The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28409925:
Huomenta :)

Mää olin mää eilen harmaana täällä moikkaamassa teitä :)

Hyvää juhannusta ja parempaa uutvuat kaikille :hug:

Tänään mennään siskon kaksostyttöi kattomaan :heart: Ilmaki näyttää olevan nätti, nii muksut saa peuhata sitte pihalla :)

Josko Ihq miehes on unohtanu laittaa herätyskellon kokonaan päälle?
Pikkupeipejä:heart:

Juu,ei multa hommii puutu kun tarvii tätä kämppää vielä laitella.

Oon vaan miettinyt koko yön vastaanko takasin jotain....en vieläkään tiedä.
Toisaalta sitten varmaan hyväkin juttu, että puuhastelua ja muutakin ajattelemista löytyy...vois olla tuossa asiassakin ihan paikallaan ottaa etäisyyttä ja tyhjentää päätä, sitten se ratkaisukin vois löytyä ikään kuin itsestään ja huomaamatta puhtaalta pöydältä :) :hug:

...vaan nyt sanon teille ihanaisille ihmisille, että häpödis käpödis :D :wave: - mä lähden tarttumaan kiinni noihin puuhiini, jotta saan asioita eteenpäinkin viedyksi. Loppuviikko kun on yhtä hölökynkölökyn hulabaloo- ristelilyä kuitenkin oheistoimineen kaikkineen...

Pitäkää ihanaa Valpurin- päivää :) :flower:! Ja muistakaa - ei ainoastaan tänäpäivänä vaan ihan jokaisena - teistä jokainen on todella tärkeä ja merkityksellinen ihminen :heart:

Kuulostellaan!

kahvikirahvi

perjantaina alkaa MM-kiekko =)
VOI EIIIIIII!!!!!!!!!! NÖYYYYY! Pahin painajaiseni :'( Täytyy varmaan tänä vuonna heittää töllö takapihalle ja pitää parin viikon tauko interwebistä. Joka vuosi se vaan jaksaa ärsyttää ku palsta, töllö ja facebook on täynnä lätkää :kieh:

Nyt ois munkkitaikina turpoomassa, ja pp.llä on joku kummallinen kiukkupersepäivä. Aamusta asti kauhee valivali ja vinkuvonku, yh. Lasten itku on sitte hirveetä kuunneltavaa. Varsinkin kun toinen raukka ei vielä osaa kertoa mikä sillä on hätänä, niin turhauttaa varmaan molempia :|*

VOI EIIIIIII!!!!!!!!!! NÖYYYYY! Pahin painajaiseni :'( Täytyy varmaan tänä vuonna heittää töllö takapihalle ja pitää parin viikon tauko interwebistä. Joka vuosi se vaan jaksaa ärsyttää ku palsta, töllö ja facebook on täynnä lätkää :kieh:

Nyt ois munkkitaikina turpoomassa, ja pp.llä on joku kummallinen kiukkupersepäivä. Aamusta asti kauhee valivali ja vinkuvonku, yh. Lasten itku on sitte hirveetä kuunneltavaa. Varsinkin kun toinen raukka ei vielä osaa kertoa mikä sillä on hätänä, niin turhauttaa varmaan molempia :|*
mä niin kannatan tätä! mä voin kans ihan kirjaimellisesti heittää ton telkan rokkistaramaisesti partsilta alas kun uus odottaa tuossa vieressä,paketissa tosin vielä:)

...vaan nyt sanon teille ihanaisille ihmisille, että häpödis käpödis :D :wave: - mä lähden tarttumaan kiinni noihin puuhiini, jotta saan asioita eteenpäinkin viedyksi. Loppuviikko kun on yhtä hölökynkölökyn hulabaloo- ristelilyä kuitenkin oheistoimineen kaikkineen...

Pitäkää ihanaa Valpurin- päivää :) :flower:! Ja muistakaa - ei ainoastaan tänäpäivänä vaan ihan jokaisena - teistä jokainen on todella tärkeä ja merkityksellinen ihminen :heart:

Kuulostellaan!
kiitos samoin :hug: :kiss: :heart:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä