Eikö muut kärsi koiranpaskasta kaupungeissa?

• Viestiketjun aloittaja Ou shit
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä
Täälläkin koiranomistaja ja häiritsee todellakin. En ymmärrä miten voi olla niin v...n vaikeata kantaa muovipussia mukana ja kerätä ne jätökset. Todella mukavaa kun lumien sulatessa kaikki paskat paljastuu. Lenkkeily on extreme-laji meillä, koska talossa on koiranpentu ja kaikki hajut kiinnostaa.

" Kiitokset " vaan teille laiskat koiranomistajat!

"vieras"
no en nyt sanoisi et kärsin, mutta ällöttää, juurin soitin rakennusvirastoon et tulisivat putsaamaan meidän pk ryhmän käyttämän reitin, jota pitkin päivittäi kuljetaan puistoon/p.kotiin 4xpv:n aikan kun tien kumpikin laita on p:ssa ja meillä ei ole kuraeteistä missä voisi lasten varusteita putsailla p:tsa. Tuo p:vana alkaa heti pk:n ovelta parin metrin päästä ja jatkuu puiston portille saakka...

Verot ylös vain
[QUOTE="vieras";28361790]no en nyt sanoisi et kärsin, mutta ällöttää, juurin soitin rakennusvirastoon et tulisivat putsaamaan meidän pk ryhmän käyttämän reitin, jota pitkin päivittäi kuljetaan puistoon/p.kotiin 4xpv:n aikan kun tien kumpikin laita on p:ssa ja meillä ei ole kuraeteistä missä voisi lasten varusteita putsailla p:tsa. Tuo p:vana alkaa heti pk:n ovelta parin metrin päästä ja jatkuu puiston portille saakka...[/QUOTE]

Verorahoillako pesevät laiskojen paskaa?

no harmittaa kun on itsellàkin koira ja kerààn tietenkin sen jàtòkset. kun toiset ei puolestaan keràà moni ajattelee vihamiliseen sàvyyn kaikista koirista ja koiranomistajista.

lisàksi joskus siinà pussiin laittamisen yhteydessà sattuu nurmikolla astumaan toisten koirien jàtòksen pààlle alkaa jopa kyseenalaistaa omaa puhdistustoimintaansa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Verot ylös vain;28361797:
Verorahoillako pesevät laiskojen paskaa?
no näinpä, kun katujen kunnossapito kuuluu kaupungille. Kun kerta koirien omistajat ei siellä itse siivoaa lemmikin jätöksiä. Níin ja tämä paikka ei ole missään pöpelikössä vaan kerrostalojen keskellä, toimistotiloja, liiketiloja tms.

"Sirkkeli"
No jonkun verran kärsin kyllä, kun ei voi pientareella kävellä paskojen takia. Jalat kärsii asfaltilla kävelystä. Ja muutaman kerran olen astunut koiran paskaan, joka on ollut keskellä kulkuväylää. Oma koira tekee yleensä viiden metrin päähän pientareelle kikkareensa.

koiranomistaja
Vau, sähän keksitkin ihan uuden puheenaiheen! VAU!

Ärsyttää siinä missä muitakin, ei tosin enään kerta kaikki kadut on jo puhdistettu ja ei oo tapana kävellä ojissa

"..."
Ennen kun mulla oli lapsia ei juurikaan kuitenkaan haitannut, mutta nykyään kyllä ärsyttää niin paljon! Lapsethan ne siellä pientareella ja nurmikoilla leikkii, ja tosi kiva on lähes joka ulkoilukerta putsata kakkaa jostain. Ällöttävää. Mulla ei ole mitään koiria vastaan, mutta niiden vastuuntunnottomia omistajia on. Enhän itsekään tuo kakkojani yleisten teiden varsille tai ulkoilualuielle enkä heittele roskia ohikulkiessani.

Vastaaja
kyllä kärsin! Meilläkin koira ja itse paskat siivoan, mutta jotkut eivät. Kotikadulle on muuttanut nyt ilmeisesti muutama laiska koiranomistaja, koska katu ja sen penkat ovat TÄYNNÄ paskaa. Aiempina keväinä en ole tässä mittakaavassa ongelmaan törmännyt.

"vieras"
Kärsin. Haju ja näky on etovia, lenkkeily ja pyörällä ajo kuin taiteilisi miinakentällä. Jos se koira on pakko ottaa niin kyllä ne paskatkin pitäisi osata siivota.

koiranomistaja
[QUOTE="Vieras";28362002]No vau vau sullekin. Se paskan haju leijailee kuitenkin![/QUOTE]

no joopa joo. että tuolla ulkoilmassa kovin haisee koiran kikkareet. joopa. on mullakin hei iso klyyvari mutta enpä oo huomannut. hanki oikeita ongelmia niin ei tartte keksiä.

huup
Kunpa ne kakat oliskin vaan siellä ojassa. Jostain syystä nyt on näkynyt paljon läjiä ihan jalkakäytävällä ja häiritsee kyllä paljon kun on lenkillä. Koko ajan saa kierrellä liiskaantuneita läjiä.

vieras koiranomistaja
Olen koiranomistaja ja kyllä kärsin koiran peestä kaupungissa. Mun koira käy metsässä tai pitkällä pientareella tarpeillaan, ikinä ei p.sko jalkakäytävälle ja jos niin tekisi olisi mun velvollisuus ne tarpeet korjata.
Koiran omistajalla on mun mielestä velvollisuuksia ja siihen kuuluu huomaavaisuus muita ihmisiä kohtaan koiran tarpeiden huomioimisessa.

koiranomistaja
[QUOTE="vieras";28362040]Sun norsun kärsän koko ei kerro millainen hajuaisti sulla on. Ilmeisesti huono tai sitten elät paskan keskellä ja kärsäsi on tottunut lemuun.[/QUOTE]

Yritäppä nyt muotoilla toi lausees vielä HIEMAN loukkaavammin, toi oli vähän liian asiallista.

Minulla on normaali, ehkä jopa normaalia parempi hajuaisti enkä todellakaan elä paskan keskellä, päinvastoin. Silti en ymmärrä miten about 1-5 kk vanhat kuivat koirankikkareet mukamas haisee niin paljon jostain ojanpohjalta, ulkoilmassa. Johan tuolla tänäänkin taas tuulee niin että hiukset sojottaa kaakkoon.

Koiranpaska haisee tuoreena, ei enään kuivuessaan ja jäädyttyäänkin välissä. Kadut on kuivat, putsatut, samaten alkaa olla pientareet kuivat. Joten joo, en tiedä mistä puhutte. Vai kävelettekö nelinkontin siellä ojanpohjia pitkin?

"Vieras"
Minulla on koiria eikä ole kyllä koskaan koiranpaskat häirinneet!? En edes huomaa moisia, harvemmin kai niitä keskellä katua on.. En tosin asu missään kaupungin ytimessä. En itse kerää koirien jätöksiä, mutta koirani käyvät metsässä/ojissa tarpeillaan, menevät AINA omatahtoisesti kauas esim. tiestä.
Roskien heittäminen maahan niinkin häiritsee, ne kun eivät mihinkään katoa, toisin kuin esim. jätökset.

Kyllä on taas ihmisillä ongelmat, joka asiasta tehdään kauhea numero ja jaksetaan valittaa. Keskittyisitte joskus niihin elämän iloisiin asioihin ja vaikka siihen ulkoilun iloon sen sijasta, että kuljetaan nokka kohti maata ja lasketaan koiranpaskojen määrää.

Yhteistyössä