Miten olisi huhtikuun KUVAKETJU?!

  • Viestiketjun aloittaja Kuvaketju
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="...";28332904]Olen sanonut tämän ennenkin, mutta olet ihan samannäköinen kun tuo peyote. Voisitte olla siskoksia.[/QUOTE]

Tosta kulmasta katsottuna ehkä kyllä, mutta noin muuten, mulla on aika leveät kasvot, sillä tavalla ollaan erinäköisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä..;28333552:
:O

Mun ekaluokkalainen painaa 19 kg

Mitä olen laskeskellut, oma poikani tulee ekaluokkalaisena olemaan 130 cm tai yli. :D

Paino on pojallani synkassa pituuden kanssa, ei ole ylipainoa vaan juuri sopiva. Ei mikään laiheliinikaan, roteva ja harteikas muttei läskiä ole missään.
 
Mitä olen laskeskellut, oma poikani tulee ekaluokkalaisena olemaan 130 cm tai yli. :D

Paino on pojallani synkassa pituuden kanssa, ei ole ylipainoa vaan juuri sopiva. Ei mikään laiheliinikaan, roteva ja harteikas muttei läskiä ole missään.
Meillä on kaveri myös 20kg ja pituutta saman verran suunnilleen. Kauhia järkäle.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="vieras";28401863]Sanoit olevasi 40v. Kuvan perusteella ei kyllä ikinä uskoisi. Hyvä kun 20v on täynnä. Hyvä kuva susta.[/QUOTE]

Kiitos. Juu ja olen kyllä 40v, kuvaaja on hienosti osannut häivyttää mun rypyt :D
 
"huh"
[QUOTE="vieras";28401863]Sanoit olevasi 40v. Kuvan perusteella ei kyllä ikinä uskoisi. Hyvä kun 20v on täynnä. Hyvä kuva susta.[/QUOTE]

Minusta taas hän näyttää tuplasti ikäistään vanhemmalle. Yrittää vain olla nuorempi ja se vanhentaa, säälittävää.
 
Peyote
[QUOTE="huh";28406247]Minusta taas hän näyttää tuplasti ikäistään vanhemmalle. Yrittää vain olla nuorempi ja se vanhentaa, säälittävää.[/QUOTE]

Jaa sä taas. Varmaan ajattelet, että kun postaat tän tyyppisiä kommentteja usein, muut luulee että toi on yleinenkin mielipide.
 

Yhteistyössä