Aikusten naisten vaatteita (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
tulee liikaa ellos ja kappahl mieleen. Jokainen tyylillään. Itse perin äiti vainaan kenkiä jotka ovat tuon tyylisiä. En raaskinut heittää pois kun voin sitten 40 v pitää niitä :) ja tämä ei ole vattuilua. Makuja on niin monta kuin on ihmisiä ;)
 
[QUOTE="Vieras";28420491]Ja Phoebe laittaa oikeasti aikuisena tällaisen päällensä?

http://eng50755c73db8ce.img.gostorego.com/802754/cdn/media/en/g5/07/55/c7/3d/b8/ce/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/w/o/womens_snuggaroo_pink_onepiece_front.jpg[/QUOTE]

En laita, liian vaikeaa käydä vessassa. (Olen nimittäin todennut sen shortsiasuni kanssa, mutta se asu on kylläkin vain yöpuku :D)

Mutta pilateksessa yhdellä jopa minua vanhemmalla naisella oli jumpsuitti päällä. Varmasti mukava, varsinkin kun silloin oli ne talven kylmimmät ajat meneillään ja sisälläkin välillä tuuli.
 
"vieras"
Mä olen yli nelikymppinen, enkö siis saa pukeutua jo kuten itse haluan :O Onko mun pakko pukeutua lantiofarkkuihin ja napapaitaan? En kyllä mitään jakkupukuakaan huoli vapaa-ajan vaatteeksi. Eikö muka ole mitään välimuotoa kuin joko pissisvaatteet tai mummovaatteet? Ei jumalauta miten puupäistä ajattelua taas :headwall:
 
haistakaa
No onpahan taas urpo aloitus. Mitä jos tykkääkin noista aloituksen vaatteista? Niin, sit on ihan naurettava ja kaamee. Hehhehheee. Haukutaan hei kaikkien muiden vaatemakuja, ollaan tosi ilkeitä ja tyhmiä.
 
Peyote
Semmosta hametta en nyt millään löydä netistä, sellaista kudottua, missä menee siksakraitaa. Semmoinen mulla on itsellä, se on mun mielestä vähän mummohame, koska mun äiti käyttää semmosia. Tykkään siitä kyllä ja käytän tietty.:D
 

Yhteistyössä