Eli ei tartte sentään Lappiin saakka lähteä, jos niitä haluaa nähdäAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28209650:Riihimäellä näkyy komiasti =)
Ei ne nyt kuiteskaan lapin revontulien veroisia ole. Sellaisia vaaleita hailuja nuo on.Eli ei tartte sentään Lappiin saakka lähteä, jos niitä haluaa nähdä
Voi kuule, moiset haaleat hailut kelpais mulle komiasti. Vaikkei ne yhtä upeita olisikaan, niin voisin ainakin sanoa nähneeni niitä.Ei ne nyt kuiteskaan lapin revontulien veroisia ole. Sellaisia vaaleita hailuja nuo on.
Eli ei tartte sentään Lappiin saakka lähteä, jos niitä haluaa nähdä
ei täälläkään (Riihimäellä ) kaikki niitä nää, täällä meillä on vähemmän valaistusta ni näkyy hienosti, keskustassa taas ei näy.Kyllä Pk-seudultakin kantautuu viestiä, jotta ovat sielläkin nähneet niitä
Höh, yritin kurkkia ikkunasta ulos, mutta näkyy vain tummaa taivasta : /Mä näin juuri elämäni ekat revontulet, kiitos ap muistutuksesta!
Ainakin täällä Jämsän ja Mäntän rajalla näkyi isoja.
Toivottavasti kohta tulee uusia. Mulle riitti nähtävää kymmensisen minuuttia, sitten hiipui. Vilkaisen vielä ennen maatamenoa. Ulko- ja katuvalot pilaavat kyllä jutun, mutta jos teillä on yhtään pimeää, ulos vaan.Höh, yritin kurkkia ikkunasta ulos, mutta näkyy vain tummaa taivasta : /
No tässä meidän kohdalla on melko pimeää, kun sammuttaa ulkovalot vaan.Toivottavasti kohta tulee uusia. Mulle riitti nähtävää kymmensisen minuuttia, sitten hiipui. Vilkaisen vielä ennen maatamenoa. Ulko- ja katuvalot pilaavat kyllä jutun, mutta jos teillä on yhtään pimeää, ulos vaan.