Sinkkukesä vst. Kesä kultsin kaikussa?! Ajatuksia..

Oon nyt siinä tilanteessa, että ihan parin millin päässä on se, että olen onnellisesti varattu nainen....et nyt on kyl uinut sellanen kultakimpale haaviin et huh,huh, ja se on myös musta kybällä kiinnostunut, ja nyt vaan kelaan et hei tätäks se rakkaus on :heart: Ja sit on myös ihan kiva mennä kesää kohti ajatuksella, et voidaan yhdessä chillailla koko kesä biitsillä, möksällä jne. Rasvata toistemme selät ja ottaa yhdessä aurinkoa ja nauttia yhtä sidukkaa kahdella pillillä.

Sit toisaalta oon miettiny, et toisaalta kesä on myös sinkkujen kulta-aikaa...et kaikki terassilla pörräävät ihmiset saletisti ettii seuraa ja voi tavata vaiks kuinkas upeita komistuksia joittenka kans vois syntyä vaikka kuinka vakava suhde. Et tavallaan kun tässä on almost yli 10 vuotta ollut on-off suhteissa eikä ole vielä avoliittonkaan ehtinyt, niin on tottunut siihen et kesistä voi nauttia sinkkunakin. Et kesät on se vuodenaika, jolloin meitä sinkkuja arvostetaan. Onks muilla samoja mietteitä?
 
exnyx
Ainahan voit soittaa exälle ja sanoa nyxälle että exä onkin kohta nyxä. Sitten voit sanoa exnyxälle että onkin taas vaan ex. Ottaa nyxäexän takasin ja sen jälkeen katsoa kuitenkin "sillä silmällä" vielä hunajaisempaa uutta kultsia, kestä vois tulla uus nyxä. *sydän*
 
määä
"nauttia yhtä sidukkaa kahdella pillillä" ;) Ai ihanaa ;)
Voi kun mäkin olisin vielä niin nuori ja virkeä, että keksisin näille sinkkukesilleni jotain käyttöä.
Mutmut... Mikä siinä nyxässä nyt tökkii, jos kerran oot saanu jonku kiinni, ja nyt olisit jo pistämässä itse kiertoon?
 
  • Tykkää
Reactions: Marakatti
raxua ilmassa
Oon nyt siinä tilanteessa, että ihan parin millin päässä on se, että olen onnellisesti varattu nainen....et nyt on kyl uinut sellanen kultakimpale haaviin et huh,huh, ja se on myös musta kybällä kiinnostunut, ja nyt vaan kelaan et hei tätäks se rakkaus on :heart: Ja sit on myös ihan kiva mennä kesää kohti ajatuksella, et voidaan yhdessä chillailla koko kesä biitsillä, möksällä jne. Rasvata toistemme selät ja ottaa yhdessä aurinkoa ja nauttia yhtä sidukkaa kahdella pillillä.

Sit toisaalta oon miettiny, et toisaalta kesä on myös sinkkujen kulta-aikaa...et kaikki terassilla pörräävät ihmiset saletisti ettii seuraa ja voi tavata vaiks kuinkas upeita komistuksia joittenka kans vois syntyä vaikka kuinka vakava suhde. Et tavallaan kun tässä on almost yli 10 vuotta ollut on-off suhteissa eikä ole vielä avoliittonkaan ehtinyt, niin on tottunut siihen et kesistä voi nauttia sinkkunakin. Et kesät on se vuodenaika, jolloin meitä sinkkuja arvostetaan. Onks muilla samoja mietteitä?
Nyt taitaa olla tosi rakkautta, kun ei koko tekstissä exää, nyxää eikä raxua... :)
 
Olipas söpö ja pirtsakka aloitus :D oikeen odotan kesää jo kahta kauhiammin tuon myötä. <3 (vaikka pillisiiderit meneekin masuasukin myötä syksymmälle..)

Sun pitää nyt vaan miettiä, että onko ne edelliset sinkkukesät jo tarpeeksi vai vieläkö halajat lisää, silläkin kustannuksella että nykyinen unelmallinen uros sillä aikaa pakenee muihin haaveihin.. Kumpi painaa vaakakupissa enempi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28291291:
"nauttia yhtä sidukkaa kahdella pillillä" ;) Ai ihanaa ;)
Voi kun mäkin olisin vielä niin nuori ja virkeä, että keksisin näille sinkkukesilleni jotain käyttöä.
Mutmut... Mikä siinä nyxässä nyt tökkii, jos kerran oot saanu jonku kiinni, ja nyt olisit jo pistämässä itse kiertoon?
Ei mtn vikaa... :) Jtnkin vaan tosi outoo et kesää ei viettäskään villinä sinkkuna. Tietty nyt vois olla jo aika vakiintua ;D
 
Olipas söpö ja pirtsakka aloitus :D oikeen odotan kesää jo kahta kauhiammin tuon myötä. <3 (vaikka pillisiiderit meneekin masuasukin myötä syksymmälle..)

