40+ so what wol.13

hieno lamppu mur mur oot taitava kyllä.
Täällä aamu alkaa valjeta ja minä jo kahvit siemaillu ja mies vielä unten mailla,likka piirrettyjä katselee.
pitäs pyykkiä kovasti laitella ja huomennna alkaa taas työviikko,kylläpäs hujahti mun lomaviikko nopeaan voi turjake sentään.
muksaa sunnuntaita naiset....Maire

Huomenta:)

Piti eilen lähtä illalla myöhään päivystykseen kun munasarjat alkoi pakotella varsinki vasen puoli ja kipu oli tosi kova:(
Ihmettelen kun ovis kipuilua ei enään pitäs olla ja alaselkä pakottelee ja jalkoja myös.. Lekuri teki tutkimuksen ja kaikki oli ok, tulehdusarvo alle kasin, pissassa oli jotain liikaa mitä en muista mut oli niin niukka näyte et pitää tänään viedä uus ja ottavat verikokeita+ raskaustestin. Pelotteli lekuri mua kohdunulkoisesta raskaudesta tietenkin ja nyt miettinyt sitä koko aamun :( ultrata täällä ei voi kun huomenna ja jos pakko olis niin pitäs lähtä toiseen kaupunkiin.
Vieläkin hieman pakottelee ja pelottaa alkaako kipu taas. Noh pitänee käydä täs aamupvällä kokeissa niin oon viisaampi:) Muksaa Sunnuntaita kakille <3

Viimeksi muokattu:
Huomenta Ihunaiset!

Mulle voisi päivitellä Oliivitar (42) kp1/28-34 yk3 Juuh, se räähkä saapui Ei tarvinnut testailla. Olipas vain ihme kierto tai sanoisinko oireileva. Koko kierron oli jos jotain kolotusta ja kuumotusta. Nyt sitten jos saisi Räähkältä vähän maltillisempaa kiertoa.

Mur-mur :kiss: Kiitos päivityksestä. Olitpas vain tehnyt hienon Taiteilija-lampun Tahtoo myös tuollaisen. Mulla valitettavasti tuo käsityöpuoli on jäänyt miltei kokonaan, välistä tytön kanssa teen jotain, lähinnä opastan... Täytyykin yrittää napata kiinnin Mur-murin kimmokkeesta :)

Marza Enpäs miekään oikein oviksen tulemisesta ja menemisestä ollut varma kun tänne olkkariin tulin ikkunoista tirkistelemään. Kävin tuolta laskureista katselemassa milloin mahdollinen munasolun irtoaminen tapahtuisi ja yllätyin kun otin tikut käyttöön. Oletin, että ovis miulla tapahtuisi aina kp14-15 tienoilla, mutta yllätys oli että vasta 17-19. Ja tietenkin kiertoja milloin ovis tulee heti menkkojen jälkeen. Sitten kun sai plussan ovistikkuun, oli ihana nähdä itsensä piinaviikot listoilla (sillon taisi olla RKKT-lista) Mitenhän sitä aikaisemmin edes osannut raskautua :LOL: Nyt olen oppinut jo kuuntelemaan kroppaani ja edes jotain pystyn sitä päättelemään. Nytkin piti vain tjottailla, mutta täällä sitä ollaan jälleen "aseistettuna" :D Ihanaa alkavaa työviikkoa sinulle! :heart: Viikonloput menevät kuin siivillä!

Tattinen Huih! Peukutukset ja kaikki varpaatkin pystyyn, että kaikki on hyvin :kiss: Oletko muuten tehnyt raskaustestiä itse? Näkyykö tuollainen kohdunulkoinen siinä? Voi surku :'( Toivottavasti vain jättifolli tekee siellä tuloaan :heart:

Plussatuulia

Kyllähän se kohdunulkoinen näkyy ihan kotitesteinkin - oletko dippaillut itse tattinen?
..toivon, ettei olisi Ku:hug:

Tuosta valaisimesta - en siis to-del-la-kaan ole mikään kasityöimmeinen, en en todellakaan!
..tuo on vain niin helppo tehdä, ihan oikiasti!..nyt ihunat tuunailemaan, varjostimiakin on joka lähtöön ja makuun.=)

Jälkeenpäin fundeerasin, että olisi tummanharmaalla pitänut nuo jalat maalailla..hmmm..no, on se tuo mustakin ihan OK.

..ja juuri huomasin, että yhdessä kohtaa hieman kuultaa se pyökin sävy mustan alta ja maali loppu tietenhin: /..no, eipä hätiä mitiä..miulta löytyi mustaa kenkälankkia - Avooot, silläpä hienosti paikkasin kohdan!:D

Oliivitar - kurja, kurja punahelma-akka kun siun luo tuli...ärrinmurrin:kieh:..olisi joutanut kiertää kaukaa..sellainen ylläri pylläri olisi ollunna pajon parempi:kiss:

Mukavaista Sunnuntai päivää ihunille, mie ajattelein leipoa pullaa!
..fiilistelen täällä itseksein koiruuksien kera - mies&poikanen läksivät mummulaan..kuuntelen(kovalla;))Jani Wickholmia.

onpas ollu ihana aurinkoinen sää meillä porvoossa ja innostuttiin ekaa kertaa viemään meidän pikkuinen luistelemaan mutta en ite laittanu luistimia vaan mies luisteli kyllä ja yritti opastaa pikkuista mutta kuten 2,5v taidon oivaltaa niin ei siitä meinannu tulla mitään seisoi vaan kuin puupökkelö paria yrityskertaa lukuunottamatta mutta eihän sitä vielä voikkaan toinen osata mutta ens kerralla jälleen jos sitä vaikka itsekkin sen kaatumisen jälkeen uskaltas laittaa luistimet jalkaan
hah hah
nooh mutta nyt jos menis katseleen kaapista jotain masuun laitettavaa
[/URL][/IMG]

mur-mur onpa kiva lamppu! Itse ikinä viitsi mitään tollaista tehdä itse.

tattinen toivottavasti ei totta tosiaan ole ku. Sulta jo kyseltiinkin mutta oletko testaillut?

marza ihana luistelukuva. <3

oliivitar paskat tädille. :( Olis saanut pysyä poissa.

Me ollaan oltu kotikonnuilla ja en ole netissä roikkunut. Olot jatkuvat, mutta testit näyttävät negaa eli tuskinpa tässä raskaana ollaan. Varmaan kohta seurataan oliivittaren jalanjäljissä. Tein tänään cb+:n kun tultiin himaan ja miten ärsyttävää että se näytti selvää viivaa kosteana mutta kuivana ei juuri mitään. Ehkä jotain häivähdystä? Mulla ne on aina toimineet oikein mutta monilla muilla temppuilleet eli siitä varmaan tässäkin kyse.

Rasittavat nämä oireet. Nyt kun mä luettelen nää tähän, niin voidaan todeta että siinähän on kaikki klassiset ja lopulta tulee täti. Jesh.

- Munasarjoihin koskee (molempiin tai vain toiseen)
- alaselkää särkee (kuin menkoissa)
- alavatsaa nippaa
- vatsassa kuplii/elohiiri
- rinnat kipeät
- väsyttää
- itkuherkkyys

Viime päivinä uusina:
- palelu
- reisiä/poskia kuumottaa
- kasvoissa/niskassa finnejä
- ajoittainen lievä pahoinvointi
- päänsärky
- nännien arkuus/kutina

Olikohan tossa kaikki? :LOL: Että silleesti. Eipä noita oireita taida tuon enempää olla olemassakaan. :p

Mä alan olemaan enemmän ja enemmän vakuuttunut että tää on vaan kropan heräilyä luomukiertoon ilman pilsuja. Katsotaan nyt milloin ne menkat alkaa. Testit kandeis suosiolla jättää nyt kaappiin.

