Seksiasiaa, miehen kesto

  • Viestiketjun aloittaja Hennala
  • Ensimmäinen viesti
Hennala
Kauanko teillä mies panee kerralla, ja kauanko vaaditte? Kyse miehestä joka meillä kestää yleensä vain joku 15 min, ehkä joskus puoli tuntia. Jos liian hyviä asentoja käyttää niin voi tulla yhtäkkiä jopa 10minuutissa. :/ Minusta ei ole normaalia jättää naista niin vähälle jos vaan itse saa.

Alan kohta olla aivan uupunut ajattelemaan seksiä siinä mielessä että kaikki on ohi liian aikaisin. Ja tiedoksi, etten tykkää mistään kielillä lutkuttamisesta. Mielestäni miehen kuuluisi "yhtyä naiseen" eikä vain itse saada.
 
*Nyyppä
Edellinen kesti jotain 5-15 min, jonka aikana sain itsekin yleensä.

Uusi kestää helposti tunninkin, enkä aina saa, täytyy vielä hioa taitoja yhteen.


Eli ei se kesto mitään ratkaise. ;)
 
"vieras"
Tulipas sopivasti, juuri eilen katsoin jotain seksiopetusohjelmaa telkkarista ja siinä neuvottiin miten mies voi treenata vehjelihaksiaan niin että saa venytettyä orgasmin tuloa.

Siinä neuvottiin että lihas joka miehen virtsatessa saa suihkun katkeamaan niin samaa lihasta voi käyttää siihen että estää tulemisen seksin aikana.
Ja lihasta kuuluu treenata niin että kustessa tahallaan katkaisee suihkun, niin lihas treenaantuu.
Sitten kun tarpeeksi harjoittelee saa sen tehtyä seksin aikanakin.
 
Jos mies tulee liian nopeasti, niin ehkä laukeaminen tapahtuu liian harvoin?

Kun kyseessä on esim toinen kerta samana päivänä tai parin tunnin sisään, niin kestää varmaan paljon kauemmin.

Onhan noita kaikenlaisia kikkoja kestää kauemmin sängyssä. Ne vaan yleensä muuttuu miehen puolella aikamoiseksi suorittamiseksi ja estää aidon nauttimisen. Eikös olisi paljon parempi joko ottaa uusintakierros perään tai sitten hidastaa tahtia (vaikka pitää välissä taukoja)?
 
"Vieras"
Ei mun mies kestä ikinä 30 minuuttia... Yleensä varmaan alle 10 min. Silti mä saan ja seksi on erittäin hyvää. En voisi edes kuvitella jotain puolen tunnin jyystöä....
 
-.-.-
Nykyisen kanssa ei ole tullut mieleenkään miettiä sitä kestoa, mutta... ei se itse in-out kestä kovinkaan kauaa. Taisi ennätysnopeus olla krapulassa 3 työntöä ja hirveästi kiroilua :LOL:

Mutta normaalisti nopeatempoinen seksi kestää varmaan 5-15 min. ja riittää minulle oikein hyvin. Hyväilee sormin sit jos minua haluttaa enemmän. Onneksi sitä seksiä sit toisaalta saa parikin kertaa päivässä jos vain itse haluan :)
Ehkä tuo 5 minuutin pikainen ei oikein riittäisi jos kunnon puutteeseen ennättäis.

Ex oli todella rasittava maraton-panija, saattoi mennä yli 2 tuntia pelkkää jyystämistä parilla asennonvaihdolla ja se oli RASITTAVAA!!
Joskus kysyin et onko minussa jotain vikaa kun et vaikuta saavan, niin se perhana sanoi että ihan tahallaan pitkittää tätä, aaaargh! :D
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
HamHam
[QUOTE="vieras";28307595]Mun eka poikakaveri teki joku 3 työntöä ja laukes sen jälkeen aina. Nykyinen mieheni jyystää putkeen noin 15 minuuttia, ennenkuin laukeaa. Eli tuhansia työntöjä.[/QUOTE]

Melkoinen singeri! Ajatellaan vaikka että "tuhansia" on vain 2000 työntöä, tästä tulee noin 133 työntöä minuutissa eli yli kaksi läiskäystä sekunnissa. Siinä voi olla paikat hellinä, jos seksiä on useamman kerran viikossa. Toivottavasti ette käytä kortsua, voi kumi sulaa hepin varteen kitkasta!
 
"Kimu"
No sellaista perusjyystöä ei varmaan kestä kuin 1min-10min ja minäkin ehdin saada silloin, koska ollaan toki tehty jo paljon kaikkea muuta ennen sitä. Rajoittuuko oikeesti teillä seksi vain pelkkään yhdyntään? Mun paikat ei edes kestä mitään puolen tunnin tai tunnin jyystösessioita.
 
Melkoinen singeri! Ajatellaan vaikka että "tuhansia" on vain 2000 työntöä, tästä tulee noin 133 työntöä minuutissa eli yli kaksi läiskäystä sekunnissa. Siinä voi olla paikat hellinä, jos seksiä on useamman kerran viikossa. Toivottavasti ette käytä kortsua, voi kumi sulaa hepin varteen kitkasta!
"Kahta en kestä, naisten kitinää ja kumin käryä" :D
 
"Heluna"
Niin tämä oli yksi ongelma suhteessamme, minä söin e-pillereitä,kärsin siis limakalvojen kuivuudesta, ekat 5minuuttia,sit ehdin nauttii muutaman minuuti ja päästä kunnolla vauhtiin niin jo laukesi mies.. Eli mä sain e-pillereistä kaikki haitat,mies kaikki hyödyt! Sit ku seksiä oli vielä pari kertaa kuussa... niin mä sain tyydytyksen ehkä joka toinen tai joka kolmas kuukausi, lopulta alkoi suoraan sanottuna lievästi vituttaa kun tuntui että minä en saa seksielämästä yhtään mitään.

ai että mies voi sitten ottaa uusiksi,no eipä sitä kiinnostanut,mutta eipä sillä kovin terve seksuaalisuus tainnut olla!
 
Tunti on liikaa
Yleensä nämä jotka kerskailee naivansa tunnin putkeen, jos toisenkin, ovat niitä joilla on tarve pullistella ja jotka eivät ilmeisesti osaa katsoa kelloakaan. Kyllähän normaali yhdyntä vie aikaa sen 5-15 minuuttia. Eihän kukaan jaksa sellaista kanimaista työntelyä, kyllä siitä menee puolen tunnin jälkeen jo maku ja paikatkin alkaa kuivua.
Eräs mies kerskaili panneensa yhtenä yönä kahdeksan tuntia putkeen. Pidätimme naurua, ja salaa säälimme häntä. Surullista jos oma itsetunto on kiinni tuollaisista jutuista. Jos oikeasti olisi ollut hyvät varvit, olisi pitänyt varmasti omana tietonaan ja ollut vaan tyytyväinen.
Miten joku edes jaksaa tunnin jyystöä?
 

Yhteistyössä