi myöntää, että sua vituttaa suunnattomasti kun joku sanoi sinulle vastaan ja nyt yrität tällä ketjulla sinun itsetuntoasi pönkittää että kaikki lähtisivät mukaan sun "hauskaan" haukkumiseesi?

"poikia3"
[QUOTE="vieras";28420610]Oot kyllä tosi mummomainen sitte : /[/QUOTE]

Tosi mummomainen. Olen aikuinen nainen - ja löytänyt oman tyylini.

Tällä mummolla on tänään päällä leggarit ja farkkuminihame, jalassa ballerinat. Paitana on fartalon myötäinen neulospaita, siis ei t-paita vaan vastaava. Ja lisäksi vielä lyhythihainen pitsivillatakki.

Takkina sellainen kammotus, jonka joku tuonne linkkasi - paitsi minun ei ole samaa merkkiä ja väri on korallinpunainen.

Näillä vaatteilla taidan olla liian nuorekkaasti ikääni nähden pukeutunut ja mulla varmaan pitäisi olla se jakkupuku töissä, mieluusti vielä tuollainen tylsä, kun tässäkin ketjussa on ollut. Ikävä kyllä yksikään mun jakkupuvuistani ei ole tuon näköisiä. Sellaisiakin joskus käytän. Töissä pukeudun siis tilanteen mukaan, kun mulla on neuvotteluja, joissa pitää pukeutua paremmin pukeudun paremmin. Muuten voin pukeutua aika vapaasti siten missä itse viihdyn, ja niin teenkin.

Tiedän myös sen, että jos pistän jalkaani koko päiväksi korkeat korkkarit, jalat ovat takuuvarmasti kipeät, mutta sama koskee myös täysin korottomia kenkiä. Jaloille tekisi hyvää saada olla eri korkuisissa kengissä - varsinkin jos tekee seisomatyötä.

Peyote
teit tämän koska joku toisessa ketjussa sanoi että kengät ovat lapselliset. luin koko helkkarin ketjun ja siinähän se joka totesi näistä kengistä sanoi että "ei ole aikuisten vaatteita, jotkin vaatteet voivat hänen mielestään olla aikuismaisia ja jonkun muun mielestä lapsellisia". YMMÄRSITKÖ???

nautitko tästä ketjustasi? miksi et vain voi myöntää, että sua vituttaa suunnattomasti kun joku sanoi sinulle vastaan ja nyt yrität tällä ketjulla sinun itsetuntoasi pönkittää että kaikki lähtisivät mukaan sun "hauskaan" haukkumiseesi?
Kyllä sä musta vaikutat itse tosi vihaiselta ja harmistuneelta nyt. Melkeen tulee tunne, että olet niin vihainen että olet ihan menettämässä järkesi ja suhteellisuudentajusi.

"poikia3"
Siis pukeutuuko joku täällä oikeasti näihin linkitettyihin vaatteisiin ja on siksi loukkaantunut? Vai loukkaannutteko te nyt siitä, että on olemassa aikuisten vaatteita ja me sitten kerrotaan, mikä meidän mielestämme on aikuisten naisten vaatteita? Vai onko se, että on olemassa aikuisia naisia, joku loukkaus? Vai se, että yhdistää ei-niin-tyylikkäitä vaatteita aikuisiin naisiin?

Ja jos tämä on sinusta alas vajoamista niin suosittelen palstalta poistumista asap, sillä tämä ei ole vielä mitään.
Tässä ketjussa loukkaavaa on kyllä se, että joku luokittelee aikuisten naisten vaatteita. Osa vaatteista on aivan kammottavia, osa niistä sellaisia, joita itsekin voisin käyttää. Osa ketjussa esitetyistä vaatteista on jonkun päällä aivan kammottavia - ja jonkun toisen päällä tosi kivoja.

Mutta minusta loukkaavinta on kyllä se, että joku ihminen yritetään laittaa johonkin laatikkoon. Itse olen siis 45-vuotias, ja edelleenkin valitsen ne vaatteeni itse. Converse-keskustelunkin näin - sellaisia mulle tuskin tulee, mutta varmaankin hankin itselleni varrettomat tennarit ja värikkäät sellaiset. Omistanhan minä myös korallinpunaiset farkutkin.

Minä käytän paljon värejä ja valkoinen, musta, ruskea ja beessi eivät mulle edes sovi.

asdasd
Kyllä sä musta vaikutat itse tosi vihaiselta ja harmistuneelta nyt. Melkeen tulee tunne, että olet niin vihainen että olet ihan menettämässä järkesi ja suhteellisuudentajusi.
vitsit sä oot vissiin selvännäkijä kun näät tänne ruudun toiselle puolelle :D ootko harkinnut nettipsykologin uraa? kenellähän se suhteellisuudentaju menee kun joutuu perustamaan haukkumisketjun kun saa vähän kuonollensa muotiasioissa ;)

Yhteistyössä