Mistä johtuu, että monilla lihavilla on tosi pienet rinnat?

  • Viestiketjun aloittaja "Jiina"
  • Ensimmäinen viesti
"Jiina"
Sellaisilla, joilla on selkeästi vähintään reippaat 20kg ylipainoa ja sitten on ihan olemattomat tissit? (Joojoo ei tarvitse sanoa, että HHH koon tissit satakakskytkilosella on on hirveät, se ei ole pointti tässä)

Luulisi sitä läskiä kertyvän tisseihinkin? Näyttää kroppa oikeasti aika karsealta, kun on iiiiso maha ja sitten pienet tissit.
 
"Kaisa"
No ei se tissien koko ole ihan täysin painosta kiinni. Toiset ovat isorintaisia. Ovat hoikkanakin isorintaisia ja läskinä vielä isompirintaisia. Toiset ovat pienirintaisia.

Mulla on pienet tissit ollut aina, vaikka parhaimmillani painoa olla 122kg.
 
"Maija"
No rinnat ovat yleensä luonnostaan joko isot, pienet tai keskikokoiset. Hoikkana rintava on ehkä lihavempana vielä rintavampi, mutta hoikkana pienirintainen pysyy yllättävän usein lihotessaankin pienirintaisena.
 
Nannina
No tosi isot eivät löydä rintsikoita, joilla muokata tissit kivan näköisiksi. Ei ole olemassa kovin monessa paikkaa kauniita rintsikoita, joilla saisi nätiltä näyttävät rinnat, joissa ympärysmitta olisi 95-130
 
"Kerttuli"
Tähän asiaan kiinnitin huomiota katsoessani taannoin sinkkulaivaa, jossa oli sairaalloisen ylipainoinen nainen, mutta tissien kohdalla ei ollut kyllä yhtään mitään.
 
kaikilla tuntemilllani lihavilla on isot rinnat, paitsi miula :O tai no nythän olen suht.koht. normipainossa, mutta A-kuppi oli silloinkin kun painoin melkein 80kg.
vielä kun miula on leveät hartiat sekä taipumusta lihoa vatsasta, luulisi että tissitkin olisi isot mutta ei! :headwall: raskaana luulin olevani taivaassa, kun tissit väliaikaisesti kasvoivat C-kuppiin ja tunkivat ulos paidoista
 
Ketjun ap
kaikilla tuntemilllani lihavilla on isot rinnat, paitsi miula :O tai no nythän olen suht.koht. normipainossa, mutta A-kuppi oli silloinkin kun painoin melkein 80kg.
vielä kun miula on leveät hartiat sekä taipumusta lihoa vatsasta, luulisi että tissitkin olisi isot mutta ei! :headwall: raskaana luulin olevani taivaassa, kun tissit väliaikaisesti kasvoivat C-kuppiin ja tunkivat ulos paidoista
No sä et vielä ole mikään niin lihava. Ellet nyt tosi lyhyt ole. Tarkoitin lähinnä niitä TODELLA lihavia. Siis esim. 168cm ja 100-200kg.
 
109kg.
[QUOTE="Vieras";28387609]Ai on? Minun tuntemani paksukaiset on olleet kyllä kaikki isorintaisia. Ehkä he eivät sitten laihduta :D[/QUOTE]

En mäkään laihduta. Olen pienirintainen paksukainen.
 
"marjatta"
[QUOTE="Vieras";28387609]Ai on? Minun tuntemani paksukaiset on olleet kyllä kaikki isorintaisia. Ehkä he eivät sitten laihduta :D[/QUOTE]

Tuttujasi en toki tunne, mutta tuo voi olla enemmän mielikuva.

Voisi pitää lähes faktana, että läskit (siis oikeasti läskit 100kg ja pianavammat) ovat pienirintaisia.
 
"Pirita"
Tässä teille selvennys siihen, miksi kaikki tosi lihavat ovat ns. pienirintaisia:

Jos ylipainoa todella paljon, eli bmi yli 35 ----->

Sitä läskiä kertyy siihen rintakehään jo niin paljon, että se rintojen muoto tavallaan katoaa. Ne rinnat imeytyyy sen muun läskin mukaan. Se koko etumus on tavallana sitä yhtä ja samaa läskiä. Silloin niiden tissien muoto ja ne tissit tavallaan siis katoaa.
 
Lady Gardenea
[QUOTE="vieras";28387531]Mutta kun laihduttaa, niin se läski lähtee ekaksi tisseistä. Ylipainoiset yleensä laihduttavat, joten tissit on pienetä mutta muualta ei ole lähtenyt.[/QUOTE]

Mulla ei lähtenyt tisseistä. Rasva on poistunut muista paikoista.
 
Miseliini
En tiedä, mistä johtuu, mutta harmittaahan se toisinaan. Kun painoa on sadan kilon verran ja kuppikokoa vain hädin tuskin B, niin eihän ne tissit ole ollenkaan synkassa muun kropan kanssa :eek:)
 

Yhteistyössä