Iltaa :)
Noh niin..raskaustesti tehtiin lekutissa nega sellainen ja kipu osottautu pissatulehdukseksi :( lääkekuurin sain ja buranaa nakellu tasasesti kun kipiä vieläkin.
Ti mennään lekuriin ja mietitään hoitojen aloitusta:) En olis uskonut että pissatulefus voi tehdä näin kipeeksi..
Peukutusta ja plussapureita ja pahoittelut täti kurjakkeista <3

Hienoa tattinen että oireisiin löytyi syy! Enpäs minäkään kyllä tiennyt että virtsiitti voi oireilla muniksissa. Toivon mukaan tauti talttuu äkkiä.

Noista mun oireista... Mähän jopa unohdin siitä jotain eli turvotuksen -> piereskely/röyhtäily, nenän älytön tukkoisuus. :D Tällä hetkellä tuntuu kyllä täysin siltä että en ole raskaana. Ei vaan ole sellainen "olo" - se varmuus puuttuu.

Huomenta! Töissä taas ja nopea katsaus omaan eloon. Eli nyt on kai mullakin ovulaatiot ohi, eikä edes tee mieli seksiä. Itse asiassa mulla ei oo varmaan pariin kuukauteen tehnytkään mieli, mutta hedelmöittymismielessä sitä on jaksanu... Voi juku - ois se kiva jos haluttas. Missä vika ja mikä mättää... Olis kiva olla viriili, mutta ei. Kai se on mullakin jotain kevätväsymystä ja lievää masennusta. Viikonloppu oli mukava, mutta taas aivan liian lyhyt!!! Nukuin pitkään kumpanakin päivänä 10-11 - IHANAA.
Nyt sitten jännäillään taas niitä kuukautisia. Ja voi hitsin hitsi - ollaan menossa 7-8.3. Ouluun kylpylään ja hokasin vasta nyt, että mullahan on silloin kuukautiset (pitäs alkaa tossa 5.3.) ... Tai jospa ei oliskaan, never know... ;)
Teatteriesitys oli hyvä; Kemin teatteri yllätti jälleen.

:) Täällä kevättä rinnassa! Hiihtolomaa vietellään lasten kanssa kauniin sään puitteissa. Suursiivousta kotona harrastelen.Hormonaalista ilmeisesti,koska yleensä ei innosta yhtään? Päivitystä katselin olisi..kp 9/30, yk 3.
Harmillisia nuo vatsavaivat kun kohdalle sattuu. Toisaalta jos lopputulos on toivottava(raskaus) niin kivutkin sietää!

• Tykkää
Reactions: Tepias
Itse asiassa mulla ei oo varmaan pariin kuukauteen tehnytkään mieli, mutta hedelmöittymismielessä sitä on jaksanu... Voi juku - ois se kiva jos haluttas. Missä vika ja mikä mättää... Olis kiva olla viriili, mutta ei.
Juuri näin mie porskutin mennä pitkään kun pienen kaipauu oli todella kova(onhan se vielähin, mutta ei niin kova enää..)..nyt kun EI tartte enää yrittää, ei lempiminenkään ole oikein maistunut..*huoks*:ashamed:

Miulla ollut kolme kiertoa hyyyyvin hiljaista masussa/muniksissa..nyt sitten tuntunut pitkästä aikaa..tänään on Kp13 ja eilen illasta oli kovastikkin tuntemuksia ja limoja..:whistle:
Illasta oli jo hilkulla, että miehen viereen köllähdän..se vaan sit jäi..mie huomenna koetan olla noheva:rolleyes:

Jospa päästäisiinkin oikianlaiseen tunnelmaan molemmat
..ehkäkä viikonlopun lomareissulla?..