Sun pitää nyt vaan miettiä, että onko ne edelliset sinkkukesät jo tarpeeksi vai vieläkö halajat lisää, silläkin kustannuksella että nykyinen unelmallinen uros sillä aikaa pakenee muihin haaveihin.. Kumpi painaa vaakakupissa enempi :)
Jeah kyl vissiin jos aletaan seukata ennen kesäkuuta, niin sit menee vissiin koko kesä seukaten ja syssy myös jne. :heart: mut viel ku ei seukata niin kandee pohtii tällättisii jutskia myös...:D *seukkauspyyntö odotellessa* :heart:
 
[QUOTE="vieras";28292084]Siis ootatko sä, että se kysyy sulta et "alatsä olee mun kaa?" :O[/QUOTE]

Ei tartte just noilla sanoilla kysyä, mut muuten kyl mun mielestä on miehen tehtävä kysyä et aletaanks seukata nyt virallisesti ja et päivitetäänkö facebookkiin kans :)
 
"vieras"
Ei tartte just noilla sanoilla kysyä, mut muuten kyl mun mielestä on miehen tehtävä kysyä et aletaanks seukata nyt virallisesti ja et päivitetäänkö facebookkiin kans :)
Ei hyvää päivää.... siis oletko joku lammas? Mitä väliä jollakin virallisuudella on? Tai varsinkaan facebookpäivityksellä? En edes pysty kuvailemaan kuinka minusta tuntuu lukea tuollaisesta. Ajattele itse ja mene sen mukana.

Sulla taitaa olla ongelmia omakuvassa. Määrittelet itsesi sen mukaan kelpaatko jollekkin, viis siitä onko rakkautta. Liekkö rakastat, olet vain läheisriippuvainen.
 
Kyllä Sinis on oikeilla jäljillä tuossa. Mäkin luulin ettei neljääkymppiä lähestyessä enää erikseen tarvis sopia että "alakko nää mua". Että asiat menis niinku omalla painollaan.

Mutta sä voit olla vaikka kuukausia tapaillut jotain miestä, ja sit sun suusta livahtaa kohtalokkaat sanat: tää meidän suhde.
Ja BUM...
Kaikki tapahtuu kuin hidastetussa filmissä. Soppakulho tipahtaa miehen käsistä lattialle, leuka valahtaa rintaan, ja mies jähmettyy kuin peura valokiilassa. Suusta tulee sellaista mörinää (kuten hidastetussa filmissä) "MMIIKÄÄÄ SUUUHHDEEE".

Mies alkaa hermostuneesti selitellä, kuinka hän haluaa edetä hitaasti, eikä hän ole katsonut teidän olevan suhteessa. Te vain pidätte keskenänne hauskaa, ja olette vapaita menemään jos kohdalle sattuu joku muu kiinnostava.

Samoin tuo facen parisuhdestatus on kyllä tärkeä merkki. Niin kauan kuin mies ei merkitse olevansa parisuhteessa sun kanssa, hänellä on verkot vedessä.
Mäkin häpesin viimeisintä kumppania niin, etten tasan olisi tunnustanut facessa olevani jo neljättä vuotta parisuhteessa. Tai oikeastaan sellaisessa vaikeasti määriteltävässä suhteessa, koska mä en koskaan tiennyt haluanko tavata tyyppiä enää yhtään kertaa, ja luultavasti olisin vaihtanut justiinsa jos joku kiinnostava olis sattunut kohdalle.
Niinpä mä piilotin koko statuksen.

Eli nää asiat on paras tiedostaa ja tsekata jossain vaiheessa, ja myös kysyä mieheltä onko sillä joku toinenkin, ettei sitten tarvi syyttää itseään kun jossain vaiheessa selviää että sillä on "aiempia sitoumuksia". Ja kun sä kysyt että miksei se sanonut mitään, niin vastaus on viaton "ethän sä kysynyt".

Se mulle ei ole vielä selvinnyt, että mikä on se oikea aika kysellä näistä seukkaamisista. Olisko että jos kolmessa kuukaudessa miehelle ei ole selvinnyt haluaako se olla yksinoikeudella sun kans, niin joutaa mennä. Aiemmin kyseltäessä taitaa ottaa ison riskin että ne pelästyy ja katoaa.
 
lucifer
[QUOTE="minä vaan";28293002]Lucifer: sä oot mun idoli. :)

Eilen jo kohdattiin monessa ketjussa ja oltiin melko samoilla aalloilla. :)

Pitäiskö itsekin kirjautua...[/QUOTE]päivä vain pahenee....
 

Yhteistyössä