Opettaja käärii koulussa 11v tyttöäni mattoon!!! "vaaraksi itselleen, ja muille"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laiminlyöntiäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laiminlyöntiäkö?

Vieras
11v tyttäreni siirrettiin koulukiusaamisen ja keskittymishäiriöiden vuoksi erityisluokalle, jotta hänen oppimiselleen voidaan antaa enemmän aikaa, ja tyttö saa käydä koulua rauhassa, ilman että kiusaajat ovat samalla luokalla.

Tyttäreni on kertonut useita kertoja, että opettaja käärii häntä mattoon koulussa, jos hän käyttäytyy huonosti. Olen kysynyt asiasta opettajalta, ja opettaja kertoi että "Asia pitää paikkaansa. Tämä on hyvä keino rauhoittaa lapsi, jos hän voi omalla käytöksellään aiheuttaa vahinkoa itselleen tai muille."

Tyttäreni ei kuitenkaan ole fyysisesti väkivaltainen, on vain paha suustaan (ei kotona, mutta koulussa). Eilen sitten menin hakemaan tytärtäni koulusta, kävelin luokaan asti, ja näin tyttäreni luokan lattialla käärittynä sisälle isoon lattiamattoon. Opettaja piti kiinni matosta, ettei tyttö päässyt pois maton sisältä, ja tyttö itki, kiroili ja huusi.

Kun vaadin opettajalta asiaan selitystä, opettaja sanoi tytön alkaneen pelleillä kesken tunnin, ja kun opettaja oli yrittänyt rauhoitella, niin tyttö oli juossut luokassa ympyrää opettajaa karkuun. Kun opettaja sitten oli saanut tyttäreni kiinni, tyttö oli yrittänyt rimpuilla irti opettajan sylistä, jolloin opettaja oli päättänyt kertomansa mukaan kääriä tytön mattoon..

Tyttö on itse kertonut, että hän rimpuilee opettajan otteesta siksi, koska opettajan kosketus ja läsnäolo tuntuu inhottavalta ja pelottavalta. Opettaja on myös kuulemma useasti ottanut tyttäreni syliin, (huom, 11v tyttö!!) kun tämä on rimpuillut, ja kietonut kätensä sekä jalkansa tyttäreni ympärille kuulemma "pitääkseen hänet paikallaan."