Viimeksi muokattu:
tattinen - olipa hyvä, ettei ollut KU..pisutulehdus kumminhin jo pahaksi äitynyt siulla.:O
..pikaista paranemista:kiss:

Tepias - mie peukutan d=)b sen pyllärin puolesta siellä kylpyläreissulla..olishan se ihuna tuliainen kyllä.:heart:

Sirppuliini..se akan hupakko, huuuuuus:stick:..ei tartte tulla!!!
..vaan+tilalle:heart:

Marza - ihuna kuva.:heart:
..siitä se pienen jääprinsesssan ura alkaa.:)

Minttu 71 - onnekasta oviksen mettästystä.;):heart:

Nukkukaatte makoisasti ihunat..++++++unikuvia:kiss:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias ja Marza1970
Pittääpä varsin päivitellä tuntoja: rinnat hiukkasen kipeät... Sillain erilailla... Mutta eikös se aina meillä toiveajattelijoilla....? ;) Mutta jos nyt ois onni ollu myötänsä, niin mun ovulaatio sattus kohdalle 12-14. pvä edellisistä kuukautisista. Sillon oli sellasia tuntemuksia kropassa (valkovuotoa ja rinnat aristi), että vois olla ovulaatio. Ja sillon kuteminen sattu kohdilleen...
Nyt rintoja aristaa taas ja valkovuotoa esiintyy... Hmmm... Se on joko uus ovulaatiovaihe, heh, tai sit pms-oireilua, siis toi rintojen arkuus. Mutta muuten olo on hyvä, ei väsytä - pitkä valon aika piristää, ja täyskuu tekee tepposiaan; nimittäin tähän aikaan en saa unta ja nukun huonosti!!!

Heipä hei kaikki!

oliivitar voi harmi että täti kurvas kylää :hug: kovasti tsemppiä uuteen kiertoon :)

Marza ihanan näköisesti siun mies ja tyttö siellä yhdessä luistelee :heart:

Voi tattinen onhan sinulla äkänen tulehdus, pikaista paranemista sinulle :heart:

Sirppuliini HUHUU Mitäs sinun kiertoon kuuluu :confused:

mur-mur kivan lampun olet sie tehnyt, minulla ei paljon aikaa oo tuollasiin puhasteluihin. Niin ja koita päästä mukavaan tunnelmaa miehesikanssa sitten siitä mukavasti kellimään yhdessä vällyjen alle :kiss::heart:

Tsemppiä Tepias toivottavasti teillä tuo kuteminen on nyt natsannut kohdilleen ja tuottaa toivottua tulosta :heart:

Täällä tuo ovis kolkuttelee ihan oven takana... tänään tikkuun tuli jo tummaaviivaa mutta digi ei vielä antanut hymynaamaa, no eihän tuo nyt vielä mitään mutta tuo ukko kulta on taas reissun päällä plääähhh... :headwall: just tossa puhelimessa kyselin että tuleeko kulta huomenna kotiin :confused: no eihän se vielä osannut sanoo miten työkuviot jatkossa menee perskutin perskutti :mad: No jos ei nyt natsaa niin taas mennään uuteenkiertoon uudella innolla ehkästä :D

• Tykkää
Reactions: Marza1970 ja Tepias
äiskä Eipä mitään uutta. Hirveetä päänsärkyä vaan, joka on varma merkki menkoista. Toivon että alkais jo huomenna niin loppuis nää migreenit. :( Tältä erää. Aika hanurista jos joka kierrossa alkaa jo monta päivää ennen menkkoja kamala päänsärky... Oli tätä vähän pilsuillakin ollessa, mutta selkeesti pahempi nyt. Tämäkin vielä - ei paljon naurata nyt sit ilman ehkäisyä oleminen.

Plussapuhureita ja oviksen bongausta itse kullekin!

Tepias - niille "tuntoloille" lisä hehkutusta täältä..
..olispa..o l i s p a SITÄ!:rolleyes::heart:

äiskä - siellä ihan koht siltään "Oili" tulollaan, kovasti nyt vain siimahäntäisiä tallettelemaan.:p:heart:

Meillä miehen kera oli, kuin olihin sitten..:rolleyes:
..iiiiihan ihokkain, kyllä se vaan mukavaisesti rentouttaa&raukaiseepi;)..pääsee aina ihan unhoittumaan, miten namia se parhaimmillaan onhin

((muoks))..no voihan perskules, siullako äiskä mies työmatkalla..toivonhin Oilin nyt hetken viipyilevän matkallaan, niin saat miehen kotio ja simot talteen juuri parahultaisexi!..sexi sexi..juuuuh:whistle:;)

Viimeksi muokattu:
Huomaanhin..heti olen paremmalla tuulella kun..sain..:whistle:tai annoin - kummin vaan..:D..miehän melkeinpä..kehrrrrräään..hyyyrrrrrr..

Viime aikoina ehkä enemmälti olluthin miestä kohtaan..
..semmottii se elo vaan on..mutta nyt hywäinen miel:heart:..ja se jatkukooooooooon..
..kas, näin helppoa se taas oli saada kissapedosta, hyräjävä-mirri esiin..;)

Viimeksi muokattu:
mur-mur Eiköhän se tuu kun testit näyttävät negaa ja ei oo mitään r-oireita. Ei ainakaan väsytä kun kukun pystyssä vielä tähän aikaan. :D Otin tosin parin tunnin päikkärit pojan nukkuessa kun tuo perskutan pää särki niin eli ehkä sillä on syytä asiaan. :p

Peukutukset teidän lakanoiden pöllyttelylle ja sille että se oli vielä kivaakin! :)

Voi harmi Sirppuliin että tuollainen jysäri vaivaa eikä tietoo mitä tapahtuu... toivottavasti nyt kävis miten vain kunhan saat pääpipin pois: / mutta kuitenkin vielä sinullee ++++++ puhaltelen kun ei oo täti kolkutellu ovelle.

Aaahhh:heart: mur-mur kyllä vaan rakastelu rentouttaa ja saa pedon kehräämään:kiss::heart: ja ei muutakun lisää teillekin sexi..sexi..sexsiiiiii..... niin kuin se ihunaa onkin jiiiihhhuuuu:whistle::p mukavaa että sinäkin olet hyvillä fiiliksillä :D

On tää kummaa kun ukko on pois kotoota ni tää akka se ei vaan osaa ajoissa kömpii tonne petiin ja sit taas aamulla hatuttaa kun lapsukaiset heräilee ajoissa ja kömpii äitiä herättelee enkä millään jaksais nousta ylös |O

No mutta nyt täytyy kuitenki painuu vällyjen väliin joten hyviä unia ihunaiset :heart::wave:

Huomenta!

Täällä ilmottautuu Zombie. Pienimmäinen on nyt kolmatta päivää kuumeessa ja tänä aamuna kuume oli laskenut jopa 38,5 asteeseen. Päivät ovat niinkin menneet, muttä yöt ovat pyörimistä ja sylinkaipuuta pienellä Kotidiagnoosi taitaa olla vauvarokko. Jos merkit pitävät paikkansa kuume laskee tänä päivänä ja näppäintä alkaisi muodostumaan iholle. (Silloin välttyisimme Tk:n käynniltä) Toinen on ollut niin reipas jaksanut hymyilläkin :heart:

Sirppuliini pitää meitä jännityksessä! Akankutaleelle vielä kepitykset :stick: ja plussaa testiin :heart: viimeiseen asti
Mur-mur Fiilikset huokuvat tänne asti :heart:

Tattinen :kiss: huh huh, onneksi ei kohdunulkoinen!!! Miten teillä meni eilinen tapaaminen lääkärissä?

Tepias täälläkin matalapainetta petipöllytyksissä, vaikka kevättä pukkaa rintaan. Nyt kun kuukaustiset tulivat kehiin synnytyksen jälkeen, tuntuu että vain oviksen aikaan kehrättäis läheisyys Toivottavasti saat mukavan yllätyksen testiin kylpylässä :heart:

Ja nyt vaatii pieni minut omakseen. Onnea oviksen jahtaajille ja piinailijoille kosolti plussaa :heart:

• Tykkää
Reactions: Tepias
Menkkakivut jatkuu ja pahenee - oletettavasti iltaan mennessä alkaa. Koko ajan sellainen olo et jotain lorahtelee jo mut ei. Voi luoja sentään näitä ekoja menkkoja - aikamoista myllytystä.

oliivitar toivottavasti pienen olo paranee pian. Se on niin kurjaa kun pikkuinen sairastaa. :(

Yhteistyössä