missä näin kallista? Ite kävin medilaserissa espoossa hintaa oli 3v sitten 27003700 euroa suunnilleen
ei voi tietää tuleeko ikänäköä, ja jo tuleekin niin silloin sun näkö on silti paljonKannattaako likinäköisen -4 39v enää leikata silmiänsä? Olen ymmärtänyt että ikänäkö tulee muutaman vuoden päästä ja rillit saa taas käyttöön.
Mehiläisessä. Mulla oli aika varattuna medilaseriin mutta vaihdoin sen tuohon kalliimpaan versioon.missä näin kallista? Ite kävin medilaserissa espoossa hintaa oli 3v sitten 2700
Ilman muuta kannattaa, olin itse saman ikäinen. Jätettiin toiseen silmään vähän miinusta hidastamaan lasien tarvetta ikänäön vuoksi.Kannattaako likinäköisen -4 39v enää leikata silmiänsä? Olen ymmärtänyt että ikänäkö tulee muutaman vuoden päästä ja rillit saa taas käyttöön.
No täytynee ruveta säästään rahaa. Mitä eroa noilla on: Lasik, femto, ICL? Niin no hinnassa on ainakin eroa, mutta onko jotain muuta? Kannattaako ottaa toi kallein?Se on ihan normaalia pelätä. Mulla on noin 20 kaveria käynyt leikkauksessa parin kolmen vuoden aikana ja kaikki kehuu että elämänsä fiksuin teko. Suosittelen minäkin.
Mulla oli suunnilleen 3,5 ja 4 miinusta ja oikein hyvät tuli.
Tehdään juuri tämä paljon parjattu alkeellinen prk Muu tekniikka ei käy, se selvisi esitutkimuksessa. Toipumisaika on siis itselläni pitkä, mutta olen hyväksynyt sen. Kyllähän se sitten palkitsee kuitenkin jossain vaiheessaMillä tekniikalla sulle tehdään ja missä kun se on noin halpa?