kaulapoimuihin uppovat halterneck-topin narut, liivittömyys, crocsit.. jatkakaa listaa TYYLITTÖMÄSTÄ

  • Viestiketjun aloittaja "Nina"
  • Ensimmäinen viesti
"Nina"
kesäpukeutumisesta! omasta mielestäni ylipäätään kaikki topit pitäisi kieltää, kun kainalo&selkäläskit vain tursuaa & allit hyllyy.. ja sitten se liivittömyys! ei ole seksikästä, kun palanutta rintaa & valkoisia käsivarsia esittelevä matami kiskoo epätoivoisesti tuubitoppia rukkasten peitoksi.. tai kun ylipäätään ne tissit hyllyy mahan päällä :x samoin JENKKIHUIVIT pään ympärillä, kuka niin kehtaa liikkua kotipihaa kauempana? ja mikrosortsit/farkkuminihame sänkisten, sellulliittisten, töppösäärien peittona+ leikkaamattomat varpaankynnet & korppuiset kantapäät.. hyi kun odotan kesää taas kauhulla!
 
"poikia3"
Aika iso kauhistus ovat paidattomat miehet terasseilla.

Liian pienet vaatteet.

Yliblondatut hiukset, liiotellut meikit - tyyliin Tuksu. Ylipäätään keinotekoisuus - niin että kaikki menee yli ulkonäössä.

Pitkät hapsottavat hiukset, sellaiset, joista olisi pitänyt leikata jo 20 senttiä sitten kaksihaaraiset pois.
 
timmi
Kaikkien yli 50-kiloisten tulisi vetää joku teltta päällensä, onhan se nyt helvetin hävytöntä jos joku läski nauttii kesästä ja vielä vähissä vaatteissa. Hikoilkoot teltassaan mokomat punkerot.
 
"vieras"
Mua inhottaa naisten paljaat navat ja napakorut (no uimarannoilla toki siedän bikinejä)! Samoin huuli- ja nenälävistykset on karseita, mutta ne ei kai enää ole muodissa (kaverilla oli kerran nenäkorun vieressä iso finni, isompi kuin se koru :D :x )

Pitkät säärikarvat asun kuin asun kanssa :x
 
En mä jaksa ikinä seurata ketään niin tarkkaan, että havaitsisin sillä jotakin ällöttävää. Vaatteet päällä on suotava kulkea kesälläkin. Alaston on siis ainoa joka keskellä kaupunkia voi aiheuttaa minussa jonkinlaisen ihmetyksen.
Peesaan. En siis todellakaan ikinä oo kattonu kenenkään säärikarvoja tai korppuisia kantapäitä. Pienet on ihmisten murheet...
 
En mä jaksa ikinä seurata ketään niin tarkkaan, että havaitsisin sillä jotakin ällöttävää. Vaatteet päällä on suotava kulkea kesälläkin. Alaston on siis ainoa joka keskellä kaupunkia voi aiheuttaa minussa jonkinlaisen ihmetyksen.
Enpä jaksa itsekkään seurata, mitä toiset ovat päälleen pukeneet. Nautin omasta elämästäni, en kyyläämisestä. Alastomiakin on tullut "keskellä kaupunkia" nähtyä, sen pahemmin noteeramatta. Lapsille piti tuumata, että sille on mahtanut tulla kuuma. :LOL:
 
"vieras"
No siis mulla tuli kyllä ap.n kirjoittamista asioista vain mieleen että eihän nuo nyt liity niinkään kesään kuin siihen että ihmiset eivät osaa pukeutua oman vartalonsa mukaisesti.
Halterneck- ja tuubitopit, minihameet ja mikrosortsit, eihän niissä itsessään mitään vikaa ole vaan siinä jos ne pukee päälleen joku jolla ei ole siihen sopivaa kroppaa.

Ehkä se vain on että kesällä kun puetaan vähemmän päälle niin se ettei osata pukeutua oman vartalon mukaisesti, se näkyy varmaan selvemmin.

Korppuiset kantapäät ja leikkaamattomat varpaankynnet ällöttää kyllä minuakin. Ja en laita crockseja jalkaan kuin omalla pihalla, harvemmin sielläkään kun en niistä kauheasti tykkää.
 
"Oman tien kulkija"
Meikä elää omaa elämäänsä myös kesäaikaan. En jaksa kauhistella, hämmästellä mitään enkä ketään. Jos jotain liian ällöä sitten sattuis näkökenttään niin osaisin kyllä kääntää pääni pois ja sekin ikävyys olis sillä selätetty. :D
 
Miten joku jaksaa kuluttaa aikaansa kyttäämällä toisten vaatetusta :D
Mulle on ainakin yks hailee, minkälaisissa vaatteissa muut kulkee - ja sama myös toisinpäin. En välitä mitä muut ajattelevat minun vaatteistani :cool:
 
"Mie"
Mulle on ihan sama mitä "normaaleilla" ihmisillä on kesällä päällä, ei haittaa topit, croksit tai legginssit. Mutta, läskit ihmiset on sitten asia erikseen...tai tarkennan vielä, että sellaiset läskit jotka ei osaa pukeutua omaan kokoon, vaan tunkee väkisin jonkun M kokoisen mekon päälle, vaikka olisi oikeasti kokoa XL. Semmosen ku näkee niin pakko vaan kääntää pää toiseen suuntaan ettei leksa lennä.
 
Io
3/4-pituiset leggingsit. Etenkin, jos lahkeensuussa on pitsiä, tai jos pöksyt on valkoiset (ja vähän läpinäkyvät...).

Halterneck-toppien tai -mekkojen alta pilkistävät rintsikoiden olkaimet. Jotkut jopa pukevat halterneck-topin alle tavallisen topin, ei sekään näytä hyvältä.

Silikoniolkaimet. Farkkuminarit. Jenkkihuivit on myös kauheita. Sukat sandaaleissa (näitä näkee usein miehillä).

Auringossa (useampaankin otteeseen) kärvähtänyt punakka iho, liika paljastelu (tyyliin tissivakoa näkyy sellaiset 20 cm tai persposket vilkkuu tunikan alta), rehottavat ihokarvat, liian pienet vaatteet ja huonokuntoiset jalat kesäkengissä eivät hivele silmää.
 
Peyote
Mitkä kainalo ja selkäläskit?
Mitkä allit?
Mikä ihmeen palanut rinta, mitkä ihmeen rukkaset?
Mitkä hyllyy ja minkä päällä?
Mitkä ihme selluliittitöpöt ja leikkaamattomat varpaankynnet ja hoitamattomat kantapäät?


Onko sulla ap oikeesti noin huonosti asiat? Meillä muilla ei.
 
rietas
Joskus ylilyönnit tai mauttomuudet vaan pistää silmään, vaikka omat asiat olisivat paremmin kuin hyvin ja elämässä parempaakin tekemistä kuin kyylätä muita. Kyyläämättäkin kun näkee kaikenlaista, onhan meillä silmät päässä.
 
Joskus ylilyönnit tai mauttomuudet vaan pistää silmään, vaikka omat asiat olisivat paremmin kuin hyvin ja elämässä parempaakin tekemistä kuin kyylätä muita. Kyyläämättäkin kun näkee kaikenlaista, onhan meillä silmät päässä.
Tämäkin taas riippuu miten asiaa katsoo. Minä näen uuden mahdollisuuden sinä ylilyönnin. Siksi en kiinnitä huomiota turhanpäiväisyyksiin.
 
"hallittu kaaos"
Harvoin itse kiinnitän huomiota negatiivisessa mielessä ihmisten pukeutumiseen.. joskus pisti silmään ylipieneen playboy-pupu toppiin ja todella miniin minhameeseen pukeutunut, pitkällä raskaana oleva nainen bussissa, mutta muuten ei kamalasti ole kyllä jäänyt mieleen tyylimokia. Eri ihmiset pukeutuu eri tyyleillä ja usein lähinnä ihastelen jotain nättejä mekkoja tai väriyhdistelmiä ym.

Yksi mitä olen ihmetellyt on t-paita tai pitkähihainen minkä tahansa mekon alla, suosittua erityisesti mammojen keskuudessa. Miksi "pilata" kaunis mekko tunkemalla sinne paitaa alle? Jotenkin tulee "ylisivelliset" ihmiset mieleen, ettei voi kesäkuumallakaan paljastaa vähän olkapäitä tmv.
 
"vieras"
Ilman paitaa kaupungilla. Siinä menee raja. Korput kantapäätkin on semmoinen juttu, että jos ne on ja niitä ei mitenkään saa hoidettua, niin umpikengissäkö se pitäisi koko kesä olla?
 

Yhteistyössä