Miten olisi huhtikuun KUVAKETJU?!

  • Viestiketjun aloittaja Kuvaketju
  • Ensimmäinen viesti
"hanna"
eli tuikitavallisen näköinen suomalainen ei saa meikata vahvasti ? :headwall: sehän olisikin hurmaava näky kun olisi kynähame, korsetti & korot.. ja sitten kirjava iho, olemattoman vaaleat ripset, punottavat silmäkulmat & mustat silmänaluset! tahdon meikata pukeutumistyylini mukaan, jos palsta ei pidä niin ei voi mitään
Eiiiii. Missä kohtaa mä sanoin ettet saa meikata ollenkaan? Mä en voi sille mitään ettei mulla tule mikään fiftarityyli sun meikistä mieleen, vaan lähinnä yksi meidän yläasteella ollut tyttö joka kovasti halus olla gootti mutta taskurahat ei ihan riittäneet niihin vermeisiin, niin sitten sillä oli aina tosi halvan näköiset meikit naamassa, tee-se-itse rastapidennyksiä ja itse kokoon kursittuja vaatteita. Sellainen on jokaisen ihmisen silmään enemmän rumaa kuin kaunista.
 
"hanna"
poistin kuvani, eipähän ole miun pottunokat & meikit kiusaamassa ihmisiä..
mä haluisin ainakin sanoa että tarkoitukseni ei ollut missään nimessä kiusata, haluaisin vaan niin kovin että myös sä voisit oppia näkemään itsesi sellaisena kuin me muut nähdään. En todellakaan tarkoittanut mitään pahaa, vaan lähinnä kerroin miksi tuollainen meikki ei sulle MUN MIELESTÄ sovi ja millainen olisi parempi. Jos siitä saat väännettyä mun tarkoituksekseni vaan loukata sua ja että mä olen joku perskärpänen, niin tosi surullista. Mun kannaltani siis. :(
 
[QUOTE="hanna";28331340]mä haluisin ainakin sanoa että tarkoitukseni ei ollut missään nimessä kiusata, haluaisin vaan niin kovin että myös sä voisit oppia näkemään itsesi sellaisena kuin me muut nähdään. En todellakaan tarkoittanut mitään pahaa, vaan lähinnä kerroin miksi tuollainen meikki ei sulle MUN MIELESTÄ sovi ja millainen olisi parempi. Jos siitä saat väännettyä mun tarkoituksekseni vaan loukata sua ja että mä olen joku perskärpänen, niin tosi surullista. Mun kannaltani siis. :([/QUOTE]

en tarkoittanut sinua, vaan noita paria tapausta tuossa yläpuolella.. esim. tuota kyltinheiluttelijaa. toisin tyyppien touhu alkaa olla niin koomista, että vaikea ottaa vakavasti :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä