The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomeneja kaikille! Meikä lähtee tästä kohti kouluhommia kohta :) Huomenna saatan päästä äitille kylään ja sitä kautta kotiparturiin sitte. Tukasta lähtee ainaki puolet :cool:

Hauskaa päivää :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
huomenta :flower:

ettei vaan ihqulla ole tekopeliä kun ei huvita kaverin partyihin...
No oliskin..tää vaan on niin tätä, ensin pitää miettiä ja arpoa mennäkkö vai ei, ja sitten tulee jotain tämmöistä, päättää miun puolesta.

Fami, joo nää hiukset nyt on erinäköiset kuin aiemmin..tosin sanoinkin siel että saa niissä näkyä että jotain on tehty :) En vaan osaa laittaa näitä(kään) mitenkään. Kampaaja käänsi hienosti suoristuraudalla latvat, mie varmaan polttaisin vaan sormeni..
 
No oliskin..tää vaan on niin tätä, ensin pitää miettiä ja arpoa mennäkkö vai ei, ja sitten tulee jotain tämmöistä, päättää miun puolesta.

Fami, joo nää hiukset nyt on erinäköiset kuin aiemmin..tosin sanoinkin siel että saa niissä näkyä että jotain on tehty :) En vaan osaa laittaa näitä(kään) mitenkään. Kampaaja käänsi hienosti suoristuraudalla latvat, mie varmaan polttaisin vaan sormeni..
varmaan itekki arvaat että mä vaan kiusasin :heart:
 
H-U-O-M-E-N-T-A-!

Voi taivas ku väsyttää. Otin sellaset 3,5h tirsat, en uskalla nukkuu kauempaa, ettei mee yöunista sitte pois, kun sit tulee huomisesta päivästä tuskaa. Kohta oon juonu pannullisen kahvia ja siltiki tahtoo silmä valua kiinni, mut sinnikkäästi mä tässä koitan vaan pysyä hereillä. Aattelin, että josko suihkuun menis tästä ja sit ehkä käymään jossain, josko pysyis paremmin hereillä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28326198:
H-U-O-M-E-N-T-A-!

Voi taivas ku väsyttää. Otin sellaset 3,5h tirsat, en uskalla nukkuu kauempaa, ettei mee yöunista sitte pois, kun sit tulee huomisesta päivästä tuskaa. Kohta oon juonu pannullisen kahvia ja siltiki tahtoo silmä valua kiinni, mut sinnikkäästi mä tässä koitan vaan pysyä hereillä. Aattelin, että josko suihkuun menis tästä ja sit ehkä käymään jossain, josko pysyis paremmin hereillä :D
Huomenta vaan, määki just heräsin :snotty:

Konsti on se, että pitää olla koko ajan jotain pientä tekemistä. Jatkuvaa muttei liian raskasta nii pysyy vireystila yllä, noin niinkun periaatteessa ainaki.
 
Huomenta vaan, määki just heräsin :snotty:

Konsti on se, että pitää olla koko ajan jotain pientä tekemistä. Jatkuvaa muttei liian raskasta nii pysyy vireystila yllä, noin niinkun periaatteessa ainaki.
Jeps. Mut miten sitä jaksais alottaa jotain pientä tekemään? :D Ei vaan, nyt alkaa jo helpottamaan tää suurin väsymyksen tunne. Eiköhän tää tästä, yks päivä mee vaikka päällään seisten :)
 
IhanaValo
Huh, jokohan uskaltais sanoa..olo tuntuu hiukan paremmalta. Äitini epäili että tää johtuu tuosta antibioottikuurista mutta kuopuksen massu tuntuu olevan sekaisin kans joten kaipa tää jotain muuta on. Syötiin pinaattikeittoa eikä oo ainakaan vielä tuntunut mahassa pahalle, ei ees mörissyt.:) Jos ketään kiinnostaa, skipatkaa jos ei.
 
Huh, jokohan uskaltais sanoa..olo tuntuu hiukan paremmalta. Äitini epäili että tää johtuu tuosta antibioottikuurista mutta kuopuksen massu tuntuu olevan sekaisin kans joten kaipa tää jotain muuta on. Syötiin pinaattikeittoa eikä oo ainakaan vielä tuntunut mahassa pahalle, ei ees mörissyt.:) Jos ketään kiinnostaa, skipatkaa jos ei.
Toivottavasti alkaiski helpottaa, mahavaivat on niin inhottavia :hug:
 
Oonko mä tyhmä, vai tyhmä? Vääntäkää mulle rautalangasta, kun mä en nyt oikeen käsitä tätä asiaa...

Eli:

Olla jotakin mieltä asiasta = mielipide? eikö?

Kuitenkin eräässä keskustelussa toivotaan, ettei olis jotain mieltä, vaan mikä on sun mielipide, vaikka siis nehän on sama asia. Eikä mun jakeluun nyt mene se, että miten voi antaa mielipiteen jostakin asiasta, josta ei pitäisi olla mitään mieltä. AAARRRGGHHH :D
 
kahvikirahvi
Heipodei! Pp.tä kehuttiin (taas) tarhassa miten on reipas poika, ja koko viikko sujunu ilman itkuakaan :heart: Ens viikolla se saaki olla kaks päivää pois tarhasta ku meillä on mp.n kanssa vapaapäivä molemmilla.

Törmäsin muute bussissa entisen kaverin veljeen :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä