Näettekö naisen pyörivän myötä- vai vastapäivään?

"..."
Mä ainakin huomasin kun se kuva vaihtui äsken kun tarpeeksi kauan odotin. Se vaihtuu juuri silloin kun ilmassa oleva jalka menee toisen jalan taakse niin on vaikea huomata vaihtumista.

kfkfkf
[QUOTE="...";28333811]Mä ainakin huomasin kun se kuva vaihtui äsken kun tarpeeksi kauan odotin. Se vaihtuu juuri silloin kun ilmassa oleva jalka menee toisen jalan taakse niin on vaikea huomata vaihtumista.[/QUOTE]

Eikä mitenkään voi olla mahdollista, että sun mielessä se etummainen jalka vaihtuukin takimmaiseksi :D

"Vieras"
Ei tuo suunta vaihdu. Myötäpäivään pyörii. Mä jollain tavalla yritin jopa kääntää sen väkisin ja kuvitella, miten se suunta vois vaihtua, mutta ei... Myötäpäivään pyörii, eikä suunta muutu, vaikka tuijottais kuinka. Mulla ei varmaan ole sitten lainkaan sitä vasenta aivopuoliskoa :D

"Kukka"
Eihän kyseinen kuva voi näyttää siltä kuin se pyörisi toiseen suuntaan ellei se todella ala pyöriä toiseen suuntaan. Kuva vaihtaa suuntaa harvakseltaan. Enimmäkseen se pyörii myötäpäivään. Naisen oikeanpuoleinen jalka on ilmassa koko ajan ja tästä asia on helppo tarkistaa.

Kaikkeen sitä ihminen haksahtaa :DDD

"Kukka"
[QUOTE="vieras";28333889]Minä näen sen pyörivän vain myötäpäivään. Sitä tuntuu olevan joillakin vaikea hyväksyä :D[/QUOTE]

Kestää melkoisen kauan ennen kuin kuva vaihtuu. Vastapäivään pyörivässä on vasen jalka ylhäällä. Tämä on täysin selvä asia eikä tuollainen pyörimissuunta silloin kun kuva on noin selvä, voi olla mitään epäselvää. Mutta ihmistä on helppo juksata.

Odotapa tarpeeksi pitkään.

"Kukka"
Tuostahan näkee ihan selvästi, että nainen muuttaa suuntaa pyörittyään tietyn aikaa. Mitään tekemistä sillä ei ole aivopuoliskojen kanssa. Hyvät naiset, teitä on huijattu :)
Niin, tämä on aika hupainen ilmiö, että itsestäänselvä asia saadaan joksikin ihan muuksi mitä se on. Enimmäkseen tyttö pyörii myötäpäivään, mutta hetkittäin se pyörii vastapäivään. Vastapäivään pyöriessä vasen jalka on ylhäällä, myötäpäivään pyöriessä oikea jalka. Pyörimissuunnan näkeminen toisin on täysin mahdotonta - eli tyttö näyttää pyörivän juuri siihen suuntaan mihin se kullonkin pyörii.

Saan sen vaihtumaan ihan miten päin tahansa ja mies sanoi myös, että vaihtuu koko ajan. Testattiin yhdessä ja ihan sikin sokin meni vaikka kuinka tuijoteltiin, ei osunut suunnan vaihtuminen kertaakaan samaan. Niih.

"vieras"
Myötäpäivään aina vaan, ihan sama kuinka kauan tuijottaa. Kyllä mä omia silmiäni uskon ennemmin ku jotain palsta-akkoja, jotka väittää kivenkovaan mun näkevän väärin :LOL:

Yhteistyössä