No kyllä sä ainakin neuroottinen oletVoi herranjumala, oikee ootin että millon joku sanoo mun olevan provo ?
Mun ei tarvi todistella tänne mitään, tää kaikki on ihan totta mitä tänne oon kirjottanu!
Luuletko tosiaa et kirjottaisin ja keksisin omast päästä noin pitkän alotusviestin ja jaksaisin roikkuu tääl sivuil 3 päivää?
Luoja paratkoon...
Tottakai olen?!!No kyllä sä ainakin neuroottinen olet
Tähän itsekin päädyin joitakin päiviä sitten.. ei vaa jaksa koko ajan miettii tät!Ei kai se auta kuin odottaa ja jättää asian muhimaan. Selkiää sitten joskus.
Samat toimenpiteet on tehtävä jotta pääsee lääkärille, oli ikää sitten 17v. tai 37v.On erittäin vaikeeta näin 17-vuotiaana alkaa toimimaan yksinään ja varaamaan aikoja ja vielä pitäis yksityiselle soittaa ja saada sitä varten rahaa...
ihan oikeasti sä olet vielä niin lapsellinen että mä toivon sydämestäni ettet sä saa lapsia vielä vuosiin. Se hyvä puoli tuossa sun höösäämisessä nyt ainakin on, että poikaystäväs osaa olla extratarkka ehkäisyn kanssa tästä eteenpäin kun tajuaa että sä yrität raskautua häneltä paljoa kyselemättä.Jos oon raskaana niin ihanku sossu ja kela jättäis minut ihan oman onnen nojaa?
Jos se vauva syntyis ennen syksyä, ni eikö alaikäsenä saa vielä jotain ekstraakin kun on lapsi?
Lisäks siinä vaiheessa myös sukulaiset ja vanhemmat osallistuis meidän elämään!
Ja mun mielestä ei ole mitenkään erikoista ettei 17v ole töitä = omaa rahaa..
Mul menee hermo koko hommaa ku en itekää tiedä mihin uskoo, katon mitä siel keskiviikkon sanotaa ja jos se ei huomaa mun vatsas mitään outoa, teen vielä yhen raskaustestin ja sit unohan koko asian!
Kiitos kaikille jotka tähän on vastannu ja yrittäny auttaa
ihan oikeasti sä olet vielä niin lapsellinen että mä toivon sydämestäni ettet sä saa lapsia vielä vuosiin. Se hyvä puoli tuossa sun höösäämisessä nyt ainakin on, että poikaystäväs osaa olla extratarkka ehkäisyn kanssa tästä eteenpäin kun tajuaa että sä yrität raskautua häneltä paljoa kyselemättä.
Noh, mistään ei tietysti voi olla 100% varma, mutta sanotaan nyt vaikka näin, että oon seurannut sua yhellä toisella sivustolla, ja laskin 1+1=2 Enempää ei tipu.Jännää että kaikista suomen 6 miljoonasta ihmisestä arvaat kuka olen.